Like Nobody Else - Del 30

2012-01-18 | 23:49:14
Detta  har hänt:
Vi gick in till dom andra och jag såg att tjejerna var klara, och killarna satt och spelade TV-spel.. Men Sandra och Niall var inte där... Eller jo, dom satt där i andra sidan av soffan..

- GUYS, GET A ROOM! Skrek Zayn
- Eyy dude, shut up, sa Niall och kastade en kudde på Zayn.

Alla skrattade som galningar tills Louis skrek till. Han förlorade, och han var INTE glad. Lilla Louis alltså.
Снимки на стената PAYNE PROSTITUE
- I didn't win.
- It's okay, another time. Sa jag och log.
- But I wanna win know. Skrek han och vi alla bara skrattade till.
Sandras perspektiv:
Det började bli sent och vi alla skulle åka tillbaka till London imorgon och innan det så skulle vi hem till Zayns familj för att säga hejdå. Jag sträckte på mig och gick upp.
- Tired? Frågade Niall och log mot mig.
Jag nickade och så sa vi godnatt till alla och de sa godnatt. Jag borstade tänderna och tog av mig kläderna så jag sov med BH och trosor. Jag och Niall pussades lite och sen la jag mig över honom och vi började kyssas och sen tog han av mig min BH och sen mina trosor. Jag tog av honom hans byxor och linnen.
- Are you sure? Frågade han mig och jag nickade och log.
- I love you Sandra.
- And I love you my little Irish boy. Sa jag och han började skratta lite.
Han började kyssa mig neråt och jag kunde inget annat att njuta. Vi höll på ett tag och sen när vi var klara pustade vi ut.
- Thank you. Sa han och tittade på mig medans han log.
- No, thank you. Sa jag och kollade in på hans ljusa blåa ögon och log.
Vi kysste varandra och sedan somnade vi.
När vi vaknade nästa morgon så satt vi alla och åt frukost.
- Someone had to much fun yesterday? Sa Harry och blinkade mot mitt och Nialls håll.
- Oh my god. Sa jag och jag kände hur röd jag blev i ansiktet.
- Haha , don't blush. Sa Emelie och gav mig ett leende.
- Va pinsamt, hörde ni alla det? Frågade jag på svenska så killarna inte skulle förstå.
- Ja, det gjorde vi. Var han bra? Frågade Sarah och blinkade.
- Gud jaaaa! Sa jag lite för högt för killarna kollade frågande på oss.
- We didn't understand a word you just said. Sa Liam
- I know, that's the point. Sa jag och lipade.
När vi alla var klara så gick vi till olika rum och badrum för att fixa till oss , eftersom att Zayn och Sarah bytte om i mitt sovrum gick jag till badrummet. Då öppnas dörren och där kommer Niall in med mig.
- Niall I gotta change.
- Me too, I've got a crazy idea. Let's change together. Sa han och började ta av sig sina kläder.
Jag nickade och log och sen började jag ta av mig mina kläder. Jag kunde inte motså hans läppar, jag kunde inte kontrollera mina händer. Jag kysste honom och han log.
- Someone want a little bit more of Niall? Sa han och log.
- I always want a little bit more.
- Quickie? Frågade han och jag nickade.
Han bärde upp mig och tryckte mig mot väggen samtidigt som jag virade runt mina ben runt hans midja. När vi skulle börja så knackade Louis.
- Lovebirds, we gotta go.
- How did you know? Sa jag medans jag skrattade.
- Well let's say I wasn't born yesterday.
- We're coming. Sa Niall och gav mig en ledsen min.
Jag satte på mig mina kläder, fixade mitt hår och sminkade mig lite lätt och sa.
- Babe, another time.
- Okay, but I want you now.
- And I want you. Sa jag och kysste honom på läpparna lite mjukt och gick ut.
När vi hade kommit ut från toaletten såg jag hur Emelies hår var rufsigt och Harry fixade till sina byxor.
- Someone just had sex! Skrek jag och tittade på Harry. Jag såg hur han tittade på mig och mimade nej.
- Payback is a bitch. Sa jag och vi alla skrattade till.
Vi skulle gå igenom säkerhetskontrollen så vi alla kramade Zayns familj hejdå och sen gick vi. Vi satt vid ett litet café där vi alla beställde något gott att äta och väntade medans vi skulle gå på planet. Det var drygt 30 minuter kvar så vi alla gick runt och köpte något gott att äta på flygplanet. När vi hade gått runt och pratat, köpt lite saker och tagit ett par konstiga bilder tills vi hörde att man kunde börja gå på planet nu. Vi började gå mot flyplanet där det var en massa fans som Paul och en massa poliser var tvugna att ta bort för att vi skulle komma fram. När vi äntligen satt på planet så kunde vi pusta ut efter alla fans som skrek och kastade sig själva framför killarna. Niall somnade direkt när vi satte oss på planet och jag somnade inte så långt efter. När jag hade sovit ett tag så kommer Paul och väcker oss försiktigt och säger att vi snart ska landa jag svarar med ett enkelt ''mm'' och sträcker sedan på mig. Niall sover fortfarande så jag väckte han försiktigt och ett par minuter senare hade vi landat i London.
- Finally. Sa Bianca

Jag är helt inne i fotbollen Barcelona - Real Madrid. Men har ni tur blir det ett till inlägg innan jag somnar. Btw, det är Sarah :)

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0