Like Nobody Else - Del 62

2012-02-09 | 21:53:12
Detta har hänt
- Hi, are you Sarah? hör jag någon ropa.
- Yes, svarade jag med ett leende.
- Oh, can I take a picture with you and you beautiful friend? frågade hon.
- Sure, svarade jag och vi tog ett par bilder och sen gick vi.
- Jag kan vänja mig vid det här, sa Mimo.
- Med att tjejer vill ta bilder med dig?
- Ja, svarade hon.
- Haha, kändis eller? sa jag och skrattade.
- Spikat, svarade hon med ett leende.
- Vänta lite..
- Vad?
- Ska du och Liam gå ut med erat förhållande?
- Jag vill ju det självklart men det är för tidigt, hallå vi har varit tillammans i tre dagar bara.
- I know, svarade jag.
- Är inte det där killarna? sa Mimo och pekade på ett par killar som sprang ifrån ett gäng tjejer.
- Jo, sa jag och skrattade.
Killarna tittade mot oss och vi såg hur deras ansikten lyste upp. De kom fram till oss och hälsade och sen gick de för de skulle upp tidigt. Jag och Mimo fortsätter för att kolla in staden. Vi gick runt och sen gav vi upp, vi hittade inget café så det fick bli milkshake city. Mimo gick och beställde och när hon kom tillbaka såg jag.
- 1D milkshake, sa jag och skrattande.
- Men absolut, sa hon.
- Men hur ska det bli då? För dig med jobb och sådär.
- Får fråga runt..?
- Fråga här, sa jag.
- Nu?
- ja..
- Nejnej, vågar inte.. Pinsamt ju.
- Barnfasoner, sa jag och gick till kassan.
Mimo bara kollade surt på mig och jag flinade åt henne.
- Excuse me? sa jag till mannen i kassan.
- Yes?
- My friend over there just moved to England and she need like a job. Is it possible that she could go on a interview here or something like that?
- I can try to, do you have a  number I can reach you on?
- Yes, sa jag och gav honom hennes nummer.
När jag kom tillbaka så frågade hon en massa.
- Fick jag ett jobb? Vad sa han? Skulle jag börja snart?
- Du är ingen gud, hallå en intervju först.
- Ja, juste, sa hon och jag skrattade till.
Jag gick dit och beställde två chocklad muffinsar och sen satte jag mig ner bredvid henn. Vi satt där ett tag ett långt tag.
- Snart börjar skolan, sa jag.
- Ja, en vecka kvar va?
- Japp..
- Vad är det? frågade hon mig.
- Asså jag kommer byta till en helt ny skola, där jag inte känner någon. Och fan va jag hoppas att det inte finns One Direction fans där, asså jag kommer inte överleva.
- Du vet att jag och killarna är här, sa hon och jag blev genast gladare
- Ja, svarade jag med en glad röst.
Zayn's perspektiv
I was so tired. I miss Sarah though. Everything feels good now, no drama finally I thought to myself and sighted.
I tried to sleep but I couldn't so I called Sarah.
- Hey babe, I said
- Hey.
- Did I wake you up?
- No, actually me and Mimo are on our way.
- What?! It's 1 am, wjat are you doing out now? It's late..
- I can take care of myself babe, she said.
- I know but I'm just worried, where are you?
- Actually, outside your house, she said and I was looking out of my window and there she was.
- I'm coming, I said and hung up.
I changed pants and then I ran down the stairs.
- Hey Zayn, they both said.
- Hey.
I saw Sarah's eyes.
- Have you been drinking?
- Just a little bit, a little bit she said.
- You can sleep with me, I said to Sarah and Mimo.
- It's okay, we can go home, Mimo said.
- No, not when you're drunk.
- Oooh, Sarah said.
- You don't wanna sleep at my house?
- No, I want too.
- Okay, Mimo if you want to you can sleep at Liam's place. I have a extra key.
- Okay, she said and winked.
We went to my apartmant and I gave her the extra key, she went in aand shut the door. Sarah took off her clothes so she just had bra and pantied on and then she went to the bathroom because she was gonna brush her teeth. I was lying in my bed and then she came out. We were lying in the bed and we kissed.
- I want you, she said.
- I want you too.
- I love you, I said.
- And I love you Zayn.

- S , japp-- Inte så mycket hände, men vi älskar era kommentarer. Big Up

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Sophie

Sjukt bra och spännande! Älskar hur Zayn är ganska beskydande över Sarah!

2012-02-10 | 14:36:01
Postat av: josefine

Kommer inte Emelie komma tillbaka mer? Och saknar inte Harry henne?



Eran novell är varje fall grym! :)

2012-02-10 | 20:41:33
URL: http://jjosefinellofgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bloooooogga snälla bloooogga det har gått två dagar ! :(

2012-02-11 | 22:23:59
Postat av: Anonym

jättebra! come on blogga nu ;)

2012-02-11 | 23:14:32
Postat av: Hanna

Skit bra längtar tills nästa! Skriv :))))

2012-02-12 | 14:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0