Like Nobody Else - Del 39

2012-01-25 | 12:15:01
Detta har hänt
- Zaayn! Can I take this of now?
- NO! Not yet babe!

Men va han seriös? Ska jag bara sitta här som ett fån? Åhh! Då kände jag att han kom och satte sig bredvid mig igen, och tog av mig ögonbindeln. Jag kunde knappt tro mina ögon! Hade han tagit mig hit, var jag verkligen här? Längst fram?! Jag visste inte vad jag skulle säga, jag bara satt där och glodde. Det här var helt galet.

BeHearted♥
- Zayn, I love you! Skrek jag och hoppade på honom och kysste honom.
- I love you to. Sa han och kysste mig tillbaka.
Jag satt på JLS konsert, längst fram med världens bästa pojkvän. Det kunde inte bli bättre.
När killarna hade sjungit en massa låtar så var konserten slut. När de skulle gå ner från scenen säger Ashton ''Zayn and Sarah, please come to the backstage'' och blinkade mot Zayn. Jag stirrade på Zayn
- They don't mean us right? Sa jag och tittade chockat på honom.
- Let's see. Svarade han och tog min hand.
När vi hade gått någon minut så kom vi äntligen fram. Jag ser hur killarna tittar mot oss och kommer fram. De hälsar på Zayn och sedan på mig.
- You gotta be Sarah.
- Yes. Svarade jag, det kändes verkligen som om jag dog för en sekund.
- I love you Zayn. Sa jag och kysste honom. Jag såg hur killarna tittade och log.
- I love you more, babe. Sa Zayn och höll om mig.
Zayns perspektiv:
She looked happy, the guys we're talking with her and she was blushing alot. It was getting late.
- Goodbye. Me and Sarah said.
- Goodbye! We're happy that we met you Sarah. They said and huged her.
When we sat at the limousine she jumped at me.
- Thank you, thank you, thank, you. I love you so much Zayn. She said and kissed me.
- That's nothing baby, I love you too.
- Go to my place? She asked.
- Sure.
When we got out from the car she opend the door and we went straight to her bedroom. She changed and we sat at her bed and watched some tv. After a while we thought it was getting a bit late so she took of her clothes and I took of my clothes and we lied there. I put my hand on her hip and kissed her slowly.
Sarahs perspektiv:
Han kysste mig sakta när han hade sin ena hand på min höft och hans andra hand bakom mitt huvud. Han la sig över mig och vi började kyssas mer passionerat , jag kände hur han inte la all sin vikt på mig. Han började kyssa mig på nacken och neråt mot bröstet. Jag drog av hans tröja medans han knäppte upp min BH, jag tog sakta av hans kalsonger medans han tog av mig trosorna.
- I want you. Sa jag mellan kyssarna han gav mig.
Han kom in i mig och han började kyssa mig på nacken och på munnen. Jag började le och han log han med.
När vi var klara så var vi helt andfådda. Vi pratade lite tills jag hörde att han hade somnat, jag la mig på hans bröst och efter ett tag så somnade jag också.
Dagen efter så vaknade vi ganska sent, vi gick ner till köket där vi fixade enkel frukost, ett par mackor och hemmagjord milkshake. Vi satte oss ner på vardagsrummet och satte på TV:en det första vi såg var en bild på oss igår när vi gick ut från limousinen.
Here is Zayn and Sarah going to JLS consert. Is Zayn cheating on Sarah? We got a picture of Zayn and another girl kissing. När jag hörde de två sista meningarna stelnade jag till och sen såg jag en bild på Zayn och en annan tjej när de kysstes och mitt hjärta gick sönder.
Jag kände hur mina ögon blev helt tårfyllda så jag gick upp lugnt la tallriken och glaset på diskbänken och öppnade ytterdörren.
- Where are you going? Frågade han mig.
- I'm not going anywhere you are.
- I'm sorry, please let me explane.
- Go.
- But..
- Just get the hell out. Skrek jag, puttade ut honom och stängde dörren. Jag gled ner vid dörren och började gråta. Hur kunde han göra sådär mot mig? Vafan har jag gjort för att förtjäna det här? Jag behövde någon nu så jag ringde Emelie, en signal, två signaler. Inget svar. Jag ringde upp Sandra.
- Sandra?
- Ja?
- Kan du komma till mig?
- Sarah gråter du?
- Snälla..
- Okej, jag kommer nu.
Sen la vi på. Jag sprang upp på min säng och la mig under täcket och började gråta. Efter ca 15 minuter så hörde jag någon knacka, jag kollade ut fån fönstret och såg Sandra stå där, jag ropade på henne och slängde ner nyckeln. Min mobil höll på att ringa var 10 sekund. Alla av Zayn, massa med sms också. Hon kom upp till mitt rum, haltande.
- Vad har hänt älskling?
- Zayn.. Otrogen.. Sa jag medans jag grät hysteriskt.
- Är du säker?
- Ja.
Hon kramade om mig och vi satt i min säng och kollade på ''the notebook'' har alltid älskat den filmen. Hon kramade mig hela tiden och sa att det skulle bli bra, men jag trodde inte på henne.
- Mina föräldrar som ville träffa Zayn, vad ska jaag säga till de nu?
- Jag vet inte, säg att det inte går just nu för att han inte kan ta ledigt från jobbet.
- Okej. Sa jag och smsade min bror. Han svarade ''okej, men när han är ledig kom hit'' jag svarade med ett enkelt okej. Min mobil lös upp och där var det en bild på Harry.
- Hello.
- Hello Sarah, Zayn just told us we're so angry at him.
- Okay.. Sa jag med en låg röst. Sandra undrade vem det var och jag mimade ''Harry'' hon nickade och jag fortsatte samtalet med Harry.

- Sarah

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: mimo

du är så duktig sarah !! AS BRA MEN VRF ÄR IDIOTEN OTROGEN !!

2012-01-25 | 12:22:34
URL: http://ooneforall.blogg.se/
Postat av: Ida Skoglar

Älskar Sarah ! Fyfan nu blir jag arg på DIN kille (som är min oxå fast inte i denna novell) hihi, längtar till nästa faktiskt <33

2012-01-25 | 13:42:23
URL: http://myonlylovestory.blogg.se/
Postat av: Anonym

OMG VILL VETA MER ! SKIT BRA

2012-01-25 | 16:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0