Like Nobody Else - Del 13

2012-01-05 | 05:32:48
Detta har hänt:
Sedan gick vi ut. Vi höll varandra i händerna och gick. Vi stannade och kysstes då&då. Ibland kom fansen fram och frågade om de fick ta bilder. Han ställde självklart upp på de. Sedan gick vi in i Nandos och beställde sen kom jag på att Sandra inte hade läsk så jag köpte 2- liters cola och 2- liters fanta. Sedan började vi gå hem till Sandra igen. När vi kom fram tog vi upp allt och började äta. Vi pratade lite och sen kollade vi på Paranormal activity 1, 2 & 3. Åh, jag hatar skräckfilmer. Men jag hade ju min pojkvän som höll min hand och kysste mig när jag blev rädd. Vilket var ofta.

Sandras perspektiv:
Sarah och Zayn var back on track och det gillade jag. Jag såg att Niall smsade ganska mycket under filmerna. Jag sneglade lite åt hans telefon och där stod det ett par sms från Jade. Vem var det? Var han otrogen? Oh gud, jag orkar verkligen inte med mer drama. Men det kanske bara var en kompis. Jag trodde på det tills jag såg att det stod ''Well I miss you, I miss your hugs Nialler. Love you, call me when you can x'' -  Jade.
''I miss you to bobo. Love you, ofc i'll do x'' Zayn och Sarah hade precis blivit tillsammans igen och nu skulle det bli problem mellan mig och Niall? Jag fick en liten tår, hur kunde jag vara såhär kär efter bara ett par veckor?
- What is it bobo? Frågade Niall mig. Åh, bobo avskyr det nu.
- Nothing. Sa jag.
Jag tog upp min mobil och skrev till Sarah och Emelie ''Jag tror att N är otrogen han skrev till någon Jade att han älskar henne och att han saknar henne. Skriver till er båda nu, vad ska jag göra?''
Jag väntade någon minut och sen fick jag ett svar av båda där det stod nästan samma sak. Att jag skulle prata med honom innan vi skulle lägga oss. Vi alla åt lite glass och sedan skulle vi lägga oss. Jag bytte om och sen sa jag...
- Niall?
- Yup.
- Do you love me?
- Ofc I do.
- Then you won't lie to me, right?
- Right..
- Who is Jade?
- Just a girl.
- A friend, sister, girlfriend?
- No, not my friend, sister or girlfriend.
- Then why do you love her?
- Why are you looking at my messages?!
- I waren't i saw what you wrote when we were sitting on the sofa.
- Just forget about and come and sleep. Sa han och la sin hand på sängen.
- No i'm going home.
- No.
- Yes i am.
- Can I at least take you home if you're that stubbart?
- No, not now.
- But.. Sa han och tog bort hår från min kind.
- Don't even bother.
Jag var så ledsen, tog mina saker och sa hejdå till killarna och tjejerna och gick ut. Jag började att gå sakta med musik i öronen tills jag såg ett par killar som stod vid ett hörn och inte slutade stirra på mig. Jag var ca 2 min från mitt hus men blev ändå rädd. Jag såg att det var någon som ringde mig med okänt.
- Hello who is this?
- Don't you dare to touch Niall again. He is mine, bitch. Comprende?
Jag blev rädd och började springa. När jag väl var hemma slängde jag mig på sängen och började gråta. Hur kan han göra såhär mot mig? Jag lyssnade på killarnas album på min mobil och då hörde jag Nialls röst när han sjöng If I'm louder, would you see me? Would you lay down in my arms and rescue me? Cuz we aree the same you save me and when you leave its gone again. Jag sa lite tyst för mig själv. You rescued me, you messed up and i left.



När jag vaknade nästa morgon så mådde jag dåligt. Hade lust att skrika Fuck You till världen, somna och aldrig vakna igen. Jag hoppades att mamma inte skulle vara hemma och det var tur att hon inte var det. Så.. vad ska jag göra idag? Det fick bli twitcam fast jag mådde dåligt. Folk frågade nästan bara om Niall så det rann en tår någon gång ibland. Jag fick ett samtal av Zayn
- Hey Zayn.
- Hey Sandra, you're alright.
- No not really.
- Can I come over?
- Yup, i'll throw you the key.
- I'm already here, throw it.
- Oh okay. Sa jag.
- Bye.
Jag kastade ner nyckeln till honom, han kom upp till mitt rum.
- That girl is just someone he met.
- But he love her?
- Well friends can love eachother just like i love you.
- But he said that she wasn't his friend.
- Just talk to him, for me? Pleeeease Sandra.
- Okay geek, just for you.
- Thnx love. Sa han när han pussade mig på kinden och sedan gick han ut.
Jag funderade länge på vad jag skulle göra. Skulle jag ringa eller smsa? Skulle han få ta första steget eller jag? Tänk om han inte ens var otrogen, men tänk om han var det. Då skulle jag dö.
- Hey Niall, it's me.
- Hey.
- My place at ten?
- Yes. Sa han och la på.
Jag bäddade min äng och bytte om. Orkade inte fixa smink, han har ju sett mig utan så det var inget nytt.
Jag hörde hur det knackade så jag sprang ner och öppnade och sen gick vi upp till mitt rum.
- So what is it? Sa han med dryg röst.
- What's your problem?
- Nothing just gotta meet a friend.
- Okay.
- So she is not your friend, sister or girlfriend. Then what is she? A alien?
- No, but.. I'm not gonna sit here and get yelled at. I can do what i want with my life.
- I'm not even yelling at you, you're the one that's yelling.
- Can't we talk tonight or something. Bye.
Jag hann inte ens säga sågot innan han gick ut från dörren och smällde igen den. Jaha han verkade inte sakna mig tänkte jag för mig själv.
Jag fick ett samtal av Harry.
- Sandra , just leave it.
- Leave what?
- This Jade thing.
- Huh, no im not?
- Why?
- Because i won't.
- I'm on Nialls side.
- So now it's sides? Be on his fucking side then. You know what?
- What?
- I can't handle this fucking shit man. Bye.
- Then leave.
Jag började gråta så mycket. Har aldrig gråtit så mycket. Jag loggade snabbt in på twitter och skrev Sandra is dead now. Heroes please reply.

Drama, drama, drama. Ssandra tvingade mig.

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Sandra

Dramaaaaa! Oh god... my babyyy! You are killing me Sarah! Skriv meeeeer! :D

2012-01-05 | 05:43:32
Postat av: Emelie

draama! I love drama! :D

2012-01-06 | 01:44:14
URL: http://emelieelven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0