Like Nobody Else - Del 31

2012-01-19 | 07:37:56
Detta har hänt:
När jag hade sovit ett tag så kommer Paul och väcker oss försiktigt och säger att vi snart ska landa jag svarar med ett enkelt ''mm'' och sträcker sedan på mig. Niall sover fortfarande så jag väckte han försiktigt och ett par minuter senare hade vi landat i London.
- Finally. Sa Bianca

När vi äntligen hade kommit ut från flygplatsen så skjutsade Paul oss direkt hem till våra egna lägenheter.
- Mamma, jag är hemma! Skrek jag i lägenheten
- Åh, min älskling. Var det kul? Frågade hon och log.
- Ja, det var det! Sa jag och log
Efter jag, mamma och pappa hade pratat lite så gick jag upp till mitt rum. Det hade varit en jobbig flygresa och jag ville bara sova. Jag la mig i sängen med datan i knät. Sen såg jag en massa bilder. ''Åh nej'' sa jag tyst för mig själv.
Mimos perspektiv:
Jag, Sarah och Emelie var i deras lägenhet. Jag saknade redan Jazade och om två dagar skulle jag tillbaka till Sverige. Hur skulle allting funka? Jag smsade med honom ibland, han var verkligen en fin kille men jag var fortfarande lite pissed över att han kysste mig när han hade en flickvän.
- So babygirls, vad ska vi göra? Frågade jag tjejerna.
- Jag vet faktiskt inte. Ska vi ner och handla lite gott kanske? Frågade Emelie och log.
- Javisst. Svarade jag och Sarah och sen gick vi ut.
Vi handlade godis, glass och chips och lite läsk till det. När vi var klara så gick vi tillbaka till deras lägenhet.
- Vad för film? Frågade jag.
- Twilight filmerna? Sa Emelie.
- Okej. Svarade vi och sen la vi in den och tryckte på play. När vi var vid ungefär halva filmen stoppade Sarah.
- Tror ni och Zayn har något på gång med den där Perrie Edwards? Frågade hon och försökte att le.
Jag gick fram till henne och kramade om henne.
- Nejdå, jag tror nog bara att det är en tjejkompis till honom, ingen fara.
- Han sa att han skulle berätta till mig imorgon, åh jag får ångest. Tänk om han har varit otrogen mot mig?
- Nejdå, tänk inte så! Sa Emelie och kollade på mig.
- Okej. Svarade hon och tryckte på play knappen och sen tittade vi klart på den. När vi hade tittat på Twiligt och New Moon så blev vi väldigt trötta så vi la oss i sängen. Imorgon skulle vi ut med killarna på klubb och övermorgon var det bara en lugn tjejkväll för på morgonen skulle jag åka till Sverige. Ingen längtan alls. London var för underbart! Det var det sista jag tänkte innan mina ögonlock blev tyngre och tyngre.
Nästa morgonen så vaknade jag tidigt, var väldigt pigg. Tjejerna var inte uppe än så jag bestämde mig för att steka pannkakor när jag ändå inte har något att göra. Jag satte på TV:en och började.
''This was in bradford when the One Direction boys had their concert. A couple of girls were with them and we suspect their girlfriends, here is Niall kissing a girl and here is a unknown lad with a girl, standing with One Direction. Could it be a romance?'' Hörde  jag på TV:en och jag kollade direkt. Där stod jag med Jazade och Niall med Sandra. Hade killarna kanske sett det här? Tjejerna avbröt mina tankar när de kom till mig.
- Godmorgon, har det hänt något? Hörde jag Emelie fråga.
- Nyheterna, när jag var med Jazade och Niall kysste Sandra.
- Men de har ju gått ut med det.
- Ja men, hatmail. Jag kommer inte klara av det om de får reda på vem jag är.
- Det ska nog bli bra. Sa Sarah och kramade om mig.
När vi hade satt oss ner och ätit frukost så tackade de för att jag hade fixat frukosten till oss och sen satte vi oss i Emelie rum och pratade.
- Asså jag måste få reda på vad det är Zayn menar. Sa Sarah.
- Ring honom då? Sa jag med ett leende på läpparna.

Jag vet inte vad som kommer hända mellan Zayn och Sarah sååååå haha.. Det är Sandra som vet, så alltså.. Jag vet aldrig vad hon kommer skriva och hon vet inte vad jag kommer skriva. vad tror ni kommer hända? Kommentera gärna! x

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Ida skoglar

sandra nästa kapitel :D

2012-01-19 | 20:45:19
URL: http://myonlylovestory.blogg.se/
Postat av: Desirée

Så bra! Fortsätt vill ha mera! :D

2012-01-19 | 20:49:56
URL: http://myonednovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0