Like Nobody Else - Del 36

2012-01-21 | 03:12:56
Detta har hänt:
Liams perspektiv:
We all were really hungry so we went to Nandos and ate there. We had a laugh and we talked loats! When we were done we lads payed and then we went to our house. We sat thereand just figured about what we should do. We wanted to take a swim but Sandra leg was bad.
Twitter / Imágenes recientes de @ZaynsMySuperman Fascinate Fashion
- You guys should go. She said.
- No, what about you? Louis said.
- I'll sit there, really I don't want to.
- No we're not going. We all said.
- Let' go to the movies. Bianca and Amanda said and we just nodded.
We went to the cinema and the girls picked a movie.. Abduction because Taylor Lautner was in it.
- Why girls? Why do you do this to us? I said.
- It's a hot girl in it. Sarah said.
- LADS, COME ON! I yelled at we walked in.
I heard the girls saying ''aaw'' and saying something on swedish.
- Don't talk on swedish, i wanna understand.
- We said that they're hot. Bianca said.
- I knew it. I replied.
Then from nowhere Sarah was like
- I wanna get a piercing.
- Now? I said and looked at her.
- No dumbass, after the movie.
- Oh, okay! i replied and we sat there.. and watched that dumb movie.
- Omg, you're getting a  bellypiercing. Louis said.
- Shut up and hold my hand.
- Ooooooh, that hurts. He yelled.
- Sorry.
Then it was finished, Sarah did a bellypiercing.
- Hot! Zayn said and winked at her.
They kissed and then we just walked through the park. It was not a fan there, well i understand them. It as 12.30 and it was summerbreak. We ate like Nando's for breakfast..
Sarahs perspektiv:
Jag hade precis piercat mig i navelnoch fyfan vad det gjorde ont! Höll tillbaka tårarna när han stack igenom nålen, usch vill inte tännka på det. Men nu gick vi alla igenom parken. Sandra tog inte sina kryckor för att hon ville gå utan de och hon haltade lite men det blev bättre. Var det något fel på mig? Jag ville veta vad Zayn skulle berätta för mig men han skulle få berätta det snart, jag tror inte att det var något som han hade gjort annars skulle väl han ha berättat det redan? Jag skulle ge honom tid, den tiden han behövde. När vi gick igenom parken på den varma sommardagen medans vinden blåste lite genom håret så pratade vi lite. Zayn har tre tatueringar , Ying Yang , kinesiskt tecken och hans morfars namn. Jag ville också ha en tatuering men jag måste prata med mina föräldrar först och jag kände på mig att jag inte skulle få det av de. Efter ett par minuter fick jag ett sms ''Vi vill träffa din pojkvän, snorunge! :)''
- Who was that? Frågade Zayn.
- My big brother. Sa jag lite chockat .
- Oh, what did he want? Sa han med ett leende.
- Erm.. Meet you..
- Oh shit.
- Haha boo, it's okay.
Jag svarade ''Här kommer du och smsar mig helt random och tro att du kan träffa min pojkvän, men när?'' Och efter ett par minuter skrev han. ''HA-HA de vill att ni kommer till Sverige om det är möjlig?'' Jag knappade in ett enkelt får se. Jag var lite chockad att de ville träffa Zayn. Och min bror. Och hur skulle vi göra med de andra? Jag har absolut ingen lust att lämna Sandra nu, jag vet att hon var i trygga händer men ändå. Hon var som en lillasyster liksom. Ja, en lillasyster man kunde dricka med.. Okej, vad tänker jag på ens? Dumma hjärna... Bianca och Amanda gick hem medans Emelie och Sandra gick till killarnas lägenhet och Zayn följde mig till min och Emelie lägenhet.
Vi låg där tills han började kyssa mig passionerat. Vi låg där en stund och bara pratade.
- So Zayn?
- Yes?
- Wanna tell be about that thing now?
- Yes.. Errm.. I mean. Okay, here is it... 
Kommentera. JAG ÄR DÖD MIMO this is for you!

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Ida skoglar

Du vet att jag älskar den :D<3

2012-01-21 | 03:21:51
URL: http://myonlylovestory.blogg.se/
Postat av: mimo

TAAAAAACK SÅ MYYCKET :D <3

2012-01-21 | 12:08:13
URL: http://ooneforall.blogg.se/
Postat av: Desirée

Ålskar den!! <3

2012-01-21 | 13:51:22
URL: http://myonednovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0