Like Nobody Else - Del 44

2012-01-31 | 16:50:26
Detta har hänt
Allas killars perspektiv utom Zayn

*New message from Mimo*

-Hi guys I'm back in London. Tomorrow is Saturday so come over to Sarahs house. We're having a party
xo Mimo
giiiiivee no fucks, fuckkk alot ;*Você é sempre o destino da minha alma
Nialls perspektiv:
Sandra could finally walk without hurting herself, thank god. I said quiet and laughed to myself. Sarah and Zayn was talking, I hope they worked it out , I  couldn't stand see my brother cry another night. I miss Sandra, I hate that her mom didn't let her sleep at my house but she haven't slept at her house for a while so I understand. I miss food..
I went to my room, took of my clothes and then I just lay down. I texted Sandra Goodnight and after a couple of minutes she texted me back. I slowly started to feel my eyes close and so the did.
Tonight it was a party and I called Mimo.
- Mimo, you're baaaaaack!
- Niall, I've missed you.
- I missed you to your little crazy person.
- Are you lads coming to the party?
- Yes, we aree.
- Good, gotta go hansome.
- Love you, bye.
- Love you to.
I went to Zayns place and there he was sitting, eating breakfast.
- Oh no, don't tell me you just woke up. I said and looked at him.
- Erm.. No..
- ZAYN!
- Okay, I just woke up but me and Sarah are back together again. He smiled and said.
- Omg, you are? I scremed and jumped on him.
- Nialler, get off me.
- NO! I said and laughed.
- I'll buy you Nandos.
Then I stopped. Nandos I thought and licked my lips.
Mimos perspektiv:
Fest. Åh, fest. Haha, äntligen hade Sarah och Zayn blivit tillsammans igen men jag såg på henne att hon inte hade förlåtit honom, inte helt iallafall. Sandra hade bestämt att vi skulle ha fest, först skulle det vara hos henne men hennes föräldrar skulle vara hemma så vi bestämde att det skulle bli hos Emelie och Sarah istället. Sarah och jag skulle fixa drickan och en massa snack som skulle vara lite överallt om någon blev sugen medans killarna skulle fixa the peoples. Jag och Sarah bytte om till ett par jeansshorts och ett par vanliga linnen, vi drog på oss skorna och sen gick vi ut. När vi var påväg hörde vi massa tjejer skrika onödiga kommentarer men det var också tjejer som var snälla och söta. Några frågade om kramar och autografer. Vi bev förvånade men vad gör man inte för sina fans tänkte jag för mig själv och skrattade. Vi gick in i lite affärer.
- Vart köper man alkohol? Frågade Sarah och kollade förvånat på mig.
- Vet inte, men har de inte typ systembolaget fast engelsk version? Sa jag och vi började skratta till.
Vi gick runt ett tag tills vi hittade. Jag köpte massa dricka medans Sarah köpte snack. Vi kunde såklart inte hålla oss från de fina kläderna vi såg så vi köpte lite. Jag köpte en usa tröja, shorts, klänning och ett par ursnygga kilklackar. Jag höll inte sån stor koll på vad Sarah köpte men när vi äntligen var klara så började vi gå mot Sarahs lägenhet.
Äntligen var vi klara, jag och Sarah hade lockat varandras hår och nu hade vi klänningarna på oss. Jag och Sarah hade enkla klänningar, vita och både gick precis nedanför rumpan. Sarah tog en bild på oss och twittrade ''Time to party'' Killarna och tjejerna skulle komma om ett par minuter och vi skulle börja ta ut alkoholen från kylskåpet.
Sarahs perspektiv:
Okej, nu var jag nervös. Tänk om Liam skulle berätta för Zayn? Nej, jag kan inte tänka så. Jag var med Zayn hela kvällen och vi pratade om Mimo-Liam situationen. Jag gick till Mimo och drog med henne till dansgolvet där vi dansade med lite främmande människor. Zayn drog med Liam till dansgolvet och våra ögon möttes. Han log och jag log tillbaka, sen drog jag bort mina ögon från honom. Zayn och Liam kom fram till oss där vi alla stod och drack medans vi pratade.
- So yeah. Fick Zayn fram.
- We think you should, like.. Like.
- Hook up. Sa Zayn medans jag fnittrade.
- Mhm.. you should be like an amazing couple. Sa jag medans Zayn brast ut i skratt.
- Babe. Sa Zayn.
- Yes.
- We should like go, so they can have like, private time. Sa han och blinkade.
- Mhm.. Sa jag och gick därifrån.

Haha det där var ett awkward moment. Ääh det blir bra. Haha

Jag letade efter Sandra och till slut hittade jag henne i vardagsrummet, med Niall, sittandes på hans knä och med hennes mum mot hans. Dem är så söta. Det går inte att förklara. Som om dem precis träffats, de kan inte få nog av varandra.  Man såg verkligen att de ÄLSKADE varandra.

-Sandra när ni slutat äta upp varandra kan du komma och dansa med mig. 
Jag fick en blick och ett leende.  Åh min underbara Sandra.

Liam's perspektiv
What did they mean, ''Hook up.'' Well She is a great girl. We might make a great couple. Should I :)

- Haha what did the mean. Mimo said and looked at me.
- haha I have no idea but as far as I know thay want us to talk.
- Haha :)
- or we can dance. you want to?
We started to dance and it was great. our bodys moved so great together.
Suddenly the music changed to a slower and calmer song.
She looked at me and looked a little awkward. I put my hands on her waist and pulled her closer. She smiled and put her hand around my neck.  It felt great I dind't know that I could feel this way the first time She ''touched'' me.

We went out on the balcony and just taled about EVERYTHING. Sweden, England, school, love, anger,music. She told me that she loves to sing but she's afraid. She told me alot and it was so easy to talk to her.

_______________________________________________________________________________________________
Sarah och Mimo :)

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Desirée

GASH DEN ÄR SÅÅÅÅÅ BRA!!! <3

2012-01-31 | 21:15:43
URL: http://myonednovell.blogg.se/
Postat av: Anonym

skit brao ! Älskaar er novell !! nytt kapitell nu tack (:

2012-02-01 | 14:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0