Like Nobody Else - Del 34

2012-01-20 | 21:32:47
- Your mom don't know.. Sa Niall tyst.
- And she won't know. Svarade hon.
- How you gonna hide this? Sa Harry.
- Makeup.
- Omg, girl your crazy. Sa Niall och vi skrattade till lite.
- SARAH, NIALL?!
- JA?
- Ring ambulansen
veronica decides to die | Tumblr
Jag sprang upp och började skrika och jag ringde ambulansen direkt.
- NIALL!!
- Yes?
- Sandra skrek jag och det forsade tårar ut från mina ögon. Zayn kom och pussade mig och sprang sedan till Sandra. Jag såg hur Sandra led , hon blundade och bet ihop. Hon hade så ont i benet. Ambulansen hade kommit och jag såg hur Niall grät , ambulansmännen frågade vem som skulle få och vi alla nickade åt Niall. han sa ''tack'' och sen såg vi hur de körde henne till St. Thomas Hospital. Jag sprang in i mitt rum där jag smällde igen dörren och la mig på sängen och började gråta.
Harrys perspektiv:
Sarah went in to her room and we all just looked at eachother. We were scared of what could happen to Sandra. The girls walked in to Sarah and me and the lads just sat there and talked. We tried to call Niall but he didn't answer. We just sat there and looked at the wall.. quiet. Then the girls walked out, without Sarah.
- Zayn, Sarah wanna talk to you. They said
He nodded and went straight into Sarahs room.
We just sat there until I got a call from Niall.
- Nialler boy?
- She is sleeping but everything is good now. He said and I smiled.
- So you are coming? I said and everyone had a smiled on their face.
- Yes, a couple of hours, bye.
- Bye.
- She is okay now, he don't know what it is but she's sleeping and they will probably be back in a couple of hours. I said
- Okay. They said and smiled.
Sandras perspektiv:
Jag vaknade upp på ett sjukhus igen.. och det var helt mörkt ute. Jag tryckte på en knapp vid sängen och då efter bara ett par sekunder kom en sjuksköterska in.
- Hi Sandra! Sa hon med ett leende.
- Erm.. Hi. Is anyone here?
- Yes, your boyfriend Niall. Sa hon och jag satte mig upp med ett leende på läpparna.
Hon gick ut och hämtade honom och när han kom in hade han rödsprängda ögon och han kysste mig.
- Sandra, are you okay?
- Yes, can we please go?
- I don't know..
- Please? Sa jag.
- One second. Sahan och sprang ut.
Efter några minuter kom han tillbaka.
- Let's go. Sa han och jag gick upp men ramlade snabbt ner.
- Sandra! You gotta be careful. Sa han och jag bara skrattade, sen skrattade han och ett par minuter låg vi på golvet i sjukhuset och skrattade.
Vi hade precis kommit genom dörren innan alla hoppade på mig.
- Don't hug her! Sa Niall med en konstig röst.
Vi alla stannade upp och bara stirrade på mig.. Tills han bärde upp mig.
- She's mine! Skrek han och sprang runt i huset medans vi andra bara skrattade.
- It's nice that you finally feeling good. Sa killarna och kramade om mig
- Yes it is.
- Did they know what it was? Frågade Amanda.
- No but I gonna return soon. A couple of weeks.
- Okay. Sa alla och vi satte på en film.
Jag fick väla och då blev det självklart ''Mean girls''
- Really? Sa Liam och killarna bara skakade på huvudet
- You wanna se Saw? Frågade jag och killarna lyste upp med leenden.
- Oh, hell no. Sa jag och Louis la in skivan.
Vi kollade på den och alla somnade. ''Verkligen?'' tänkte jag för mig själv.


I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Desirée

Såå bra! Fortsätt på det här spåret, eller vad man säger! ;P

2012-01-20 | 23:22:23
URL: http://myonednovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0