Like Nobody Else - Del 10

2012-01-04 | 18:32:47
Detta har hänt:
Sarahs perspektiv:
Jag vill inget hellre än att det ska bli Zarah igen. Jag älskar honom verkligen men det här var dumt. Jag älskar Zayn verkligen och jag har gjort det länge nu. Han behandlade mig som en prinsessa, han lyssnade på problemen jag hade. Han var min. Men inte längre. Det kan nog aldrig bli som förut. Vad ska jag göra?

Vi bestämde ju oss för att ha en till tjejkväll imorgon men jag ringde upp Louis.
- Hey Sarah
- Hey Booebear. Sa jag med ett litet skratt för jag vet att han inte gillar det.
- HA-HA , so what you guys doing?
- Nothing, can we come to you?
- Yes ofc, but Liam and Zayn are here.
- It's okay.
- I'll pick you up.
- Thnx Louis.
- Bye. Sa han och stängde av.
- Tjejer, ändrade planer vi drar till killarna Louis kommer snart.
- Är du säker Sarah? Frågade Emelie.
- Ja.
- Som du vill.
Sen gick vi ner till entrén där vi såg Louis bil åka fram. Vi satte oss i bilen, tjejerna där bak och jag fram med Louis, han höll mig i handen och sa;
- Everything is gonna be okay Sarah.
- Hope that's true. Sa jag med en låg röst.
När vi kom fram gick vi alla av bilen, tjejerna gick först och jag gick framför Louis som hade sina händer på mina axlar. Vi gick in där jag såg Liam och killarna, alla kom fram och kramade oss förutom Liam som inte kramade mig, han stod bara där och sa hej han mimade ordet förlåt och gick och satte sig i köket och kollade på sitt glas med vatten.
- I'm just gotta go to Zayns room and take my stuff. Sa jag och sen gick jag dit. Jag visste inte om Zayn var i sitt rum, jag knackade men ingen öppnade. Jag gick in och började ta mina kläder , sen hörde jag att duschen var på. Herregud tänkte jag, ville ju inte direkt träffa honom så jag började ta mina kläder snabbt tills jag tänkte på när jag sov med honom i den där sängen, då började det rinna lite tårar sen kom han ut.
- Hey. Sa han.
- Oh, hey.
- Did you wanna meet me or what?
- No, i just took my things.
- Sarah please.
- What?
- I'm so sorry, Sarah please just forgive me. I don't even know what I did, well just a little bit.
- I'm not gonna forgive you just like that, you were drunk and you yelled at me.
- I was mad.
- So am I but you don't see me drink a bottle of vodka at then yell at people, do you?
- So we're not together now?
- Obviely not.
- Why?
- Because you broke up with me.
- Omg. I'm so sorry. I'll do anything to get you back.
- Then you gotta prove it Zayn. Sa jag och gick ut därirån.
Jag bytte om till jeansshorts och en magtröja. Gick sedan till vardagsrummet där alla satt förutom Liam och Zayn. Jag såg hur Liam fortfarande kollade ner i sitt glas. Var han verkligen ledsen för vad som hade hänt? Jag sa att jag skulle prata med Liam en stund och de bara nickade till svars. Jag gick upp till Liam och pratade med honom.
- Liam?
- Yes? Sa han och tittade bak.
- Can i talk to you for a little while?
- Sure. Sa han och jag satte mig bredvid honom.
- I'm angry at you, really angry. But I still love you, you kissed me and then you said that you like me. Is that true?
- I don't know.. I think so but you have Zayn and I'm so sorry that I ruined everything I feel so bad about it.
- Don't worry now. Me and Zayn is not together now. But just promise me one thing though.
- What?
- That you wont do that again.
- I swear to God that was the first and the last time.
- Thank you. So we're cool now? Sa jag med ett svagt leende.
- Yes please.
- Come here. Sa jag och öppnade mina armar, han kom till min famn och vi kramades. Det var skönt att det var bra mellan oss, jag var ju självklart fortfarande sur, men jag såg att han var ledsen över vad som hade hänt. Vi kollade på Alan Carr show på itv2. Den mannen var så rolig så vi alla satt och skrattade hela tiden. Jag kramade om Liam ganska mycket för hur mycket jag än hatar att erkänna det så saknade jag honom grovt mycket. Sen kommer Zayn.
- Sarah.
- Yes?
- You wanna go out on dinner?
- Now?
- Yes.
Jag tittade på alla och de nickade , sen tittade jag på Liam om sa i mitt öra Go out with him, for me? Jag tittade på honom och sen tittade jag på Zayn och nickade.
- But look what i'm wearing.
- It doesn't matter. You look beautiful anyway.
- Thnx. Sa jag med ett leende.
Vi gick ut till en fin resturang, man såg att den var dyr.
- You didn't have to. Sa jag.
- But I wanted to. I wanna make up for thing i've done and said.
- Oh, this is beautiful.
Vi satte oss vid ett bord och sedan beställde vi. När vi hade ätit så tog han fram en ask med ett halsband armband och en lapp som han hade skrivit. Jag skulle läsa lappen när jag var hemma, så jag la ner den i min väska. Halsbandet och armbandet var så fint. Armbandet var rosa och blått och så var det glittrigt. Halsbandet var ett guldigt Z. Jag tvekade först men jag älskar honom så varför inte? tänkte jag. Jag tog bort mitt hår medans han fixade halsbandet. Sedan pussade han mig på kinden. Vi pratade lite om vad som hänt, varför det blev som det blev. Och sen blev det dålig stämning så vi pratade om hur det var när vi var tillsammans. Alla kyssar. Jag blev ledsen men samtidigt glad över att vi pratade om det. Efter ett tag blev det sent så vi ringde Paul som kom och hämtade oss. Vi åkte hem till killarnas lägenhet där killarna och tjejerrna var. Vi satt och pratade lite om saker och ting tills jag åkte hem. De undrade om jag vill ha skjuts men det behövdes inte. Jag tog på mig mina skor och en kofta sen började jag gå, jag lyssnade såklart på musik. Inget bättre än musik när man går själv och behöver tänka. När jag hade kommit hem så bytte jag om, satte mig vid TV:en med ben&jerrys. Jag kollade runt lite men hittade inget speciellt så jag satte mig vid datan och bestämde mig för att göra en twitcam. De frågade frågor, jag svarade. De bad mig göra saker och jag gjorde de flesta. Det var faktiskt kul så jag gjorde det ett tag till det började bli för sent och tjejerna sov hos killarna så jag var själv hemma.
Sandras perspektiv:
Sarah och Liam pratade och det verkade som om de blivit vänner igen vilket var bra. Zayn och Sarah gick ut på middag så vi kollade på filmer sen kom de hit och Sarah gick hem. Jag och Emelie stannade hos killarna. Sen blev jag och Niall trötta så vi gick till hans rum, bytte om och sen la vi oss i hans säng och pratade. Avbröt mig ibland för att kyssa mig. Sen kunde jag inte stå emot. Jag kysste honom länge. Han var så underbar!
- Babe I love you. Sa han.
- I love you to Nandos. Sa jag med ett leende.
Efter ett litet tag sa han;
- I've thought about going out in public with our relationship, just if you want to.
- Really? You'll do that? Frågade jag lite chockat.
- Ofc I'll do. I love you Sandra.
- Aw baby, I love you more.
- So it's okay?
- Yes it is. Sa jag med ett stort leende och kysste honom.
Efter ett tag blev vi väldigt trötta så vi bestämde oss för att sova.
Nästa dag så kände jag lukten av våfflor så jag pussade Niall på kinden och gick ner. Där såg jag Harry fixa våfflorna.
- You need help?
- Haha godmorning Sandra, yes sure that would be great thnx.
- No problem. Sa jag med ett leende.
Jag dukade fram och sedan så försökte vi väcka sömntutorna men ingen ville vakna så vi åt själva. Det var ganska skönt för jag har inte pratat med Harry. Vi pratade, skrattade, pratade och sen skrattade vi lite till. Han var verkligen en snäll kille. Han pratade om Emelie mycket, så man såg att han verkligen var kär i henne. Man såg det i hans ögon, hur de glittrade till när han pratade om henne. Efter ett litet tag så kom alla andra ner och de käkade frukost, sen gick vi alla på en promenad, Niall höll mig i handen och då kommer folk och tar bild. Helvete tänkte jag. Nu kommer det vara överallt. Fans kom fram och frågade massa saker, killarna skrev lite autografer och tog ett par bilder sen sprang vi alla in till Milkshake city.

Hoppas ni gillar novellen. Varför kan ni inte skriva vad ni vill ha mer i novellen? Kommentera x

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Sara #TeamMindless<3

SKRIV MER FÖRFAN!<3

2012-01-04 | 20:21:01
URL: http://saramwenow.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0