Like Nobody Else - Del 54

2012-02-06 | 23:05:18
Detta har hänt
-Sarah, sa jag -Jag gumman vad är det.
-Tror du han ''gillar'' mig, sa jag med en låg röst
-ja det gör jag.Zayn smsa mig nyss och sa att de alla sitter runt matbordet ocg snackar om dig.
-DE GÖR VAD?, sa jag
-Japp de snackar om din nakna kropp, hur sexig den var. Är inte förvånad, Louis o harry är fett intresserade
-NEJ gud nej nej vad pinsamt. Shit vad jag skämms . Jag vill inte se någon av dem på typ en vecka.
-Nej det är inte pinsamt. Eller jo lite men det är positivt pinsamt. -O det där med en vecka måste ändras, sa Sarah -Haha nej aldrig. Kommer inte kunna kolla någon av dem i ögonen. De kommer också kolla konstigt på mig haha.
-Oj haha för de är typ här om fem minuter. Sa Sarah och började garva ihjäl sig
-CRAP.

*Knack, Knack*


Sarah's perspektiv
Jag öppnade dörren och killarna kramade om oss, Liiam kramade om Mimo lite längre och de fick ögonkontakt men Mimo  kollade bort efter ett tag. Vi fixade varm chocklad med marshmallows och sen satte vi oss på soffan.
- Let' watch the Alan Carr show, sa jag.
- Is it on? frågade Niall
- I mean when you wer on it, the computer hello?! sa jag .
- Oh , yes. Sa Zayn och pussade mig på näsan.
Zayn tog min data och skrev in mitt lösenord sen så fixade han det. När vi satt och tittade så gick det nog inte en sekund innan vi alla började skratta. Alan Carr var nog den roligste mannen på den här planeten.
- Mimo, do you have a tattoo? Frågade Louis.
- Ye, why you asking?
- No reason, sa han och hon nickade.
- Sarah, kan jag snacka med dig? frågade hon och jag gick upp.
- Vad är det? frågade jag henne.
- Det är pinsamt, de har så pratat om mig.
- Varför så säker?
- Tatueringen har jag på höften så Liam måste ha sett den, jag kommer att dö.
- De har bara nämnt tatueringen , inte dina boobies eller rumpan, sa jag med ett leende.
Sen kommer Louis in.
- Boobies? Sa han och kollade frågande på mig och vi började skratta.
När jag och Mimo hade pratat lite gick vi vidare till killarna. Vi satt och pratade lite om att Mimo ska flytta hit till mig, vad vi skulle göra.
- Btw Mimo?
- Yes.
- Was it embarrassing when Liam walked in when you wer showering? sa Harry och jag såg Mimos blick..
- Ehm.. well yes obviesly? Sa hon med en låg röst.
- Really Harry? Sa Liam och kollade strängt på honom.
- Just a question.. Svarade han tillbaka.
- Can we see your tattoo? frågade Niall Mimo.
Hon tittde nervöst men nickade sedan försiktig och visade den.
- Hot. Sa Louis och kollade.
- When did you do that? frågade Liam chockat.
- When I was 15, svarade hon tillbaka.
När vi pratat lite om duschen och skämtat lite så skrattade Mimo, det kanske inte var så pinsamt trotsallt.. Men samtidigt, det var inte jag som var i duschen medans någon öppnade dörren.. Nej, nu var jag taskig.
Liam's perspektiv
We talked about the tattoo she had, about the shower accident, and we all laughed. When Mimo smiled It felt like I fell in love all over again. No, I can't be in love with her. But I was.. It always like this, I like a girl too fast and then nothing happend and I'm heartbroken.. again.
- So, guys we maybe should go now? I said.
- Yes, think so. Louis said.
- You can sleep here? Sarah said and Mimo nodded.
- Sure. We all said.
- We took wierd pictures, Zayn took on my bum and we all just had a great laugh. We wer starting to fall asleep so we all said we're gonna sleep at the floor in the living room.
- I think you can sleep with Liam, Zayn screamed.
- Thank you, bro.. Really thank you.
- No problem. He said and winked.
Mimo's perspektiv
Pinsamma, idiotiska Zayn. Asså hur pinsam måste han vara. Aja, kan inte säga att jag inte vill ligga bredvid han så fick väl göra det då. Men samtidigt var jag glad, hans närhet gör mig verkligen lugn. Hans ögon gör att allt försvinner. Jag får inte vara kär, inte nu , inte i honom. Han är känd och jag kommer inte att klara av pressen av alla fans..
Jag pratade med Liam om allt, han ville veta vad jag kände inför X Factor.
- Nervous like hell.
- I know that feeling. Sa han och log mot mig.
Hans leende , ååh.
- Yea, haha. Sa jag med ett osäkert skratt.
- Mimo?
- Yes.
- You're beautiful.
- Oh, thank you. You to, ehm.. you know what I mean. Sa jag och jag kände hur jag blev röd i hela ansiktet, fan!
- I understand, sa han och log.
- So , do you miss the family and friends?
- Yes, especially my anoying brother.
- Haha, what are their names?
- Peter and Garbiel.
- Cute names, how old?
- Six and thirteen.
- Cool.
Han berättade om sina syskon, Nicola och Ruth. De verkade jättesnälla, hela hans familj verkligen. Jag var trött men ville höra allt han sa, allt han berättade var spännande på ett sätt. Man ville bara lära känna han mer och mer, höra mer, prata med han tills morgondagen. Okej, värsta poeten här ju. Vi pratade lite om mitt liv, hur jag började att gilla bandet, hur mycket de betydde för mig, hur mitt liv var i Sverige och lite annat.
- I've never talked to a girl like this, sa han.
- And I've never talked to like a boy like this, sa jag och han log.
Vi sa godnatt till varandra och efter bara ett par minuter, sov jag.

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0