Like Nobody Else - Del 77

2012-02-28 | 17:39:39
Detta har hänt
-I though you should get some alone time.
-But why?
-You know I love you so much
-Yeah and I love you so.
-Talk to you later.
-But... okey, sa han
Sedan åkte jag hem. Shit ska han fria? Nej de driver säkert. Ska inte tänka på det.  Men ska smsa Sarah ändå.
*SARAH HÖRDE ZAYN O LIAM PRATA OM ATT FRIA TILL MIG*
Rain Drops. - 1-<3 | Story | Quizazz
Sarah's perspektiv
Jag hade precis slutat och nu var jag påväg till gallerian med Kivanc och Alex.
- Are you shopping? sa Kivanc med en irriterad blick och kollade på oss.
- Yes, sa jag och Alex samtidigt och vi började skratta.
Vi pratade lite allmänt. Varför jag flyttade hit, hur jag lärde känna killarna och en massa andra saker.
- I don't wanna go to Hollister, sa Kivanc när jag och Alex drog honom i varsin hand.
- I gotta buy a shirt to my friend.
- Harry?! Sa Alex med en glatt leende.
- Yes, sa jag och log.
- Omg, sa Kivanc och gick movilligt in i affären.
Jag hörde hur jag fick ett sms så jag tog upp min mobil. Herregud, skojar Mimo?!
- I just gotta call a friend, be right back, sa jag och gick ut från affären.
Jag ringde upp Mimo och bara efter ett par signaler så svarade hon.
- VAD MENAR DU? sa jag högt och människor började att kolla på mig.
- ASSÅ JAG HÖRDE DET. TYP SÅHÄR TELL ME BEFORE YOU PROPOSE TO HER.
- OOOOMG. Okej, vi måste lugna ner oss. Liam ska fria, sa jag och Alex och Kivanc stod bakom mig.
- Herregud! Jag är skit nervös, sa hon.
- Jag är också nervös och det är inte jag som kommer att vara förlovad.
- Kan inte du komma till mig senare? frågade hon
- Ja, självlart. Är med kompisar just nu, men jag kommer om en stund, sa jag.
- Okej, perfekt. Puss.
- Puss. sa  jag och vi la på.
- Wanna eat something? sa Kivanc med ett leende.
- Sure, sa jag och Alex i kör.
- Girls, I'll pay. Sa han och drog mig och Alex i armarna.
- No need too, sa Alex.
- I want too.
När han beställde så sa jag till Alex att vi skulle hoppa på honom och tacka honom bara sådär helt random. Hon skrattade och sa ja. När han kom tillbaka hoppade jag först på honom.
- Thank you Kivanc, skrek jag och jag såg hur folk tittade på mig.
- Yeees, thank you! Sa Alex och hoppade på honom.
- Oh girls, I know I'm sexy but this? sa han och vi började skratta och sen hoppade vi ner.
Vi satte oss ner vid bordet och så pratadde vi lite.
- So how is this Zayn? sa Kivanc.
- He's my bobo, sa jag och började fnittra.
- Bobo? what is that?
- My baby, sa jag och log.
- Look, sa Alex och visade en bild på Zayn.
- This is Zayn, sa hon.
- Her bobo, sa Kivanc och log mot mitt håll.
Jag fick ett samtal av Zayn.
- Hi babe, sa jag och Alex blinkade.
- Hi, are you still at the mall with your friends.
- Yup, svarade jag.
- I can pick you all up, becaue I'm around.
- Okay, thank you. Love you bye, sa jag.
- Love you too, sa han och vi stängde av.
- Alex, I think you're gonna fangirl now, Zayn is gonna pick us up.
- OMG, ARE YOU SERIOUS? OMG OMG OMG.
Jag bara skrattade till och Kivanc kollade chockat på henne.
- Haha, let's go to the parking, sa jag och ställde mig upp.
- Is he seriously coming? frågade Kivanc mig.
- Yes, sa jag och skrattade till.
Vi hade stått vid parkeringen i drygt 10 minuter innan Zayns bil började att rulla in.
- That's him, sa jag och nickade mot bilen.
- Oh shit, sa Alex och kramade om mig.
När dörren öppnades så kom Zayn ut från bilen.
- Hi, sa han och kramade om Alex och skakade Kivanc hand.
- Hi, sa Alex och bara tittade på honom.
- Zayn, I think she wanna takes a picture.
- If that's okay, sa hon med en låg röst.
Han tog en bild med henne, kysste mig och sen satte vi oss i bilen.
- So, where do you live? sa han till Kivanc och Alex.
- Just straight forward and then left, sa Alex.
- Okay, sa han och fortsatte att köra.
När vi kommit fram till Alex lägenhet så gick hon och Kivanc av för att han bodde i närheten. Jag kramade om båda och sen satte jag mig i bilen och Zayn började att köra.
- Can you take me to Mimo? frågade jag honom.
- Sure, sa han och körde mig till Mimo.
När vi hade kommit fram till Mimo så kysste jag Zayn och sa att han inte behövde att hämta mig.
Jag knakade på och hon öppnade dörren i sin pyjamas. Den ena handen hade en tjock godispåse.
-Okej älskling jag vet att du har fin kropp men genom att äta allt det där så gör du det inte bättre, sa jag och skrattade.
-Jag äter när jag är förvirrad och nervös, sa hon och skrattade
-Vill du ha ? frågade hon mig
-hahaha ååh du känner mig så bra!!, sa jag och vi satta oss i soffan och pratade.
-ja vart ska vi börja Mimo. Vad sa han exakt
-Jag vet inte asso jag hörde säkert fel han kan inte tänka på att fria serriöst.
-Vill du ?
Hon satt tyst och svarade inte
-Mimo Vill du?
-Ja
-Du fyller 18, du är ung.
-Ja men många förlovar sig tidigt. Men jag vill inte förvänta mig något han sa säkert fel.Jag missuppfattade säkert. Han har Så mycket kvar att göra innan han förlovar sig o gifter sig.
-Ah men du ska göra vad du vill. Tror du det?, svarade jag. Jag måste verkligen fråga Zayn senare.
-Ja det klart jag vill vara med honom. Vi ha gått igenom mycket tillsammans men vi står fortfarande fast vi varandra. Jag vill men jag tror jag missuppfattade dem. Men allt händer för en anledning så om något händer så blir jag den lycklgaste tjejen, sa hon och log
-Du älskar verkligen honom, eller hur?
-Jaa verkligen, jag har aldrig känt så här förut. När jag är med honom vill jag bara vara i hans famn, jag vill ha hans läppar mot mina och jag vill berätta allt för honom. Jag är så lycklig runtom honom. När jag inte är med honom så kan jag inte sluta tänka på honom. Känner mig nästan tom, sa hon
-ÅÅH du är så söt. Jag vet exakt hur du menar, sa jag och log. Zayn ploppade upp i mina tankar. Min älskling.
-Men nu är du här så jag känner mig inte tom, sa hon
hahaha Vi satte oss och kollade på en film sen gick vi och la oss.

Mimo's perspektiv
Bara för att jag har dessa tankar i skallen kan jag inte få ut dem nu. Jag kunde inte sova men Sarah hon sov. Hon sov verklgien. Fria,förlovning,giftemmål allt låter så underbart men på något sätt kände jag mig lite nere. Det kan inte vara sant. Jag hörde fel. När jag vaknade så var Sarah borta men hon hade lämat en lapp. Haha typiskt Sarah.
*Gumman jag åkte till skolan vi ses senare. Jag har lust att festa. Vi drar till någon club ikväll. Jag vet att du saknat Liam hah fastän det bara gått en dag men vi säger till grabbarna att komma sen Sandra och Niall med. Trippel dejt på THE CLUB. awesome Jag har redan snackat med alla. Vi ska mötas där. Ses där runt nio-halv tio Puss*

Åh det låter as kul juuh. Har inte klubbat på länge. Jag smade Liam angående clubben och jag sa att vi skulle mötas där.
Jag åkte till jobbet och arbetade mitt skift. Det gick väldigt snabbt idag. Jag tog lite bilder med fans. När jag kom hem var klockan redan sex. Jag städa åt mat och så var klockan halv åtta. SHIT. Jag sprang tog en dusch och började platta mitt hår. Vad ska jag ha på mig ? Jag valde min blåa spetsklänning . Sminkade mig och klockan var  nu halv nio. åh jag är BÄST tänkte jag. Jag tog min klackskor och mötte alla utanför klubben.


-Hi sorry I'm late, sa jag
-It's okey we just got her, svarade Sandra
-Let's PARTEEEY skrek Saraah.
VI sprang in och musiken var igång. Jag tog tag i Liams arm och vi började dansa direkt. Det vart ltie dirty dans haha mne det var Liam.
-You looks really sexy tonight, viskade han i mitt öga.
-And so do you, viskade jag tillbaka. Han kysste mig. Jag har alltid ogillat människor som står och dansar och strular framför folk men nu var vi dem människorna. Efter en stund gick vi och satte oss runt baren. haha vi shotade på!!.

Zayn's perspektiv
It was awesome, the whole gang where dancing. We had some shots and took. I had a plan about Mimo's birthday or Sarahs plan. WE took alot of photos and recorded some videos, wewanted to make a collage cause she turns like 18 !!
-Zayn let's dance, comeee
-Honey we just dance
-Pleaae
-Sure I'll just go to the bathroom
-Okej Love you, she said and kissed me.
-I went to the bathroom and when I came out she was gone. 
-Where did Sarah go? , I promised her to dance, I asked Mimo
-Her friend Kivanc came, uhm they are on the floor dancing I think, she said
I went looking for her and there she was dancing to this Kivanc guy. They were dancing really close. Like grinding. What the hell is she doing. I walked up to her.

We have all been drinking alittle so, we might react a little different from out sober selfs.
-What are you doing?
-Oh Zayn, ehm we were just dancing, she said
-Dancing, was that dancing. You were freaking grinding on him.yes you might dance like that with me but who is he?
-Hi I'm Kivanc, remember me, he said
-Oh you, well you can leave now
-Zayn don't be so disrespectful
We went over to our ''table''
-Disrespectful are you kidding with me. Did you se how you were dancing? I bet something of his was happy.
-Are you kidding with me ZAYN.
-I know you've been hanging out with him alot.
-Zayn he's only a friend, believe me. I see you and only you.
I didn't anwser.
-Honey look at me There is nothing going on between us. Okej.
-Ehm. but don't dance like that with anyone else. 
i kissed her and then we danced.Everyone was dancing. Liam and Mimo, Sandra and Niall well they were making out but dancing to. Points for multitasking. Harry and Louis got some random girls to dance with them.
We drank alot then we went to Liams place. We wanted to continiue the party.
We came home and we sat around the table. I found a bottle and we started to play truth or dare.
We were so so drunk.
-Sandra truth or Dare, Sarah said
-Hmm, Dare
-Lick Nialls face, she said and lauged
She licked his face.
-Harry truth or dare, Mimo said
-Dare
-Kiss Louis, she said and we all stared to laugh so hard.
He kissed him.
-Niall, truth or dare
-Truuth, we all boo:ed him.
-Lick the floor, Louis said
-he said truth dumass, Sandra said
-Where is the weirest place you and Sandra have had sex?, harry asked
-Hmm haha i think at the movies.
-HAHAHAHA seriosly, we all said
-And Liam what abut you too., Louis said
-Sorry remember you ait gettin any, he said again
We all laughed
-Shuut up guys, Mimo said
-okej Mimo truth or dare, Louis asked
-Daaaaaaaare
-Kiss Harry.
-oooooh, Niall said
-Always my sweet Harry, pucker up Harry.
She kissed Harry.
- Sarah! Truth or dare? Harry saiid.
- Truuuth.
- Is Zayn good in bed? Harry asked and they all laughed.
- Oh yes, he is. She said and we all laughed.
- Nandos, truth or dare? Sarah asked.
- Truth.
- Ehm.. Kiss Zayn, she said and laughed. 
- Okay, he said and was like sitting on my knee, and kissed me on the lips.

We took the guestroom and I started to kiss Sarah. She kissed me back.
Sarah's perspektiv
Jag var helt borta, det var längesen jag hade druckit som jag gjort ikväll.
Jag och Zayn skulle sova i gästrummet och han började att kyssa mig. Han drog ner kedjan på min klänning och jag knäppte sakta upp hans byxor medans jag kysste honom. Jag tog  av honom hans skjorta medans han knäppte upp min BH och kysste mig sedan på halsen och neråt. Han bet sig själv i läppen när han tittaade på mig och jag älskade när han gjorde det.
- I love when you do that, sa jag och bet mig själv i läppen.
- I love you, sa han och höll om mig.
- I love you too, sa jag och pussade han på kinden.
Mimo's perpektiv
Jag tror aldrig jag har varit såhär lullig. Liam hade också druckit men han var inte som mig. Jag hade så kul och va så hyper. Jag och Liam gick för att lägga oss. Vi satte oss i sängen för att sova. Sen kom min kick. Som jag sa jag var så hyper.
-Liiiiam baby, sa jag
-Yeah , sa han och kysste mig.
Jag satte mig över honom. 
-So our back in your mood, sa han
-I've missed you so much, sa jag och började kyssa honom
Han besvarade mina kyssar och vi kunde inte hålla våra händer från varandra

M & S

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Desirée

Sorry girls för att inte ha kommenterat men har vart bortrest och så! Men har läst nu och känner så här just nu: nfioähszfhsäfpnanfäioashfa!!!!! SÅ FREAKING BRAAAAA! ÄLSKAR DEN STÖRT MYCKET!!! Kan inte vänta tills nästa del!! :D<3

2012-02-29 | 12:52:59
Postat av: Anonym

Skit bra längtar tills nästa del! :)

2012-03-01 | 00:16:27
Postat av: Hoppas ni bloggar idag jag klarar inte av att vänta mer det har gått två dagar är fast i novellen

2012-03-02 | 00:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0