Like Nobody Else - Del 57

2012-02-07 | 21:36:20
Detta har hänt
Jag valde en röd klänning medans Mimo tog en rosa. Exakt likadana bara det olika färger.
- Snygging, sa jag och hon samtidigt.
Jag smsade Zayn och sa att vi var påväg, vi satte oss i taxin och sen började vi att åka. När vi hade åkt en bit, gick vi av och gick fram till ett bord. Efter ett par minuter så skrev Zayn att Liam skulle in till resturangen. Jag sa till Mimo att jag skulle röka och hon nickade. När jag gick ut möttes jag av fyra stora leenden.

- If this work out, then I'm the best, sa Niall och vi bara var tyst.
- Right, right? Sa han och jag nickade bara.
Vi tittade in genom fönstret och det såg ganska spänt ut. Liam tittade på Mimo medans Mimo tittade ner på tallriken och petade för det mesta i maten. Ibland log Mimo, vilket var ett positivt tecken. Kändes som om det var ett falskt leende men vi var glada att hon inte bitchslapade honom, vilket jag lätt skulle gjort.
Mimo's perspektiv
Han försökte göra mig glad, ibland var det ett falskt leende och ibland kunde jag inte låta bli att inte le. Det verkade verkligen som om han ångrade sig men jag är rädd. Och Sarah, hur kunde göra sådär?
- I just gotta go to the bathroom, sa jag och han nickade. Bullshit.
Jag smsade Sarah, asså hat hat hat. Jag kokade inom mig nu, jag var bara tvungen att skriva till henne.

Jag är så frustrerad. Ingen av oss visste att vi skulle träffas. Så kan tänka mig att det är awkward för honom också men han var inte den som låg underst. Jag fixade till mitt smink och gick sedan ut ur toaletten. När jag satta mig igen så kollade han på mig med ledsna ögon. Dem där ögonen får mig att smälta.

-Liam I...
-No Mimo, I have to tell you something. I feel so bad. What I did wasn't okey. I don't know what got over me. I'm not like  that, I promise.
-I know you're not like that Liam
-No  but, What I did was so wrong and I can't stop thinkig about it. I feel so disgusting.
Jag bara kollade på honom och sedan ner. Jag vill vara med honom men jag var rädd.
-So I'm sorry. You must be freaking out about me. You were afraid before and now
- I now you're sorry. I wasn't afraid of YOU. I was afraid that you would be with me then when you found someone better you would throw me away. But I'm not afraid of you now, ot actually a little Liam. You were so hard-handed, you didn't just try to kiss me. And like I said before I do like you a lot  but.
- I know and I feel so disgusting. You derserv someone better. I'm gonna go now.
-Noo don't go.... Liam?
Men han hörde mig inte han hade redan gått.

Jag gick ut och där stod Sarah och kollade på mig hon visste att jag var sur.
-Sarah, varför?
-Men vaddå varför? Vi alla vill att ni ska vara glada och ni såg så fina ut tillsammans. Varför ska det sluta så?
-Är du allvarlig. Om du var jag nu Vad skulle du göra. OM Zayn gjode så mot dig.
Jag såg hur Zayn reagerade när jag sa hans namn
Hon var tyst.
-Precis Sarah. och nu så mår han skit dåligt han ba stack. Han sa att jag förtjänar mycket bättre än honom. Jag ser att han ångrar sig och att han mår dåligt. O jag förlåter honom men jag behöver tid.
-Du har rätt, förlåt. Om jag var du skulle jag lacka. O ja jag såg hur han tvingade sig själv men han är verkligen inte så. Har aldrig sett honom så aggresiv Mim. 
-Mm. 
-CAN we just leave. sa jag och kollade argt på alla
-Ehm Yeah sure. sorry, Sa Niall
-You guys should go and find Liam, sa jag.
-Yeah you guys go, me and Mimo will go home.

När vi var hemma så smsade jag Liam.
*Come back*

______________________________________________________________________________________________
-S & M


I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0