Like Nobody Else - Del 22

2012-01-09 | 21:38:23
Detta har hänt:
De kom fram och presenterade sig på engelska. Han sa att han kunde svenska. Vi satte oss ner på den varma sanden och tjejerna och Ryan berättade lite om sig själva. Vi alla bytte nummer och sen var han tvungen att dra för han skulle träffa sina kompisar.

Fotos del perfil 25 dingen die je in 2012 gedaan moet hebben - Girlscene 408765_10150542736121125_688981124_11048947_460099122_n_large
Sarah fick ett samtal. Hon gick ifrån oss en stund och sen kom hon tillbaka skrikande.
- TJEJER!
- Ja?!
- Zayn ringde mig nyss och han sa att vi har fått backstage biljetter till deras konsert i Bradford!!
- När?! Skrek vi alla.
- Om 6 dagar, herregud.
- Herregud tjejer, fyfan va kul!
Efter att vi har hoppat runt, skrikit och kramat varandra så fick vi tillbaka medvetet efter en liten stund. Vi började gå mot tåget där vi var tvugna att vänta en liten stund och sen hoppade vi på tåget och började åka. Efter ett par minuter så hoppade vi av. Vi kramade varandra och gick sedan skiljade vägar.
Sarahs perspektiv:
Vi duschade när vi kom hem och fixade våra rum lite. Vi storstädade med högsta volym på, stand up fick det bli. När vi höll på att städa så dansade vi runt, vi tog massa saker och låtsades att det var mikrofoner.. Vi har hållt på såhär sen vi var riktigt små och det var bara kul. Klockan var runt 6 så vi bestämde oss för att gå på middag. När vi hade fixat oss så kom vi att  tänka på Sandra så vi gick förbi henne.
Hon orkade verkligen inte följa med på middag men vi insisterade.
- Jag orkar absolut inte.
- Vi bryr oss inte, kom igen!
- Okej då. Sa hon och vi började lipa åt henne.
När hon blev klar så började vi röra oss mot en fin resturang en liten bit ifrån hennes lägenhet. När vi kom fram satte vi oss ned och började beställa.
- Tjejer? Sa Sandra
- Yup? Svarade vi båda i kör.
- Är det där våra boyfriends? Sa hon och fnittrade.
- Ja , det kan man säga. Haha, vi ringer de.
Sen ringde vi upp alla, jag ringde Zayn, Emelie ringde Harry och Sandra ringde Niall.
- Hello?
- Hey babe.
- Hey hun, what's up?
- Look in the resturant on your left.
- Haha oh sweetie. Sa han och vinkade.
Jag kände hur jag blev röd och rodnade. Killarna kom in och satte sig bredvid oss och vi pratade lite sen skulle de gå. De pussade oss och kramade oss hejdå sen gick de vidare.
Harrys perspektiv:
We were sitting with the girls for a little bit then we went to the studio again. Then we went home and saw a movie. Then we all fell asleep.
Zayn and Louis waked me up.. Well they were jumping in my bed.
- Zayn, Louis stop that!
- It's time to get up in the morning, it's time to get up. Geeeet up in the morning. Well it's time to get up.
- Oh, just leave me alone lads!
When I woke up they had made breakfast so we all sat down and ate.  It wasn't so nice weather today se we thought we'd invite the girls to the movies today, Niall thought it would be nice and we all agreed. I called Emelie and talked to her a bit.
- Hey babe, it's me.
- Hey! She said.
- Do you girls wanna go to movies?
- Yes, sure. That would be great, Harry..?
- Yes, Emelie?
- I love you.
- I love you to baby.
She's so cute, the best girlfriend ever, from nowhere she just say that she loves me. I love her more than she can ever imagine.
After a while the girls camed to our house and then we all went to the movies.
- Oh, lucky us it's no one here, Sarah said.
- Haha yes, lucky us.
- Wait.. guys, did you rent this?
- At least someone is smart, we said and looked at Sarah.
- That's not funny..
- I love you anyway, Zayn said.
We saw a movie but I forgot what is called. But it waas scary.. Anyway then we went home to Sandra and talked a bit then we all slept there.
Sandras perspektiv:
Killarna hade hyrt en hel biosalong, så jävla gulligt! Vi kollade på en film som heter Insidious, den var läskig, jag har sett den flera gånger men är alltid lika rädd ändå. Vi åkte hem till mig där min mamma och pappa satt och tittade på TV. Tjejerna och killarna har ju aldrig träffat mina föräldrar så jag presenterade de för varandra,
- Mom, dad. This is Sarah, Emelie,  Zayn, Liam, Louis, Harry and Niall. Btw, Niall is my boyfriend.
- Nice to meet you all and especially you Niall, sa mamma med ett leende.
- Mamma, sluta! Sa jag och gjorde en sur min.
- Let's go to my room. Sa jag med ett leende.
Vi gick till mitt rum där vi åt massa godis och chips och drack massa läsk. Vi gjorde twitcam där killarna sjöng och vi tjejer larvade oss. Det var kul att det var så många som tittade på. 13620 nånting views.. Det mesta jag hade fått var väl kanske 600 *host*..

Orkar inte när ingen kommenterar , tråkigt då :/ Men det är kul att se att många gillar novellen :) Läsare, ni är bäst!

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Anonym

as bra meeer!!

2012-01-09 | 21:51:10
Postat av: Anonym

skriv mer du är skit bra !

2012-01-09 | 23:11:38
Postat av: Emelie

I want draaamaaaa <3

Super bra:)

2012-01-09 | 23:49:09
URL: http://emelieelven.blogg.se/
Postat av: Celine

Älskar deeeeeen! :D

2012-01-10 | 18:31:58
URL: http://stylesceline.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0