Like Nobody Else - Del 42

2012-01-25 | 21:26:21
- Liam, what is this? Sa jag och log.
- Chick movies and chinesefood. I'm hungry. Sa han och skrattade sen skrattade jag med. Kom på att klockan närmade sig halv ett och jag hade bara ätit två mackor och milkshake men hade inte tänkt på det. Vi satt och tittade på Mean girls och åt och vi skrattade. Han fanns verkligen där för och han gjorde så att jag inte tänkte på Zayn, det var exakt en sån vän jag behövde nu. När jag skulle upp från soffan så ramlade jag på honom och mina läppar trycktes mot hans. Jag gick snabbt upp och han bara tittade mig. Hade han fortfarande känslor för mig? Jag gillade det konstigt nog.. Nej det gjorde jag inte, jag är bara sur.. men.. nej det går inte, eller?

SNSD - Kim Tae Yeon's photogallery @ AFSpot gallery
Mimos perspektiv:
Hur kunde han göra något sånt? Jag åker till England om det var allvarligt mellan den där tjejen och honom när han var tillsammans med Sarah. När jag var i Bradford och i London med killarna och han verkade inte vara som en sån kille. Sarahs bild med Zayn lyste upp hela min skärm när hon ringde upp mig.
- Mimo. Sa hon andfådd.
- Ja.
- Liam är hos mig och vi råkade kyssa varandra.
- Definiera kyssa.
- Jag skulle upp och jag ramlade på honom och våra läppar möttes, jag blev glad.
- Är du kär i honom?
- Jag behöver dig.
- Jag kan boka en biljett nu.
- Nej, nej. Stanna du. Svarade hon.
- Vänta.
Jag gick till mina föräldrar som konstigt nog var uppe. Jag sa till de att jag skulle åka till London för min bästavän behövde hjälp, de vet att jag bara berättade för de för jag gör ändå som jag vill och det vet de redan så de visste att det inte var någon idé att försöka hindra mig. Jag packade bara min handväska med kläder.
- Jag ringer upp dig när jag är i Arlanda.
- Va?!
Sen la jag på. Pappa bokade biljett till mig i en vecka och sen bytte han snabbt om och jag gjorde samma sak, när vi var klara var vi i bilen påväg till Arlanda.
Nu satt jag i flyplanet. Han ska inte få komma undan, vem tror han att han är? Bara för att han är känd, skulle inte tro det. Det var sent och jag var trött så jag somnade nästan direkt när vi började lyfta. Ibland vaknade jag till och undrade vart jag var men jag kom snabbt på det efter ett tag. När vi äntligen hade landat, hade jag lock i öronen, ont i nacken och jag var trött, fyfan vad bra resa.. inte. När jag kom ut var det lite kyligt och jag hade på mig shorts, perfekt tänkte jag. När jag såg en taxi gick jag dit och sa adressen hem till Sarah. När jag hade kommit dit så skulle jag ringa en signal till Sarah och hon skulle öppna vilket hon gjorde. Jag hoppade på henne och vi kramade varandra och sen gick jag in. Hon berättade allting från början , från middagen och konserten tills kyssen med Liam.
Liams perspektiv:
She said it was better if I didn't sleep with her. I didn't agree but I guess I didn't have a choice. I told myself that I wasn't in love with Sarah , but I couldn't believe that. Everytime I saw her kiss him I get jealous. But I don't wanna mess up our friendship, though I know she liked that kiss. I saw it.. on her face, how she reacted. I went home, I took of my clothes and then I was just lying in my bed, thinking about her and then i fell asleep.


I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Mimo

I am BACK ;) du är bäst Sarah <3

2012-01-26 | 00:17:01
URL: http://ooneforall.blogg.se/
Postat av: Hanna

Varje gång jag kollar in bloggen och ser ett nytt avsnitt blir jag heeeeeeeeeeelt... Fortsätt med dom här novellerna ni är tunga !

2012-01-26 | 17:19:39
Postat av: Anonym

När ska ni skriva en ny del? har gått 3 dagar jag orkaaar eej vänta mer

2012-01-28 | 19:06:57
Postat av: My Life With Them

Kapitel 7 ute

http://mylifewiththem.blogg.se/2012/january/kapitel-7.html#comment

2012-01-29 | 13:12:19
URL: http://mylifewiththem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0