Like Nobody Else - Del 17

2012-01-06 | 03:30:30
Detta har hänt:
- Godmorning peeeople! Skrek Loui så högt att alla hoppade upp.
- Leave us alone. Sa Zayn och Sarah. 7
- It's 1 o'clock , get up. Skrek Loui.
- No. Sa Zayn.
- Did you party to hard yesterday? Sa Loui och skrattade.
- Maybe. Sa Sarah och blinkade.


- I know. Sa Emelie.
- What? Frågade Zayn.
- Let's play.
- Play what? Frågade Niall.
- It's almost like truth or dare but It will be like between two people. You understand?
- Ehm.. No. Sa alla och skrattade
- It's like Louis is gonna pick a person. He picks me and then he says eat a carrot in 5 minutes if i manage that i'll decide what he's gonna do. If I don't manage that he decides what I'm gonna. No you understands?
- Oh yes. Sa alla.
- So who is gonna go first?
- I can and i'll choose Sarah. Sa Louis med ett leende.
- What am i gonna do?
- You gotta drink 10 shots of vodka in like 3 minutes.
- Omg, kill me.. Okay, I'm ready.
Han tog fram en oöppnad vodka flaska och hällde upp.
- Ready, set , go!
Hon drack och gjorde en konstig min efter varje shot hon drack, det såg gulligt ut.
- Times up!
- Shit.. Sa hon.
- You're gonna go and kiss a girl on the lips.
- You're serious?
- Yes I am. Sa han stolt.
- Okay, a deal is a deal.
Hon gick ut och Louis skulle välja en tjej. När vi kom ut så var det ett par fans utanför som ville ta lite bilder, de gjorde det och en så sa Louis;
- Her. Och pekade på ett fan.
- What? Sa hon lite chockat.
- Oh well. Sa Sarah och gick fram till henne och kysste henne på munnen.
Tjejen bara skrattade.
- It's a game. Skrek Loui.
- Haha okay. Sa hon och skrattade.
När vi kom in så sa Sarah;
- My turn!
Sarahs perspektiv:
Vi körde någon lek som Emelie tyckte vi skulle köra. Jaha.. Jag förlorade, jag skulle dricka 10 shots av vodka innan 3 minuter och jag hann inte det så jag fick kyssa en av killarnas fans här ute. Nu är det min tur.
- Liam!
- Oh my god. Sa han.
- Haha, you're gonna eat 5 carrots in 5 minutes and if you don manage that you gotta eat soup.. with a spoon. Sa  jag och vi alla började skratta.
- Oh, I hate you right now. Sa han och vi började.
- Oh yeah buddie. You didn't make it. Sa jag till honom.
- So, do you have soup?
- Well no but you know that resturants got soup. Sa jag med ett flin.
- HA-HA. Sa han och lipade.
Vi gick till en resturang där vi beställde kycklingsoppa med en sked. Vi alla satt och kollade på honom tills han började äta. Vi kunde inte hålla oss för skratt, herregud va det var kul. Sen började vi gå hemåt och där bestämde vi oss för att vara Up All Night. Vi satte på deras låtar medans Loui gick ner och köpte alkohol, jag gav honom min nyckel och sen gick han ner. Det blev lite olika, champagne, bacardi, vodka, vin, breezer och lite annat som jag inte kan namnet på.. Konstigt nog. Sandra såg lite borta ut så jag pratade lite med henne.
- Sandra mår du bra?
- Jadå.
- Du ser ledsen ut, är du säker på att allt är bra?
- Det är Niall.
- Har det hänt något?
- Nej men han tror att allt är som perfekt. Men det är det inte. Jag är fortfarande lite sur över att han inte berättade allt den dagen. Han ska liksom vänta ett par dagar?! Han var ju dryg , han kanske tvekade på oss.
- Prata med honom om det då.
- Nej, jag vågar inte.
- Sandra han är din pojkvän.
- Ska jag göra det nu?
- Gör det imorgon istället, ha kul inatt bara.
Precis när vi slutat konversationen så kommer Louis in med massa alkohol. Vi lägger in en massa i kylskåpet och hoppar runt i huset med ölen i handen. Vi sitter och kollar på deras Video Dairys. Åh älskar week 3 när Louis skriver i Harrys öra ''She's mine''. Skrattar alltid lika mycket

Kort inlägg för Sandras skull, fan vad jag är snäll! Måste sova nu, ha det bra!

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Emelie

super bra! :)

2012-01-06 | 04:03:03
URL: http://emelieelven.blogg.se/
Postat av: Anonym

as bra meeeer!!

2012-01-06 | 14:19:02
Postat av: Erika

Älskar verkligen din blogg men kan inte du skriva på svenska när det är killarna också? :) lättare att läsa då. Puss!

2012-01-06 | 15:11:54
Postat av: Bianca

OMGGGGGGGGGGGGGGG DET ÄR JU JÄTTE BRA SHIIIT MAAAAAAANNNN!!!!!! :DDDDD LOOOVE ITTTTT!!!!!!

2012-01-06 | 19:04:48
URL: http://biiancaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0