Like Nobody Else - Del 9

2012-01-04 | 05:34:32
Detta har hänt:
- Excuse me. Do you have a girl with the name Sarah Seddik here? Frågade hon.
- Ehm... No
- Look, she's the kind of girl that would warn you and say that nobody can visit her, she's my bestfriend and she needs us now , even if she don't know that.
- But she's not here. Sa han.
- You didn't even look in that computer. Sa jag irriterat.
- But..
- Just tell us wich room she is in, come on man.
- 314. Sa han med en skakig röst.
- Finally. Sa jag surt.
Vi alla sprang till hennes rum och knackade. Ingen öppnade så killarna sprang ner och hämtade extra nyckeln som vi sedan öppnade med. Vi såg hur hon låg där med täcket över henne, hon sov men santidigt skakade hon. Vi stannade kvar där, alltså jag och Emelie. Medans killarna gick hem .

Vi gick och la oss bredvid Sarah, sen somnade vi.
Emelies perspektiv:
Jag, Sandra och killarna hade äntligen fått tag på Sarah. vi la oss bredvid henne och somnade direkt. Det här var ett stort bråk, ett jävligt stort bråk som inte skulle lösas direkt. Jag trodde aldrig det här om Zayn och jag trodde inte heller det om Liam. Jag vet att Sarah aldrig skulle såra Zayn, men att han gjorde så var lite för mycket. Vi vaknade och Sarah sov fortfarande. Hon mådde inte alls bra.
- Älskling vakna. Sa jag.
- Emelie.. Sandra?! Hur kom ni in?
- Vi var hårda mot vakten där nere.
- Jag vill helst vara själv tjejer.
- Men du ska inte behöva vara själv. Sa Sandra
- Kan vi inte bara göra något? Bara vi tre? Frågade Sandra.
- Är ni säkra på att ni vill höra mitt deppiga gråtande hela kvällen?
- Självklart älskling. Sa jag och Sandra.
Vi bestämde oss för att beställa pizza och sen gick Sandra ut och köpte ben&jerrys. Världens godaste glass. Vi köpte en massa godis och läsk som vi sen tjockade i oss. Vi pratade och skrattade ihjäl oss, Sarah hade roligt och det gjorde så att vi inte tänkte på killarna. Killarna ringde och vi berättade att det bara skulle vara en tjejkväll i hotellet. Vi bestämdes för att träffas nästa dag istället. Efter ca 1 timme så får jag ett samtal av harry;
- Hey babe.
- Hey Harry.
- Something is happening to Zayn.
- What is happening to Zayn? Sa jag och tittade på Sarah.
- I don't know, Louis found him on his bed with a vodka bottle in his hand and he didn't respond.
- Where is he now?
- At the hospital.
- Do yuo know why he did that?
- Well he asked us what happend yesterday and we told him everything then he just ran outside, bought a bottle of vodka then he ran to his room and now he is in the hospital.
- So he didn't know what happend yesterday? Sa jag lite chockat.
- No..
- We're coming now.
- Okay.
- Sarah, Zayn är i sjukhuset.
- Vad har hänt?
- Han var full igår så han visste inte vad som hänt och när killarna berättade sprang han ut, köpte vodka, sprang in och drack allt. Han vaknade inte och nu är han i sjukhuset. Vi ska dit, hänger du med?
- Visst.
Vi alla bytte om och slängde på oss smink och sen satte vi oss i en taxi sen påkte vi till sjukhuset. Zayn var där i 3 timmar till och vi alla var med honom sen kysste han Sarah.
Zayns perspektiv:
The guys told me what happend, I ran out, bought a bottle of vodka then I drank it and now I'm waking up in the hospital. I saw the message I wrote to Sarah. Ofc I didn't like that Liam kissed her, but I never thought I was capable to do that. I yelled at her and now she were here to help me get better. They waited for almost 4 hours and then I kissed Sarah and she pushed me from her.
- What are you doing Zayn?
- Kissing my girlfriend.
- Wait, what? We're not together anymore.
- Why?
- Because we broke up yesterday.
- I love you.
- Words will be just words until you bring them to life.
I can't believe I broke up with the most important thing in my life. And everyone wer mad at me. She stayed at a hotel and the thing I wrote to her ''Don't even bother come back'' How can I bee like this. I love her, why am I doing this to her and myself?
''Just be mine again? Please.'''
''I can't Zayn, not after yesterday''
I'm sitting in the dark looking at our pictures, the pictures when we laughed together. When she wer sitting in my knee. What have I done?
Sarahs perspektiv:
Jag vill inget hellre än att det ska bli Zarah igen. Jag älskar honom verkligen men det här var dumt. Jag älskar Zayn verkligen och jag har gjort det länge nu. Han behandlade mig som en prinsessa, han lyssnade på problemen jag hade. Han var min. Men inte längre. Det kan nog aldrig bli som förut. Vad ska jag göra?

Lägger mig nuu, ha det bra. Kommentera!

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0