Like Nobody Else - Del 24

2012-01-15 | 01:48:34
Detta har hänt:
- I got a suprise for you when we're in Bradford. Sa Zayn och log.
- What is it?
- Well It's not gonna be much of a suprise if I tell you, right?
- But come on baby.
- Nej. Sa han och vi alla skrattade åt hans gulliga svenska.
- Oh well. Sa jag och lipade åt honom.
Vi åt och sen skjutsade Paul hem oss tjejer. Sandra, Bianca och Amanda skulle komma till oss senare på kvälleen så skulle vi alla packa hemma hos oss!

One Direction Arriving On A Flight At LAX - Pictures - Zimbio - LovisasMode -
Vi hade packat klart och nu låg vi alla på sofforna och tittade på repriser av Gossip Girl. Vi alla verkligen älskade den serien sen bytte vi om och la oss. När vi vaknade nästa morgon så bestämde vi för att äta frukost ute tills jag fick ett samtal av Zayn.
- Hey Sarah.
- Hey.
- We guys gotta go to Bradford today, you girls wanna come with us?
- One minute.
- Okay.
- Tjejer?
- A?
- Killarna måste åka till Bradford idag, de fråga om vi ville följa med?
- Javisst, det blir kul. Svarade tjejerna med ett leende.
- Zayn, we can go with you.
- Okay, youre house about 3 hours?
- Sure, but am I gonna dress up?
- Your choice, your beautifiul anyway.
- Aw thank you babe and bye.
- Bye.
Vi  började röra oss hem till mig och Emelie där Sandra ringde upp sina föräldrar och pratade med de.
Vi alla tog på oss shorts och en slapp tröja sen var det bara att vänta tills killarna skulle hämta upp oss.
Zayns perspektiv:
They called us and telled us that we had to come today. The girls are coming with us, and I've got a little present for Sarah. Buyed her a thing and shes gonna meet my parent and my sisters. After a couple of hours we went to the girls house. They all looked really beautiful.
- Hey girls. Harry said and kissed Emelie.
- Hey boys.
I kissed Sarah and then we walked to the car we all sat down and after a couple of minutes we were at the airport.
Paul did everything , I don't know where we been if it wasn't for him. We ate dinner at a resturant on the airport and we all talked to Paul. It was loats of fans there, we took a couple pictures and we wrote autographes. Then I saw a girl walking up to Sarah and slaped her on the cheek. I saw how Paul walked to her and took her out of there. I was so angry and the guys saw it. I walked to that girl and scremed at her.
- What the hell fo you think you're doing?
- Im so sorry.
- Why did you do that?
- I want you for myself, just me and you.
- That's just dumb, you can talk like a normal person without slapping someone.
I saw how she had tears in her eyes but I didn't care. She slaped Sarah without any reasons at all. I walked to Sarah and it was a couple of fans standing there hugging her. I gave them a hug and then they walked away. Sarah had tears in her eyes and her hand at her cheek.
- I'm sorry. I said.
- It's not your fault. She said and huged me.
- But..
- No but, lest have fun, okay?
- Okay I answered.
We were sitting in the plane to Bradford and I was sitting next to Sarah. She was trying to get me to tell her what the suprise wer.
- Oh no. I'm not gotta tell you.
- Come on, please.
- No.
- Oooooh Zayni please please please.
- No haha. I said and laughed.. loud.
- Haha
After we talked a little bit she fell asleep on my shoulder.
Mimos perspektiv:
Jag såg hur Sarah lyste upp i ett leende när hon pratade med Zayn, som om hon blev förälskad i nytt. Jag har känt Sarah sen 2 år tillbaka hon har alltid haft en liten crush i Zayn. Jag hörde hur piloten sa att vi började närma oss och jag pratade med Louis och Paul Jag väckte nog hela planet med hur högt och hur mycket jag skrattade.
- I want a rolex watch.
- Well buy one then LouLou?
- Haha LouLou? What the hell is that Mimo?
- Haha that's your new nickname. Sa jag och nickade lite stolt.
- You have a nickname?
- Mimo is my nickname. Sa jag och skrattade lite.
- Oh.. awkward. Sa han och vi började gapskratta.
Vi hade precis fått vårat bagage där väntade en taxi på oss så åkte vi alla till Zayns familj. Han hade så fint hus, hans föräldrar var hur snälla som helst och hans syskon var underbara. Jag och Doniya klickade direkt och vi pratade lite, bytte nummer och sen sa hon att hon hade en kusin.
- What do you mean?`
- You and my cousin would fit perfect together.
- Haha what's his name? Frågade jag med ett litet leende.
- Jazade.
- Really?
- Yeah why?
- Haha well I had contact with him before, but not anymore though.
- Sweet!
- Haha.
Vi fortsatte att prata tills Zayns mamma Trisha sa att vi skulle äta. Det var jättegod mat  som jag tyvärr har glömt bort vad den kallas. När vi satte oss ner för att äta så såg Sarah rädd ut, när Trisha eller någon annan i Zays familj började prata med henne så rodnade hon och pratade tyst. Trisha sa flera gånger att hon inte behöver skämmas och hon bara nickade. När vi var klara så tackade vi för maten och sen så tänkte jag och Doniya ta ut Zayn och Sarah.
Vi hade suttit vid espresso house och tagit en kaffe var. Sarah kände sig mer bekväm runt Doniya och vi alla hade det bra, vi gick och kollade runt. Sen kommer det fram en kille. Han kramar om Zayn och Doniya medans han skakar hand med mig och Sarah.
- Hi, I'm Jazade.
- Hi, I'm Mimo.
- I recognise that name. Sa han och skrattade lite.
Vi alla pratade lite, berättade om oss själva och jag kunde bara inte slita ögonen från Jazade. Hans ögon, hans stil, hans leende. Allt var perfekt. Han var så fin. Efter ett tag så började vi gå hem mot Zayns familj där alla andra var och med flit så började jag och Sarah att sjunga på deras låtar. Vi började sjunga
I wanna stay Up all night and find a girl and tell her she's the one och de bara började gapskratta åt oss. När vi hade gått en liten bit så var vi äntligen framme. Vi satte oss framför brasan och kollade på film. Det var så mysigt och vi alla pratade och skrattade som om vi hade känt varandra i flera år. Sarah och Trisha fixade lite smått och gott och när de kom tillbaka så skrattade de. Vi alla tittade på Zayn och vi såg hur han log, gick upp och kysste Sarah. Vi alla awade och de tittade på oss och log lite sen satte dig sig och vi satte på en film som jag såklart ar glömt vad den heter. Jag pratade lite med Jazade under filmen och vi bytte nummer.

Börjat suga på det här, säger att det ska bli bättre but I guess not. Aja ska göra mitt bästa. Kommentera gärna vad ni tycker om det här inlägget och vad ni tycker jag ska ha mer av, ha de bra!

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Anonym

Nej det gör du inte alls snälla kan du försöka skriva 2 långa delar idag ? Du kan skriva lite mer om när zayn och sarah är för sig själva och så :)

2012-01-15 | 13:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0