Like Nobody Else - Del 8

2012-01-04 | 03:06:30
Detta har hänt:
Jag och Liam låg i hans säng och pratade lite, jag såg några tårar falla från hans ögon fast han försökte dölja det. Sen kom alla andra då vi försökte göra Liam lite glad sen gick de medans jag och Liam satt kvar i hans säng och pratade lite tills han gjorde det jag var rädd för. Han tryckte min kropp emot hans och kysste mig.

Jag tryckte honom ifrån mig och gick upp från sängen.
- Liam, what are you doing?
- I know that you liked it.
- No, I didn't. Don't do this, Zayn is your bestfriend and you're just mad at Danielle.
- So? I want you. Sa han och tog mig runt midjan.
- What he fuck? Just leave me.
- But why?
- Because I love Zayn, one of your bestifriends if you forgot that. He is my boyfriend, don't get it wrong. I love you to but not like him.
- I'm gonna tell Zayn that I kissed you.
- NO. Liam , please don't.
- ZAAAAAAAYN!
- Liam, dont.
Sen efter ett par sekunder kom Zayn in.
- What Liam?
- I kissed your girlfriend and I liked it.
- WTF man. Why? Skrek han.
- Because i like her, what you gonna do about it?
- Sarah! Sa Zayn.
- Yes?
- Did you like it?
- No, ofc not. Sa jag, sen gick han ut därifrån. Min kille, mitt livs största kärlek bara gick ut genom dörren. och tittade inte ens bak. Sen kom alla in och frågade vad som hade hänt.
- What happend?
- Ask this piece of shit. Sa jag med gråten i halsen och pekade på Liam.
- What happend? Frågade Louis och stirrade på Liam med en seriös blick.
- I kissed Sarah and told it to Zayn. Sa han och ryckte på axlarna.
- Fuck you Liam. Skrek jag och sprang ut.
Jag sprang til ytterdörren och tog på mig mina skor sen sprang jag det snabbaste jag kunde med tårarna rinnande ner som inte slutade rinna ner, hur mycket jag än torkaade bort de. Jag sprang till en park och grät, jag kollade igenom min mobiil och såg att jag hade fruktansvärt många missade samtal. Speciellt Sandra och Emelie. Liam hade ring mig också, hur vågar han? Att han kan riinga upp mig efter att han förstört allt. Men inga av Zayn, han jag ville ha som mest nu, han jag behövde vid min sida för att inte knäckas. Han jag hade berättat mina djupaste hemligheter för, t.o.m de jag inte hade delat med Emelie för jag inte vågade göra det. Tillslut ringde Sandra upp mig.
- Sarah, snälla säg vart du är!
- Jag orkar inte med något Sandra. Vill bara dra härifrån.
-  Snälla gumman säg inte så. Jag har inte känt dig länge men du är en av mina bästavänner här och jag älskar dig enormt!
- Jag älskar dig också, du är som lillesyrran jag aldrig haft.
- Snälla kom tillbaka vi vill ha dig här hos oss. Och..
- Och vad?
- Liam vill prata med dig.
- Jag ska aldrig prata med den skitstöveln igen, han har förstört allt nu, fattar han inte det?
- Jag skulle själv aldrig ha förlåtit honom snabbt om det var mellan mig och Niall men han vill bara prata.
- Ge honom telefonen då.
- Han vill prata med dig när du kommer tillbaka.
- Okej, men det blir ett tag för tror inte jag åker dit inatt.
- Herregud Zayn är tillbaka, Sarah du måste komma och stoppa Zayn, han kommer döda Liam. NU SARAH!
- Ska han slå honom?
- Ja, kom nu!
Jag blev lite rädd, allt det här för mig? Jag tog en taxi till deras lägenhet och där hörde jag skrik som ''Zayn, det är inte värt det, sluta!'' ''Sarah skulle inte gilla det här'' Jag tog hissen upp med mina tårar fortfarande rinnande ner för min kind.
- Zayn stop.
- Don't tell me what to do Sarah.
- This won't solve this, just stop it.
- What do you want? I love you, I'm crazy about you and then you kiss my bestfriend.
- So this is my fault now? Frågade jag med chockad röst.
- Yes because you didn't tell him to stop.
- Zayn shut up, you weren't in this fucking room so you don't know what happend.
Han kom fram till mitt ansikte och sa;
- Don't tell me to shut up!
- Zayn haave you been drinking?
- Yeah, but you know what? We're through. I don't want you anymore. You're not my girlfriend!
- But..
- Zayn you can't blame it on Sarah! Skrek Louis.
- Why not? It's her fault that im drunk and it's her fault that me and Liam is arguing.
- No it's not. It's your fault that you're drunk. Sarah didn't ak you to go and buy a beer. And it's Liams fault that you guys are fighting. Sa Louis, Harry och Niall.
- I can't believe that you're blaming this shit on me. Sa jag och sprang ut igen. Jag hörde hur de skrek efter mig och hur Zayn sa;
- I hope she'll never come back.
I hope she'll never come back, I hope she'll never come back. De orden bara ekade runt i mitt huvud. Skulle Zayn någonsing be om förlåtelse och skulle jag kunna förlåta honom då? Liam gjorde mig förbannad, hur kunde han bara stå och kolla på medans jag tog all skit när det egenttligen var han som hade förstört allt. Jag fick sms av killarna, Sandra och Emelie. Sen fick jag ett sms av Zayn, ''Don't even bother come back'' . Det skärde i mig, vi hade varit tillsammans ett tag och han skrev såhär. Men han skulle inte få knäcka mig, ingen ska knäcka mig. Är det såhär han vill ha det? Då kör vi hans spel. Tills han säger förlåt och verkligen bevisar att han är ledsen så existerar inte Zayn Jawaad Malik för mig längre. Jag tog in på ett hotel i närheten för det var kallt och jag orkade gå mer. Jag sa till honom att om någon frågade efter Sarah Seddik så var hon inte i det här hotellet, inte ens kungen skulle få hälsa på om han ville. Han sa självklart och jag gick upp. Jag tvättade av mig tog av mig kläderna och sov i BH och trosor. Jag kollade igenom mina och Zayns konverastioner och jag skrev till Zayn ''So this is how it's gonna be? Okay, then bye Zayn'' Jag bläddrade genom kanalerna men jag hittade ingenting intressant så jag somnade medans jag hörde hur min mobil vibrerade var tredje sekund.



Sandras perspektiv:
Sarah sprang ut, gråtandes. Det gjorde ont i mitt hjärta när jag såg henne så längesen. Och Zayn, han bara stod och skrek henne rakt i ansiktet. Han var full men det finns ändå ingen ursäkt för att behandla sin flickvän sådär. Jag skulle få spel om Niall skulle vara sådär mot mig. Jag var så sur på Liam, hur kunde han göra så när han visste hur mycket Zayn betydde för Sarah. Han bara stod där och gjorde ingenting. Jag, Emelie och resten av killarna ringde Sarah hela natten. Inget svar fick vi, vart var hon?
- Niall, I'm scared. Why did he do that?
- Because he's a twat, he don't respect them.
- So what are we gonna do? Sa Harry med en ledsen röst.
- Me and Sandra can go to our place and see if she's there.
- I'll go with you. sa Niall.
- Okay, and we can look out in parks and hotels. Sa Louis.
- Okay, let's go then. Sa Harry.
Jag, Emelie och Niall gick till Sarah och Emelies lägenhet. Vi ropade på henne, gick runt i olika ruen vi hittade inte henne. Jag ringde upp Harry och pratade med honom.
- Have you find her yet? Frågade jag lite med en trött röst.
- No, you?
- No, she's not here.
- Okay, we're gonna pick you up so we can all go to different hotels.
- Okay great.
- Bye.
- Bye.
- The guys are coming to pick us up.
- Okay. Sa båda i kör.
Vi gick ut och väntade en liten stund sen kom killarna i Louis bil. Vi åkte runt och frågade men ingen hade henne där. Sen kom vi fram till ett hotel där Emelie gick fram och frågade han som stod där.
- Excuse me. Do you have a girl with the name Sarah Seddik here? Frågade hon.
- Ehm... No
- Look, she's the kind of girl that would warn you and say that nobody can visit her, she's my bestfriend and she needs us now , even if she don't know that.
- But she's not here. Sa han.
- You didn't even look in that computer. Sa jag irriterat.
- But..
- Just tell us wich room she is in, come on man.
- 314. Sa han med en skakig röst.
- Finally. Sa jag surt.
Vi alla sprang till hennes rum och knackade. Ingen öppnade så killarna sprang ner och hämtade extra nyckeln som vi sedan öppnade med. Vi såg hur hon låg där med täcket över henne, hon sov men santidigt skakade hon. Vi stannade kvar där, alltså jag och Emelie. Medans killarna gick hem .

Det fick bli drama nu, tyckte det blev ett helt okej inläggt faktiskt. Fortsätter snart. Skypar med Zayns kusins kompis nu. Cya '

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0