Like Nobody Else - Del 29

2012-01-18 | 18:45:20
Detta har hänt

Jag såg att Zayn hade lämnat, eller glömt, sin telefon på köks-bordet när jag tog en pause i sminkningen för att ta ett glas vatten. Precis när jag gick in i köket fick han ett sms, och utan att tänk mig för kollade jag vem det var i från, på skärmen stod det

 

Perrie Edwards: ''I don't know, a suprise! And Zayn, girls want it big okay!''

 

Vad skulle det betyda? Och vem var Perrie Edwards?

 


 



Jag kände faktiskt igen namnet lite, men jag kunde inte placera det. Var det något av hans ex, eller var det en annan kändis? Jag tog mitt glas och gick tillbaka till dom andra tjejerna.

- Ehm.. Är det nån som vet.. typ.. vem.. Perrie Edwards är? Frågade jag och försökte vara lite diskret.
- Jaaaaa! OMG, jag älskar henne! Skrek Sandra. Jag blev lite chockad, var det en sån stor kändis, och hade jag missat henne totalt?
- Vem.. är det? Hehe, vad har jag missat? Frågade jag Sandra.
- OMG Sarah! Vart har du varit dom senaste åren? Hon är med i Little Mix. Du vet, dom som vann The XFactor 2011? Du vet låten ''Cannonball''? Dom sjunger den. Och dom är verkligen bäst! Svarade hon.
- Oj, haha, den har jag nog inte hört... hur går den?
- Men asså Saraaaah... Sa Sandra och började sedan sjunga ''stones, taught me to fly, love, it taught me to lie, life, it taught me to die, so its not hard to fall, when you float like a cannonball.'' Nu kände jag igen den! Jag hade hört den förut, och den var ganska bra.

- Men hur fan har hon kontakt med Zayn?! Fräste jag argt för mig själv. Lite för högt kanske. Jag märkte hur dom andra tjejerna vände sig om och kollade frågandes på mig. Hoppsan...
- Vänta... va sa du? frågade Emelie.
- Ehm.. nej, det va inget, sa jag lite tveksamt.
- Men vi ser ju att det är nått! Berätta! Sa Sandra
- Okej, sa jag. Jag såg att Zayn fick ett sms av henne när jag var i köket. Och det stod ''I don't know, a suprise! And Zayn, girls want it big okay!'' Vad ska det betyda?! Tjejerna kollade lite chockat på mig.
- Jag har ingen aning, sa dom alla i mun på varandra.
- Men, vad ska jag göra då? Jag kan ju inte bara låtsas som ingenting. Och då, då kom jag på det. Ryktet som gick precis efter att dom vunnit The XFactor. Ryktet om att Zayn och Perrie dejtade. Jag blev lite orolig. Jag fick som en klump i magen? Var det sant, hade dom kanske hittat tillbaka till varanda?
- Gå och prata med honom, försök få honom att berätta, sa Amanda bestämt.
Jag gjorde som hon sa och gick ner för att prata med Zayn.

Zayn's perspektiv
As we sat on the couch and played video games, I saw Sarah go in to the kitchen. I could see that I had forgot my phone on the table. Oh god, please, don't let Perrie text me now, please not now. But then I saw it, Sarah looked at my phone. No, no, this can't happen. She can't see the messages. That would ruin everything. She took her glas and walked up to the other girls again.

I went in to the kitchen to check if Perrie had text me. Oh no, she had. She wrote ''
I don't know, a suprise! And Zayn, girls want it big okay!'' Jesus... what would Sarah think now? This can't be happening, not now!

- What are you doing Zayn? I heard Liam ask.
- Oh god Liam, you gotta help me, I think Sarah just saw this message from Perrie! I showed him the text.
- Oh.. that's not got Zayn.. You gotta talk to her and tell her!
- No, I can't, not now. I gotta wait until tomorrow!
- Okey Zayn, if you say so. But you, make it awesome! He said and winked.
- I will!

Sarah's perspektiv
Jag gick ner för trappan och såg Zayn i köket, han höll i sin mobil och pratade med Liam. Han såg riktigt orolig ut. Men gud så snygg han va. Jag kunde inte va arg. Så jag bestämde mig för att hålla lugnet och bara fråga.

- Zayn, can I talk to you?
- Yes babe, come here, lets go outside!
- Okey

Jag följde efter honom ut, och vi satte oss vid ett bord längst bort i den lilla trädgården.

- So.. I saw you in the kitchen, I guess you saw the text from Perrie? sa han, jag såg att han var lite orolig.
- Yes.
- Are you mad, seriously?
- No I'm not, I just wanna know who she is and what she meant!
- I understand.. it's just that.. I... I can't tell you! Not today!
- What?! You're not gonna tell me? How can you do that?!
- Babe, It's just... you have to wait until tomorrow..
- What? Why?
- Sarah, do you trust me?
- Well.. yes.. yes I do!
- Good, then trust me, I'm gonna show you tomorrow!
- Okey... okey..
- I love you, sa han och gav mig en kyss

Vi gick in till dom andra och jag såg att tjejerna var klara, och killarna satt och spelade TV-spel.. Men Sandra och Niall var inte där... Eller jo, dom satt där i andra sidan av soffan..

- GUYS, GET A ROOM! Skrek Zayn
- Eyy dude, shut up, sa Niall och kastade en kudde på Zayn.

Alla skrattade som galningar tills Louis skrek till. Han förlorade, och han var INTE glad. Lilla Louis alltså.

Har inte haft tid att skriva idag, hade träning och rätt mycket i skolan, så det blev ett kort, men det får duga. (Det var jag, Sandra, som skrev det här inlägget) Kommentera gärna vad ni tycker! Puss :*

 

 


I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Anonym

KAN NI SKRIVA ETT TILL INLÄGG IDAG SNÄLLA

2012-01-18 | 23:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0