Like Nobody Else - Del 19

2012-01-06 | 23:36:34
- Hej Mimo. Sa killarna samtidigt.
- Hej killar. Sa jag lite blygt.
- Tror du på mig nu? Frågade Harry och blinkade.
- Haha ja det gör jag.
- Vi bits inte. Sa Louis.
- Haha jag vet men kan inte fatta att jag står här med er.



- Va gulligt. Sa Harry och kramade mig.
Jag kände hur jag blev varm och hur jag rodnade.
- Ska vi stå här hela natten eller? Jag är hungrig. Sa Niall och vi alla började skratta.
- Chockat. Sa Zayn och höll om Sarah och vi alla började skratta.
Vi började åka mot Nandos för jag fick välja, haha Niall kramade om mig då. Verkligen jättesöta killar var de.
- Oh shit. Sa jag.
- Vad är det? Frågade Liam.
- Glömde ringa min mamma.
Jag slog min mamma nummer och efter ett tag så svarade hon.
- Mimo?
- Ja, mamma det är jag. Jag glömde ringa men jag har så kul med Sarah, Emelie och killarna.
- Det är okej. Hälsa från mig.
-M.
- Hejdå. Sa hon och la på.
- Min mamma hälsar. Sa jag och himlade med ögonen.
- Va gullig mamma, men hon är ännu gulligare med morötter. Sa Louis och vi alla började skratta.
Vi satt och åt och de frågade lite saker om mig, hur det var där jag bodde. Och sen så åkte vi till Sarah och Emelies lägenhet och lämnade mina saker.
- Mimo, ska vi göra staden osäker som gamla tider?
- Ja självklart ska vi göra det!
- Haha tjejer ni är galna. Sa Emelie och vi började skratta.
Klockan var runt halv 2 och vi var inte alls trötta så tjejerna ringde killarna och de var faktiskt uppe så vi bestämde för att gå på en klubb i närheten. Vi alla fixade oss inte så värst mycket. Vi tog bara ett par klänningar och jag plattade mitt hår medans tjejerna lockade det. Sen tog vi några fördrinkar och sen så började vi gå mot festen. När vi stod i ledet så träffade vi killarna, vakterna tog oss längre fram så att vi fick komma in före de andra vilket kändes lite coolt.

Nialls perspektiv:
Mimo verkade vara en snäll tjej. Man såg att hon älskade och hade saknat Sarah och jag såg att Sarah också hade saknat henne. Vi gick och åt på Nandos och sen pratade vi lite och sen så gick vi alla hem. Efter ett tag så ringde Emelie mig och hon frågade om vi killar ville följa med på en klubb i närheten. Eftersom vi inte hade nånting annat för oss så skulle vi möta de där. När vi stod i ledet så kom de fram till oss, sen gick vi in.
- Hej killar.
- Hej tjejer, va ni är vackra ikväll. Sa Zayn och vi alla nickade instämmande.
- Jag ska bara ringa Sandra. Sa jag och alla sa okej och gick in.
- Hallå?
- Hej älskling det är Niall, skulle du vilja komma ut. Sarahs kompis har kommit från Sverige så vi är på klubb.
- Jag kommer då.
- Jag kommer till dig. Sa jag.
- Okej. Puss. Sa hon och la på.
Jag smsade Harry och sa att jag skulle hem till Sandra och att vi skulle komma se. Han svarade med ett enkelt okej. Sen började jag gå mot Sandras hus. När jag var framme så smsade jag henne. Sen efter ett tag kom hon ner. Så vacker som hon var. Vi kysste varandra och sen så började vi gå mot klubben
När vi kom in så letade vi upp alla där Sandra och Mimo presenterade sig själva och sen så tog vi några drinkar. Vi alla hade det jättetrevligt , vi dansade , drack och bara pratade.. Eller det var mer sluddrade..
Efter ett tag så blev vi väldigt trötta. Så vi gick hem till tjejerna och sov där.

Vi alla vaknade nästan runt halv 12 tiden. Vi gick och gjorde frukost och sen så åt vi. Tjejerna ville verkligen kolla när vi var på Alan Carrs show när vi var med så vi fixade Emelies data och sen gjorde jag så att vi kunde kolla på deras TV. När Alan frågade om Harry hade tagit en tur till Madisons Avenue så såg man på Emelie att hon inte tyckte det var så kul även fast hon skrattade. Och samma sak för Sarah när Zayn kysste den där tjejen i X factor som jag tyvärr glömt bort vad hon heter.

Louis perpektiv:
Vi alla hade varit på en klubb igår och jag kanske fick i mig lite för mycket. På morgonen så åt vi alla frukost samtidigt och så kollade vi på Alan Carrs show när vi var med, vi alla skrattade fruktansvärt mycket. Speciellt när alla skulle dansa. Verkligen minnen. Den roligaste showen jag har gjort också.

Kort, orkar verkligen inte. Hahaha. Visst är Mimo söt? Det är hon på bilden där uppe med klänningen och så är det hon som sjunger! ♥

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Amanda

Kan du inte skriva på engelska när killarna pratar? Känns mycket bättre och mer verklighetstroget då :D

2012-01-07 | 19:43:55
URL: http://myonlydirection.blogg.se/
Postat av: Mimo

åååh du är SÖT SARAH och assoa du skriver as bra <3

2012-01-07 | 21:54:29
URL: http://ooneforall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0