Like Nobody Else - Del 37

2012-01-21 | 23:26:31
Detta har hänt
Vi låg där tills han började kyssa mig passionerat. Vi låg där en stund och bara pratade.
- So Zayn?
- Yes?
- Wanna tell be about that thing now?
- Yes.. Errm.. I mean. Okay, here is it...

Zayn's perspektiv

-You are going to but a hot dress on, and it is in your closet. Okey?
- HAHA, whaat? Haha Are you seriious? She said
- Yes, look, I said and showed her the dress
- Omg Zayn.. It's... It's beautiful!
- And so are you!

She put the dress on, it was a simple white dress, but I really liked it. And I think Sarah did too!

Sarah's perspektiv
Jaa, han skulle äntligen berätta vad allt det här handlade om.

- You are going to but a hot dress on, and it is in your closet. Okey?
Vafan menade han med det? Kunde inget annat än garva!
- HAHA, whaat? Haha Are you serious? var det ända jag fram
- Yes, look, sa han och tog fram en sjukt fin vit klänning från garderoben Den var verkligen jättefin. Enkel, den var väldigt enkelt, och det var något jag verkligen gillade med den.
- Omg Zayn.. It's... It's beautiful!
- And so are you!
Åh herregud, hade verkligen den bästa pojkvännen. Jag gjorde som han sa och började ta av mig mina kläder tills jag bara stod där i trosor och BH. Jag kunde se i ögonvrån hur han studerade min kropp uppifrån och ner.

- What? frågade jag honom
- Nothing, it's nothing, you're just so hot

Jag fnissade lite och satte på mig klänningen. Den passade perfekt! Men jag förstod fortfarande inte vad en sån fin klänning hade med det där sms:et från Perrie att göra? Jag fick liksom inte ihop det.

- So... why do I have to put this on? Frågade jag honom och jag kände hur fånigt jag log
- Cuz I want you to look as hot as possible when we.. are going out
- Wait what? Where are we going?
- Come here, I wanna show you! Sa han och släpade med mig ut i hallen.
- Put some shoes on and take a jacket, hurry! Jag fattade INGENTING. Vart skulle vi och varför skulle jag klä upp mig?
När vi kom ut utanför fick jag en chock. Där stod en fin glasig vit limousine.
- Is that mine? I mean, yours, or I mean our?
- Haha, yes it is babe, come on, han drog med mig in i limousinen.
- Where are we going Zayn? And what has this with Perrie to do?
- You'll see, sa han och kysste mig

Jag hinner inte skriva mer, måste sova. Ska upp och spela avgörande match i SM imorgon. Så, vad tror ni dom ska/ ska göra? Kommentera! (Sandra som skrev!)


I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Ida skoglar

SANDRA DÖDA MIG INTE !!!!!!!!!! SLUTA !!!!!! <3

2012-01-22 | 00:21:55
URL: http://http://myonlylovestory.blogg.se/
Postat av: Desirée

kngsibga<ljfbaojbdj SÅ BRA DEN ÄR!!! <3

2012-01-22 | 17:47:21
URL: http://myonednovell.blogg.se/
Postat av: MIMO

NI ÄR SÅ BÄST

2012-01-22 | 22:57:34
URL: http://ooneforall.blogg.se/
Postat av: Anonym

KOM IGEEN SKRIV MER !!!!

2012-01-22 | 23:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0