Like Nobody Else - Del 20

2012-01-08 | 03:56:12
Detta har hänt:
Louis perpektiv:
Vi alla hade varit på en klubb igår och jag kanske fick i mig lite för mycket. På morgonen så åt vi alla frukost samtidigt och så kollade vi på Alan Carrs show när vi var med, vi alla skrattade fruktansvärt mycket. Speciellt när alla skulle dansa. Verkligen minnen. Den roligaste showen jag har gjort också.

Vi satt och pratade lite och sen gick vi killar till vårat place. När vi kom hem så satte sig Zayn och Niall direkt vid TV:en för att spela xbox medans vi andra satt bredvid och hejade på. Efter att Niall hade vunnit så åkte vi till studion där vi tränade på en massa låtar som vi skulle sjunga på en konsert om exakt 1 vecka i Bradford. Vi hade inte berättat det för tjejerna men vi skulle göra det snart. Vi hade såklart fixat backstagebiljetter till Sarah, Emelie, Sandra, Amanda, Bianca och Mimo. Zayn hade då tänkt presentera Sarah för hans familj.
Jag pratade i telefon med Eleanor resten av kvällen. Såklart klagar hon på att vi aldrig träffas.
- Men Eleanor, jag har så mycket och göra och ibland träffar jag kompisar. Jag orkar inte åka till Doncaster varje gång jag är ledig.
- Men jag saknar ju dig Loui. 
- Jag saknar dig också älskling.
- Men..
- Men vad?
- Jag vet inte om det kommer funka. Asså jag verkligen älskar dig men det funkar nog inte.
- Bara för att jag inte har kommit till Doncaster den här gången?
- Nej.. Ja, eller nej men jag kan inte vara din tjej längre.
- Så det är slut mellan oss?
- Ja tyvärr.
Jag blev sur och stängde av. Hur kunde hon göra såhär mot mig? Jag satte mig på sängen och började sjunga, att sjunga gjorde mig alltid glad på något sätt. Killarna kom fram till mig. Jag berättade för de allt som hänt och Harry stannade med mig lite längre.
Amandas perspektiv:
Jag saknade tjejerna. Jag och Bianca hade haft det riktigt kul men tjejerna var så snälla.
''Vill ni göra något idag?'' Skrev jag till Emelie.
''Visst , vi hade ändå tänkt att gå ut och shoppa, ska vi träffas vid gallerian om 1 timme :)?''
''Perfekt :)''
Jag sa till Bianca att vi skulle träffas så vi började fixa oss. När det hade gått ungefär 45 min så började vi gå mot gallerian sen så såg Bianca att Emelie och Sarah stå och vinka mot oss så vi gick fram till de och kramade om de.
- Det var längesen. Sa Bianca.
- Ja verkligen. Svarade de.

Det får bli engelska istället. Förlåt till de som ville ha svenska men fick inte lika många kommentarer att det skulle vara svenska. Sista inlägget på svenska dåra :)

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0