svar på kommentar

2012-01-07 | 21:43:17
Svar till Amanda: Det är ju några som inte förstår men så är det några som vill att det ska vara på engelska. Ska göra en ''fråga till läsare'' sen så får vi se hur det blir! :)
Svar till Hanna: De kommer att ligga med varandra senare i novellen men när säger jag inte om det var det du mena. Ja, jag tänkte också på det faktiskt så det ska bli mer att tjejerna är för sig själva och killarna är för sig själva så att det blir lite mer verklighet om man säger så. Va gulligt, den här kommentaren gjorde verkligen min dag. Kanske något att satsa på? Haha, kan väl skriva lite snart! :)
Åh, blir så glad när jag ser kommentare och statistiken stiga!

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0