Like Nobody Else - Del 35

2012-01-21 | 02:33:01
Detta har hänt:
Jag fick välja och då blev det självklart ''Mean girls''
- Really? Sa Liam och killarna bara skakade på huvudet
- You wanna se Saw? Frågade jag och killarna lyste upp med leenden.
- Oh, hell no. Sa jag och Louis la in skivan.
Vi kollade på den och alla somnade. ''Verkligen?'' tänkte jag för mig själv

Haute Mama's Favourites run, run her kiss is a vampire grin.
Så.. vad ska skulle jag göra nu? Jag gick upp sakta och försiktigt för att inte snubbla på någon och för att inte ramla.
- Where you going? Frågade Zayn tyst och kollade på mig.
- Erm.. Go around because everyone is sleeping. Sa jag och fnittrade lite.
- Girl, sit down! Sa han och kollade surt på mig. Vi väckte allihopa så att vi kunde sova på golvet.. Förutom jag och Niall för jag var tvungen att sova på en säng.. Jag sa nej och försökte att springa iväg men då kom Louis och bärde mig. Med andra ord, de fick som de ville. Jag låg i Emelie och Harrys säng med Niall, vi skrattade och pratade en massa. Kunde inte fatta att om några timmar skulle vi alla vakna och skjutsa Mimo till flygplatsen för att hon skulle åka till Sverige. Av någon konstig anledning blev jag trött och jag somnade.
Dagen efter - flyplatsen
Vi kramade Mimo hejdå, några tårar kom och sen gick hon. Vi stod där tills vi inte kunde se henne och sen stod vi där lite till. Vi tjejer hade verkligen kommit varandra nära, från att vara med Mimo varje dag i två veckor till att inte träffas nu skulle göra ont. Men vi skulle nog prata varje dag så det var kanske inte så farligt. När vi gick ut från flyplatsen var det så många fans att det var vakter och poliser överallt som tog in oss tjejer i en stor bil medans killarna skrev autografer och tog en massa bilder med fansen. Jag hörde hur fansen skrek ''The girls are just using you lads, take me I would never use you, they're whores'' Det gjorde en ledsen men så hörde man också ''You look cutte together with the girls, hold on to them'' och en massa andra saker , det var lite plåster på såren.
Liams perspektiv:
We all were really hungry so we went to Nandos and ate there. We had a laugh and we talked loats! When we were done we lads payed and then we went to our house. We sat thereand just figured about what we should do. We wanted to take a swim but Sandra leg was bad.

Kort inläggmen gör ett till nu, för Mimos skull.

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Ida skoglar

Bravo bravo, skoja jätte bra fortsätt :D

Sandra; Uppdatera såfort du kan älskling vill veta .DDDD xxx

2012-01-21 | 02:41:10
URL: http://myonlylovestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0