Like Nobody Else - Del 11

2012-01-05 | 01:35:17
Detta har hänt:
Jag dukade fram och sedan så försökte vi väcka sömntutorna men ingen ville vakna så vi åt själva. Det var ganska skönt för jag har inte pratat med Harry. Vi pratade, skrattade, pratade och sen skrattade vi lite till. Han var verkligen en snäll kille. Han pratade om Emelie mycket, så man såg att han verkligen var kär i henne. Man såg det i hans ögon, hur de glittrade till när han pratade om henne. Efter ett litet tag så kom alla andra ner och de käkade frukost, sen gick vi alla på en promenad, Niall höll mig i handen och då kommer folk och tar bild. Helvete tänkte jag. Nu kommer det vara överallt. Fans kom fram och frågade massa saker, killarna skrev lite autografer och tog ett par bilder sen sprang vi alla in till Milkshake city.

Sarahs perspektiv:
Jag vaknade och åt frukost sen kom jag på. Jag hade inte läst lappen som jag hade fått av Zayn, dags att göra det då tänkte jag. Jag vek upp lappen och där var det en bild på mig och honom innan vi blev tillsammans. När vi kramade varandra och under var det en text.
Hey Sarah, I know that I messed things up and if feels like shit. I love you and I regret all the things I said that night. No matter what you decide, I'll always love you. I'm feeling lost without you, and the bed is empty. When I see Sandra with Niall and Harry with Emelie I just wanna die. I love them all and so happy that they found eachother , but you and me. Is it over for good? or is it just a break? Can I ever live without you by my side? Nothing of the things I said the other night was true. I do love you and I have from the moment I saw you. The picture I sent you with this note, do you remember that day? If you can't be my girlfriend at leat be my friend?
Jag blevr örd, älskade han verkligen så mycket? Jag var fortfarande inte helt säker på om jag ville bli tillsammans. Det var självklart ingen tvekan om att jag älskade jag för det gjorde jag verkligen. Jag ringde och smsade alla men ingen svarade. Vart höll de hus? Jag skickade ett röst meddelande till Sandra ''Sandra, vad har hänt? Jag är orolig för ingen svarar. Vart är ni?'' Jag skickade kanske tusentals meddelande till tjejerna och killarna förutom Zayn så jag bestämde mig för att smsa honom . ''Hey Zayn, where are everyone and why aren't they answering? BTW I read the letter you wrote to me. We'll talk about it later.'' Jag gick runt i huset tills jag bestämde mig för att fixa mig lite. Så jag tog en varm dusch sen kollade jag runt i min walk in closet sen tog jag ett par tighta jeans och en topp som jag hade köpt från Nelly i sverige för ett bra tag sen. Den var jättesnygg, den hade inga axlar och hade dragkedja i mitten och så var den genomskinlig lite längre ner. Den passade perfekt. När jag höll på att torka mitt hår så kollade jag min mobil om jag hade fått sms och tur nog hade jag det. ''Haha well we're in Milskahe city now, nobody heard their phone. Are you coming?'' Jag sminkade mig lite snabbt med rouge, puder och mascara och sen lite läppglans. Jag fixade mitt hår i en hästsvans och sen skrev jag ''Yeah, I'm on my way.'' När jag var påväg till Milkshake city så satte jag på musik, det fick bli Glad you came med The Wanted. Killen som var snaggad var ju dösnygg. När jag precis kommit utanför dörren så går jag förbi ett par killar som tittar på mig och tar ett bloss från sina cigaretter. Jag ser hur killarna går efter mig men jag brydde mig inte då det var fullt med folk ute. När jag ser de inne i Milkshake city och jag precis ska in så kommer en av killarna och stoppar mig.
- Excuse me.
- Yes? Svarade jag.
- Do you wanna take a walk?
- I'm sorry I can't. My friends are waiting for me.. Sa jag och kollade på honom.
- Oh.. It's okay. Can I take your number?
- I guess. Sa jag och gav honom mitt nummer.
Vi pratade lite och jag skrattade faktiskt. Han var en riktigt skön kille. Han hette Ryan och hans kompisar hette Chad och Jake. Sen tyckte jag att det var dags att gå in till de andra så jag kramade om de och sen gick jag in dit och sen så pratade vi lite.
- Sarah can I have a word with you? Frågade Zayn med ett leende.
- Yup. Sa jag och ställde mig framför honom.
- So how is it gonna be between me and you now?
- You sure you wanna talk about it now and not later?
- Yes I am. please just tell me.
- I love you, no doubt. But I can't be your girlfriend, just not now.
- I understand. But we're friend right?
- Close friends. Sa jag och pussade honom på kinden.
Jag började gå mot vårat bord när jag såg att han inte kom med.
- Zayn are you coming?
- Who was that?
- Who? Sa jag lite frågande.
- The guy that talked to you and you huged.
- That's just a guy I met. Why?
- It's just that I love you, and get a little bit jealous when you're talking with other lads. Sa han och kollade ner.
- Don't be. Sa jag och tog hans hand sen började vi gå mot vårat bord. Vi satte oss ner och jag tog en vanilj milkshake som Louis insisterade på att han skulle köpa till mig.
- Thanks BooBear.
- Stop calling me that!
- Okay, sorry.
Han kom med mig till den och sen pratadde vi alla lite. Jag såg att Niall var lite borta, han höll på med sin mobil och jag gsåg att Sandra sneglade lite och  han såg det så han sträckte på sig. Vad gjorde han? Smsade han med en anann tjej? Han la ner mobilen så jag passade på att smsa honom ''Niall, what are you doin'? x'' Sen kollade jag lite surt på honom och han lipade mot mig sen skrev han ''You really think i'm cheating on Sandra ha? Well thnx for that bestfriend, look at my last tweet and then tell Sandra that she gotta look at it 2 :D'' Jag blev nyfiken så jag kollade och det stod ''Chillin with the lads, @Sarahseddik1 , @AwsomeHarry1D and my girlfriend @Sandra1Dx. I love you Sandra'' Jag blev så glad, va gullig pojkvän Sandra har. Jag skickade ett snabbt sms till Sandra ''Kolla på Nialls senaste tweet, snabbt!'' Efter ett par sekunder kollade hon sin mobil, gick in på twitter och sken upp i ett leende. Hon skrek
- I love you Niall. I love you, I love you.
- I love you to baby!
- What is it? Frågade killarna och Emelie.
- Look at Nialls last tweet. Sa jag lite snabbt.
- Aaaaaaaaw. Sa alla i kör.
- Isn't he the best boyfriend ever?
Jag kollade på Zayn och sa.
- I gueess he is.
- Girls we forgot to tell you that we have a early intervju tomorrow se we can't hang out tonight. Gotta get our beautysleep. Sa Louis och skrattade.
- Haha it's okay. I gotta sleep home tonight because I haven't slept home for a while now. Girls, wanna sleep at my place?
- Yes sure. Svarade Emelie och jag samtidigt.
- What time is the intervju? Frågade jag.
- About 8 o'clock. Gonna watch it?
- Yes sure. Svarade Sandra.
Vi kom hem till Sandra där vi lagade lite pannkakor och sen satte vi oss framför datan och gjorde twitcam. Sandra fick massa frågor om Niall och hur det var att vara tillsammans med honom. Jag såg att Emelie också ville att Harry skulle berätta för fansen att de var tillsammans. För varje gång Sandra fick en fråga så blev hon lite tårögd. Vi sa hejdå till alla  som hade frågat frågor och sen la vi oss i Sandras enorma säng. Vi alla slocknade direkt.
Vi vaknade halv 8 för att fixa lite frukost och sen fick jag ett sms av Louis där det stod ''The intervju is on channel 4, x'' Jag svarade med ett lätt Okay och sen satte vi på TV:en. Där satt kiillarna , allihopa var stiliga.
Intervjuaren - Hello guys, it's so nice to have you here.
Louis - It's so nice to be here.
Intervjuaren - So the first question is are you single?
Louis - I am not single. Liam - I'm single. Harry - I'm not single. Niall - I'm not single. Zayn - I'm messed it up so im single.
Intervjuaren - Liam what happend?
Liam - Well she was cheated on me.
Intervjuaren - Im so sorry.
Liam - Thank you.
Intervjuaren - Harry and Niall. Who is thoose girls?
Harry - Her name is Emelie and she is from Sweden. I like her alot and well she is my girlfriend.
Niall - And my girlfriends name is Sandra. She is from Sweden to and she is Emelies bestfriend.
Intervjuaren - And Zayn, what do you mean with messed it up?
Zayn - Well I had the best girlfriend but then a thing happend and I was so angry so I said things that I regret. I love her more than anything and she is actually looking at this intervju with Emelie and Sandra right now. But we are just friend at the moment.
Intervjuaren - Could we get a name?
Zayn - Sarah, and she is from Sweden to. And Emelie and Sandras bestfriend.
Han sa att han älskade mig.

Det här är för Sandras skull. Hon ville ha ett till kapitel och det ville min bästavän Sara också.
Kommentera

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0