Like Nobody Else - Del 15

2012-01-05 | 22:33:02
Detta har hänt:
- Can i just log in to twitter?
- Yup. Svarade han.
Jag loggade in och skrev ''Was in a club yesterday. To many drinks.. Don't know what I did''Sen såg jag en bild på Liam där han hånglade med en tjej. Vänta lite... Den där tjejen är ju jag. Under stod det : @Real_Liam_Payne.. Is this your new girlfriend? Jag blev lite rädd.
- Liaam?!
- Yes?
- Look. Sa jag och pekade på bilden.
- Oh my god.
- Yes.. Oh my god.

- What should we do?
- I don't think we could do anything except tell them that we're not a couple. Sa han.
- Okay.
Jag loggade ut så han kunde logga in då skrev han No, that is not my girlfriend we just had to much fun with the alcohol. När vi gick ner till köket så skulle Louis upp och väcka oss. Vi satt och åt tills Amanda avbröt tystnaden och sa ;
- Did we forgot to mention that we met your girlfriend yesterday? Direkt när hon avslutade den meningen så kollade Harry och Niall.
- Say what?! Really? Sa Niall med sin söta dialekt.
- Ehm.. Yes, why?
- Well, we're like arguing.
- Both of you? Sa jag lite förvånande..
- Yup. Sa Harry.
- Oh, we didn't know.
- No worries.
Vi åt och sen så tog vi på oss våra klänningar som vi hade på festen. Vi vinglade lite då vi var bakisar.
Amandas perspektiv:
Jag kommer inte alls ihåg vad som hände igår men jag känner på mig att något hände. Jag vaknade i säng med Louis , med bara trosor och BH. Och jag hade ett sugmärke på halsen. Jag gillar Louis men han har en flickvän så jag hoppar verkligen att inget hände igår. Skulle känna mig dum då, jävligt dum. Jag fick ett sms av Sarah där det stod ''Hej Amanda, har ni tjejer lust att träffa oss idag? Kram, Sarah :)
- Bianca, jag fick ett sms av Sarah om vi kan träffa tjejerna idag. Ja eller?
- Javisst det kan vi göra. Svarade hon.
Jag knappade in och skrev ''Lite bakis så det skulle sitta fint med friskt luft, när och vart? :)''
''London eye om 1 timme?''
''Perfekt'' Svarade jag.
Jag och Bianca hoppade in i duschen tog på oss kläder som för mig bestod av ett par ljusa shorts och ett pösigt linne. Vi tog på oss våra skor och sen gick vi ut. När vi var där så kollade vi runt och då såg vi tjejerna. Vi gick fram till de och sen började vi gå runt lite och prata.
- Bakis va? Haha vad gjorde ni igår?
- Vi var på fest och där träffade vi era pojkvänner. Sa Bianca.
- Japp och Bianca drack så mycket så hon strulade med Liam.
- Hahah är det sant? Frågade Sandra.
- HA-HA. Sa Bianca och lekte sur.
- Kommer du ihåg vad som hände igår då Amanda? Frågade Bianca ironiskt.
- Nej.. faktiskt inte men jag hamnade i Louis säng så jag känner mig dum.
- Varför det? Frågade alla i kör.
- För han har ju en flickvän.. Sa jag tyst.
- Du gillar honom va? Fråga Emelie och kollade med sina söta små ögon.
- Yes man.. Woman. Menar jag, sa jag.
Och de skrattade. Förutom Bianca som kollade på mig. Bianca tog min mobil för hon skulle se om hon hittade några ''bevis'' på vad jag och Liam gjorde. Sen så kollade hon på mig med en min som sa jag-vet-vad-som-hände-blick.
- Vad är det? Sa jag och stirrade på henne.
- Du och Liam hade det mysigt igår. Sen tryckte hon på play.. Där stod vi och kysstes i regnet när vi var påväg hem till killarna. Det var visst Niall som hade filmat det. Liam höll mig i handen och sjöng ''Baby you light up my worl like nobody else, the way that you flip your hair gets me overwhelmed but when you smile at the ground it aint hard to tell , you don't knooooow, you don't know your beautiful'' Sen så stod jag där bredvid honom och sa Man you're drunk and sing good tooo. I m-m-mean li..i.ike you know. Gud va pinsamt. Tjejerna bara satt och skrattade åt mig, det var så pinsamt.
- Herregud, jag stammade.. Var verkligen full.
- Haha Amanda hur mycket drack du egentligen?
- Mycket antar jag..
Jag bestämde för att ge killarna ett gott skratt så jag fick Liams nummer av Emelie och jag skickade bilden till honom, under skrev jag Haha well we were drinking so much last night Liam. The guys will laugh at this. X Amanda''
Efter ett litet tag så fick jag ett sms av honom ''Haha omg we were like kissing and I was singing to you. Haha yes the guys laughed at that.. alot :)'' Jag och tjejerna bara satt och skrattade.
Emelies perspektiv:
De drack verkligen mycket. Tur att killarna var där så de kunde ta hand om tjejerna iallafall. Jag har pratat lite med Harry vi är back on the right track nu. Vi båda sa förlåt till varandra så nu ska vi bara få Niall och Sandra att hitta tillbaka till varandra. Vilket verkar svårt.. Det var jag, Sarah och killarna som visste om det.. Förutom Niall dåra. Vi bestämde för att fixa något mysigt till de båda så vi ljög en liten lögn för Sandra och sa att vi skulle hem och fixa lite saker hon sa att det var okej och hon gick hem.
När vi var hemma så ringde vi upp killarna så kom de över. Vi bestämde vad vi skulle göra så det fick bli en mysig middag med förrätt och efterrätt. Killarna skulle säga att det var en boysnight och vi tjejer skulle säga att det var en girlsnight. Vi bestämde att vi skulle träffas vid en resturang i närheten vid 8 tiden. Vi kallade det ''Uppdrag Niandra.''
Killarna gick hem och jag ringde upp Sandra, jag sa att hon skulle vara hos oss runt kvart i 8 tiden för vi skulle ha en girlsnight out. Hon sa okej och sen så satt jag och Emelie och pratade lite. När klockan började bli 6 så tog vi fram våra kläder vi skulle ha och vi båda gick in och duscha. När jag kom ut fönade jag mitt hår och plattade det. Sen bytte jag om, sminkade mig lite lätt och hade mina svarta klackar. Efter drygt 10 minuter kom Sandra.
- Wow vad du är snygg. Sa vi till Sandra.
- Haha tack detsamma tjejer.
Vi började gå till resturangen när jag fick ett sms av Harry. ''We're in the resturant.. babe'' ''We're coming now curlie''
När vi kom fram så satt killarna där. Vi gick fram till de och Sandra sa;
- Trodde det bara skulle vara vi.
- Vi ljög för dig, nu ska du och Niall lämnas ensamma. Sa Sarah.
- Men...
- Nej inga men, ni ska fixa det här nu.
Deras servitris kom och jag sa;
- Hey! Give them one of your finest wines, my treat.
- Okay then. I'll be right back.
- You don't have to. Sa Niall.
- I want to. Svarade jag.
Sen gick vi alla och lämnade de ensamma. Vi gick till en annan resturang där vi åt och hade det allmänt kul. Ibland kom det folk som ville ta bilder med killarna. Men bilder med oss? Det såg vi aldrig komma. Deras fans ville ta bilder på oss. Det var någon som ville ta en bild med Sarah och Zayn de stod bredvid tjejerna och pussade varandra sen sa de att de kunde ta en till och då pussade de tjejen. Det såg så gulligt ut. Jag var glad att jag och Harry hade blivit sams igen, allt var så mycket skönare då. Han slutade inte pussa mig under middagen, folk tog bilder hela tiden men just då, just den tidpunkten. Brydde vi oss faktiskt inte om det. Han var min och jag älskade honom.

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Anonym

as bra meeer!!

2012-01-05 | 23:46:58
Postat av: Emelie

I love Harry<3 super bra! :))

2012-01-06 | 02:04:18
URL: http://emelieelven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0