Like Nobody Else - Del 18

2012-01-06 | 19:58:24
Detta har hänt:
- Sandra mår du bra?
- Jadå.
- Du ser ledsen ut, är du säker på att allt är bra?
- Det är Niall.
- Har det hänt något?
- Nej men han tror att allt är som perfekt. Men det är det inte. Jag är fortfarande lite sur över att han inte berättade allt den dagen. Han ska liksom vänta ett par dagar?! Han var ju dryg , han kanske tvekade på oss.
- Prata med honom om det då.
- Nej, jag vågar inte.
- Sandra han är din pojkvän.
- Ska jag göra det nu?
- Gör det imorgon istället, ha kul inatt bara.
Precis när vi slutat konversationen så kommer Louis in med massa alkohol. Vi lägger in en massa i kylskåpet och hoppar runt i huset med ölen i handen. Vi sitter och kollar på deras Video Dairys. Åh älskar week 3 när Louis skriver i Harrys öra ''She's mine''. Skrattar alltid lika mycket





Zayns perspektiv:
Det var skönt att vi alla var vänner igen. Men Sandra och Niall blev sams ganska snabbt, jag älskar båda men han gjorde lite fel ändå. Men jag och Sarah blev väldigt fulla och det är allt som jag kommer ihåg tills jag vaknade på Sarahs säng bredvid henne. Hon hade en cider i handen, jag tog bort den la den på golvet och pussade på henne tills hon vaknade.
- Sluta älskling, vill sova. Sa hon.
- Men du får inte. Sa jag och skrattade lite.
- Hur mycket är klockan? Frågade hon och pussade mig på kinden.
- Vänta lite, ska kolla.
- Oj, klockan är halv två nu. Kom igen älskling.
- Okej, snart. Sa hon och drog ner mig i sängen.
Vi kysste varandra och gosades. Sen frågade hon mig en sak.
-Vill du göra ett fan glad? Sa hon med ett gulligt leende.
- Alltid.
- Jag har en tjejkompis i Sverige som heter Mimo. Mimo Dodosh. Skulle jag kunna ringa henne och du kan prata lite med henne?
- Självklart. Sa jag med ett leende.
- Tack så mycket. Hon kommer dö! Sa hon och pussade mig lite lätt på munnen.
Hon började slå numret till hennes kompis Mimo och sen gav hon mig telefonen.
- Hej Sarah! Det var längesen.
- Ursäkta, jag kan inte svenska.
- Jag känner igen rösten.. Vem är det här?
- Zayn.
- Zayn? Vilken Zayn?
- Malik.
- Malik whaat? Omg, jag älskar dig och de andra killarna. Ni är så söta och era röster är underbara. Sa hon och började snyfta.
- Säg inte att du gråter.
- Jo.. Lite. La hon till.
- Så gulligt , men gråt inte.
- Jag älskar dig Zayn Malik.
- Och jag älskar dig Mimo Dodosh. Sa jag.
- Åh, du vet vad jag heter.
- Sarah vet inte om det här men skulle du vilja komma till London för kanske 1 vecka? När jag sa det så gav Sarah mig ett leende.
- Är du seriös?!
- Ja, asså bara om du vill.
- JA, GUD JA! Måste prata med mina föräldrar. Skrek hon.
- Jag kan vänta i telefonen.
- Okej.. Och Zayn.
- Ja?
- Tack, tacka Sarah också för jag antar att det här var hennes idé?
- Du känner Sarah väl. Sa jag och skrattade lite.
Sen så pratade hon med sin föräldrar antar jag.. på svenska för jag förstod ingenting.
- Jag fick sa hon.
- Bra, jag kan betala flybiljetten.
- Nej, det behövs inte mina föräldrar gör det. Svarade hon.
- Nej det gör de inte. Jag bjuder.
- Åh så gulligt av dig Zayn.
- Ingen orsak gumman. Men jag måste lägga på nu. Är utsvulten och har precis vaknat. Haha. Vi ses, här har du Sarah. Hejdå.
- Hejdå. Sa hon.
Sen gav jag telefonen till Sarah och de började prata om något.. På svenska såklart så jag fattade ingenting. Jag gick ner och kollade om någon var vaken. Ingen var vaken såklart så sov alla lite överallt. Louis sov på Liam på golvet i vardagsrummet med ansiktet på Liams rumpa. Hoppas Liam pruttar, hoppas Liam pruttar. Jag fixade lite pannkakor och sen så kommer Sarah och håller om mig och säger;
- Tack, tack, tack! Du vet inte hur mycket det där gjorde henne glad. Och var du seriös när du sa att hon skulle flyga hit i kanske 1 vecka.
- Ja självklart. Jag bokar biljetten när vi har ätit klart. Sa jag och pussade henne på näsan.
- Du är bäst bebis. Sa hon och tog sin tallrik med pannkakor.
Mimos perspektiv:
Min älskade vän som nu har flyttat till London hade en kille som heter Zayn Malik. Som är medlem I brittiska pojkbandet One Direction. Alla där är jättesnygga och Zayn. Han skulle köpa en tur & retur biljett till mig. Hur gulligt är inte det? Och att mina föräldrar sa ja! Åh, allt är perfekt. Det hade gått ett par timmar sen jag fick samtalet. Samma seekund jag tänkte på det så fick jag ett samtal av Sarah.
- Hej Mimooo det är jag.
- Hej Saraaah!. Skrek jag.
- Han ska boka flygbiljetten, du åker ikväll.
- IKVÄLL?!! Redan?
- Japp, om det går bra.
- Javisst från Arlanda eller?
- Ja. Han behöver bara dina uppgifter, du vet pass oså.
- Självklart. Sa jag.
Jag gav henne allt hon behövde veta och sen stängde jag av. Jag berättade för mina föräldrar att jag skulle åka redan ikväll. Skulle vara vid flyplatsen vid 7 tiden för att planet lyfter vid 9. De sa okej. Jag väntade en liten stund sen så skickade Sarah och Zayn biljetten till mig, jag skrev ut den och så packadade jag kläder, inte för mycket för skulle nog shoppa där men det blev mest festkläder, klackar och smink. Sen satt jag och pratade med familjen och åt god mat. Jag pratade självklart bara om resan så alla gav mig en sur blick. Sen satt jag med mina småbröder. De är jobbiga men jag skulle verkligen sakna de när jag var i London. När klockan blev runt 6 så tog jag min väska och familjen skjutsade mig till Arlanda flyplats sen så kramade jag de alla hejdå. Mina bröder Peter och Gabriel kramade om mig länge speciellt den minsta Gabriel. När jag kom in så gick jag direkt för att checka in min väska och när jag gjorde det så gick jag runt lite och köpte en chai latte och en muffins. Efter att jag har tagit ett par klunkar av min chai latte så fick kände jag hur min mobil vibrierade, jag tog upp den och såg att det stod Okänt nummer. Så jag svarade.
- Hallå? Sa jag.
- Hallå. Sa killrösten på engelska.
- Vem är det?
- Harry.
- Harry styles? Sa jag medans jag skrek lite.
- Ja, hur visste du det? Sa han och skrattade.
- Jag fick ett samtal av Zayn.. Asså det här kan inte vara Harry?
- Han berättade det till mig. Vi får väl se inatt när du landar 12. Vi möter dig på flygplaten.
- Japp. Kram på dig! Haha.
- Haha detsamma Mimo. Sa han och la på.
Han kan mitt namn.
Jag satt nu på planet. Om 3 timmar skulle jag träffa en av mina närmaste vänner och träffa killarna i bandet. Vi skulle ha det så trevligt, fyfan. Jag satte på musik på min MP3 och sen så blev musiken lägre och lägre och jag somnade. Jag vaknade av att jag hörde piloten började prata och sen sa han
- Välkommen till London, vi hoppas att ni kommer att flyga med igen.
Jag lät de flesta gå av innan jag tog min väska och började gå ut. När jag gick ut från flygplanet så kände jag hettan direkt. Det var skitvarmt så jag sprang in på toan och bytte om.. Tur att jag hade kläder i mitt handbagage. Det fick bli en tröja som Sarah hade köpt till mig och jeansshorts.. På tröjan stod det I love you! När jag kom ut så ser jag hur en tjej tar min resväska så jag går fram till henne.
- Ursäkta det är min resväska.
- Jag vet. Sa hon och skrattade.
- Sarah! Säger jag och kramar om henne.
- Hej, gick allting bra?
- Ja det gick bra. Åh, kan inte fatta att jag är här.
- Inte jag heller, killarna är utanför. Sa hon.
Jag gick ivrigt ut med Sarah för att träffa killarna. Där stod de och Sarahs kompis Emelie som jag hade träffat ett par gånger i Sverige.
- Hej Mimo. Sa killarna samtidigt.
- Hej killar. Sa jag lite blygt.
- Tror du på mig nu? Frågade Harry och blinkade.
- Haha ja det gör jag.
- Vi bits inte. Sa Louis.
- Haha jag vet men kan inte fatta att jag står här med er.

Nu undrar ni säkert varför jag skriver på svenska när det är killarna också? Jo för att det blir kanske svårt för några läsare, fick en kommentar förut. Så nu blir det så! Hoppas ni gillade den här delen och kommentera MER! Hihi , pussar!

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Desirée

Jätte Bra!!! MERA!!

2012-01-06 | 21:14:33
URL: http://myonednovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0