Like Nobody Else - Del 27

2012-01-17 | 19:45:47
Sandras perspektiv:
Mimo och Jazade gick ut vid 12 och klockan var ungefär halv 1. Vi satt och pratade oh från ingenstans så gick vi och handlade lite saker så vi kunde fixa tacos. När Zayn och Sarah hade kommit tillbaka efter att ha handlat så kom Trisha och henne man hem, de skrattade lite åt oss och sen så gick de och la sig. Medans vi fixade köttfärsen så hällde Niall vatten över mig.
- Niall , why did you do that?
- Bored. Sa han och alla började skratta sen så tog jag honom i handen och drog honom till poolen då såg man hur nervös han blev.
- No you won't.
- Oh yes I will. Sa jag och puttade ner honom i poolen.
När han hade kommit upp och jagat mig i ca 10 min så var allt klart och så satte vi oss och åt. Tills vi såg Mimo och Jazade.

FUCK YEAH ONE DIRECTION
Jazade hade hans arm över henne och hon hade hans kofta. Det verkade som om de hade pratat ut, eller åtminstonde blivit vänner igen. När de kom in genom dörren så satt vi alla och tittade på de med världens största leenden på våra läppar och de skrattade till lite.
- Tacos. Skrek Jazade och Mimo och sprang till bordet.
- So? Frågade Doniya.
- What?
- Are you together or friends? frågade Niall.
- Friends.. Svarade Jazade.
- For now. Sa Mimo och kollade mot mig och log.
Vi pratade lite och sen tyckte vi att det började bli lite sent, för imorgon skulle killarna upp tidigt för att träna inför konserten och vi tjejer hade mycket att fixa vi med. När vi hade borstat tänderna och gjort det vi skulle göra så la vi oss i vardagsrummet och pratade alla tillsammans. Jag la mig på Nialls bröst och han sa så söta saker i mitt öra. Vi pussades lite och sen somnade jag. Nästa morgon när jag vaknade så var inga av killarna där. Det var bara vi tjejer som låg kvar i vardagsrummet. När jag såg att tjejerna var uppe så gick jag upp till de.
- Godmorning.
- Godmorning. Svarade jag.
- Where's the guys?
- They're in the studio, they left a note and made breakfast for us.
- Aw. Sa jag och gick och fräshade upp mig.
Killarna hade gjort våfflor till oss så vi satt där och åt och pratade lite inför kvällen. Vad vi skulle ha på oss och hur stolta tjejerna var över deras bror Zayn. Lillasystern Saffa satt också med oss och åt. Jättesöt tjej. När vi var klara, diskade vi och la allting på deras plats och tog bort madrasseerna från vardagsrummet och fixade till lite. Sen så kollade igenom våra outfits. Vi hade beslutsångest eftersom att det var en speciell kväll. Första gången vi gick på deras konsert och så var Niall min pojkvän. Ville att jag skulle vara extra fin, jag hade klänningar och klackar men samtidigt shorts, linnen, blusar och vanliga jeans Åh, vilken ångest. Efter många timmars springande med tjejerna fick det bli något uppklätt. Klänning, ett par ursnygga klackskor och lockigt hår. Perfekt! Tjejerna tog jeans och blusar förutom Doniya som tog klänning som mig.
Vi hade inte träffat killarna sen igår natt och det kändes lite sorgligt. Saknade killarna mycket. Men vi alla var redan klara, Zayns mamma och pappa såg fantastiska ut. Om ett par minuter skulle Paul komma och hämta oss, vi var för många så han skulle hämta 2 bilar men vi tjejer ville promenera eftersom det inte var å långt att gå. Zayns mamma och pappa åkte med Paul. När vi hade börjat promenera så kom det en massa fans som ville prata med oss och ta bilder. Vi tog självklart bilder och pratade med de sen började vi att fortsätta gå mot konserten. När vi var framme så visade vi vakterna våra backstage pass och sen gick en vakt in med oss och visade de oss vägen. Där stod Zayns mamma och pappa och så satt vi och väntade på killarna. Efter ett litet tag kom killarna och vi satt och pratade tills allt var fullt då var killarna tvugna att gå upp på scen medans vi andra gick ut till publiken. När de började sjunga What makes you beautiful så sjöng varenda människa med. Jag såg hur Trisha gick fram till Sarah och kramade henne, Sarah kramade henne tillbaka och nästa sekund så stod vi alla och kramades. När de började sjunga Moments så tog alla upp sina händer i luften, när de hade sjungit ett par låtar så började Liam att prata.
- We have special guest with us. Our best friends. Sarah, Sandra, Amanda, Emelie, Bianca and Mimo. Come up to the stage.
Sen så var det något ljus som kom på oss och då var det 2 vakter som hjälpte oss att komma upp. Vi blev helt ckockade, herregud så många det var där inne. Det var några som busvisslade och så hörde man några 'aaw'' här och där.
- This is our beautiful friends, please say hello.
- HEEEEEEEELLO. Sa några och där stod vi och skrattade.
Niall gav mikrofonen till mig och log. Herregud, vad skulle jag säga?
- So you like their music?
- Yes!! Skrek alla.
- You better. Sa jag lite skämtsamt och de skrattade.
Åh så pinsamt det var. När killarna hade kysst oss och alla ''aw:ade'' så kom det sex stolar upp på scen och vi skulle sitta där. Killarna sjöng och sen fick de en massa blommor som de gav till oss, de pussade oss på kinden och sen fortsatte de. Efter ett par timmar när killarna hade sjungit en massa låtar och svarat på frågor från twitter så var allt slut. Killarna och vi andra skulle hemåt. Och imorgon på dagen skulle vi alla åka tillbaka till London.
Mimos perspektiv:
Killarnas konsert var galen. Det var skitkul att vara där och hoppa runt som en galning med tjejerna. Trodde dock aldrig att jag skulle göra det med killarna. Vi var påväg hem och imorgon skulle vi åka tillbaka till London. Hur skulle det bli med Jazade? Skulle vi hålla kontakten eller skulle vi bara glömma varandra? Och sen ska jag ju åka till Sverige. Åh till Stockholm. Tråkiga, äckliga Stockholm. När vi började gå allihopa hem till Doniya så fick Wayliha ett samtal av Jazade.
- Why don't you answer your phone? I was worried.
- Aw, I didn't hear it.
- Oh, you scared me. Are you going to Waylihas place?
- Yes, we're going now.
- Okay, see you soon.
- Sure. Sen la vi på.
Jag kollade igenom min mobil och såg att jag hade flera sms av Jazade och missade samtal.

Orkar inte meeeeer, aaah min hand hhaha . Sandra ska göra ett inlägg nu :D

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0