LIKE NOBODY ELSE - DEL 40

2012-01-25 | 13:48:03
Detta har hänt:
Hon kramade om mig och vi satt i min säng och kollade på ''the notebook'' har alltid älskat den filmen. Hon kramade mig hela tiden och sa att det skulle bli bra, men jag trodde inte på henne.
- Mina föräldrar som ville träffa Zayn, vad ska jaag säga till de nu?
- Jag vet inte, säg att det inte går just nu för att han inte kan ta ledigt från jobbet.
- Okej. Sa jag och smsade min bror. Han svarade ''okej, men när han är ledig kom hit'' jag svarade med ett enkelt okej. Min mobil lös upp och där var det en bild på Harry.
- Hello.
- Hello Sarah, Zayn just told us we're so angry at him.
- Okay.. Sa jag med en låg röst. Sandra undrade vem det var och jag mimade ''Harry'' hon nickade och jag fortsatte samtalet med Harry.
_______________________________________________________________________________________________


Tårarna slutade inte rinna, Hur kunde han. Vem är hon? NÄR kysste de varandra?
Harry berättade att de såg allt på nyheterna, enligt honom var dem '' furious''
-Sarah, we don't know when this happened?
-How ''didn't'' you know .You guys are his bestfriends. You know everything.
-Yes we are. But we didn't know this. How could he?
Han kunde höra mina snyftningar och försökte verkligen lugna ner mig. Men hur ska jag lugna mig. Min pojkvän. Killen jag älskar var otrogen.

Zayn's perspekiv 
What have I done. She threw me out. I've ruined everything. 
Why isn't she answering her phone, I've called almost 50 times. I just need to talk to her.

Sandra must be with her now!

-HELLO!! , She answered with an angry voice
-Hi Sandra,please let me talk to Sarah
- You are a YERK. * KLICK*

I was on my way to my car when a few fans came up to me. The first thought was No please I don't feel like taking photos. But they weren't here for photos . They came to yell at me.

-Zayn how could you do this, the first one said
-I thought you were a good guy , the other one said.
- Im sorry, I said with tears in my eyes. 

I just ran. I didn't know where but I ran. I screwed up and I have to fix this. I LOVE HER.

Sarah's perspektiv
Efter att jag snackat med grabbarna och de beslutat att komma över så fick jag ett sms från Mimo. 

''Habibi jag läste nyss vad som hänt, ÄR DET SANT? ''
Jag svarade med ett '' Ja.''
''HUR KUNDE HAN VILKEN IDIOT !!.  Jag vet att jag inte känner honom lika bra som er men har du låtit honom förklara sig. Det kanske bara är ett missförstånd. Om inte, så  tar  jag gärna flyget till England och mosar honom ''

Förklara sig. Det hade jag inte tänkt på. Men jag såg dem kyssas. ALLA såg dem kyssas.

Jag visade Sandra Mimo's sms.
-Tror du hon kan ha en poäng? sa jag.
-Jag vet inte gumman, kanske. Ge honom en chans att förklara sig
*KNACK* * KNACK*

Sandra gick ner och öppnade dörren.
Harry var den första som rusade upp och kramade om mig.

-I can't believe he did this. He must have an explanation.
- I love him Harry, how could he do this.
-I don't know honey, have you talked to him? 
-Noo. sa jag med tårar läng mina kinder

Resten av grabbarna kom fram till mig och alla sa att Zayn inte är en person som skulle vara otrogen.

- I KNOW THAT.  THEN WHY. WHY DID HE?

Sandra visade dem Mimo's sms och de höll med. 
- You should talk to him. He loves you and I know that he never wanted to hurt you. Sa Niall 

Zayn's perspektiv 
I don't know where I am right now, all I know is that I've hurt the one I love the most. I have to talk to her.
I tried to call her again and this time she answered

- Sarah?
-Yeah, she said with a shivering voice
- I'm so sorry but please let me exp-...
- Explain what Zayn. How you kissed that girl? How you cheated on me?.

I could hear the pain and the disappointment in her voice.

- It wasn't like that. Its just a big misunderstanding.
- DID you or didn't you kiss her?
- But I ju-..
- just say YES or NO. Did you or not?
- I did.
- While we were together?
- ..... Yes.
- Then there is no misunderstanding. How could you do this, after everything we've been through. I LOVE you and you just stabbed me in my heart. You never loved me.
- I DO LOVE YOU MORE THAN ANYTHING .So please let me explain there is a reason ...
- Bye Zayn.

__________________________

Well nu var det Mimo som skrev ett kapitel haha inte lika bra som Sandra och Sarah's men de är författarna haha.
SÅ FORTSÄTT läsa Sarah's novell. :) taaack tack

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Ida Skoglar

Skit bra my mimo-babbi <33

2012-01-25 | 16:54:13
URL: http://myonlylovestory.blogg.se/
Postat av: Anonym

jättebra skrivet mimo! bra novell med btw

2012-01-25 | 18:21:20
Postat av: Desirée

Jätte bra Mimo! Älskar de! <3

2012-01-25 | 19:05:02
URL: http://myonednovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0