Like Nobody Else - Del 76

2012-02-28 | 00:07:44
Detta har hänt
Den här dagen har varit så galen. Liam följde med mig hem. Jag kikade snabbt in på twitter. Där var alla hot som vanligt. Sarah har varnat mig. Nu trodde människor verkligen att vi var förlovade. Ähh om lyckan är på vår sida så kommer vi bli förlovade någon vacker dag.
Sarah's perspektiv
Jag och Zayn hade precis kommit hem.. till oss. Han gick och duscha och jag satte mig vid datan. Jag loggade in på twitter och där var det en massa frågor om Mimo och Liam. En massa hat och en massa söta fans som tyckte de var söta tillsammans. Jag följde några av killarnas fans och sen kom Zayn bakom mig.
- Babe, you got school tomorrow.
- I know, sa jag och stängde av datan.
Jag bytte om till pyjamas och sen kröp jag ner bredvid Zayn.
- If I would ask you to marry me, what would you say? fråågade han mig.
- Yes, sa jag och log.
Efter ett par minuters prat somnade jag, efter en lång och jobbig dag.
Jag vaknade vid 7 då jag duschade kroppen och fixade frukost. Jag satte på tven men det fanns inget speciellt så jag stängde av efter ett tag. Jag gick upp till rummet där Zayn låg och sov som en ängel. Jag bytte om till ett par tighta jeans och en enkel tröja.
När klockan blev kvart över 8 , tog jag min väska och tog på mig skorna sen gick jag ut. Jag började att gå till busshållsplatsten och där står en massa tjejer och kollar på mig. Hoppas Alex är på bussen!
Jag klev in i bussen och skulle sätta mig längst bak tills jag hör någon ropa mitt namn.
- Hi, Alex. Sa jag med ett leende och kramade om henne.
Det tog ca 30 minuter att åka till skolan med bussen så vi pratade en hel del.
- Excuse me, are you Sarah? sa en liten tjej till mig.
- Yes, sa jag och log.
- Zayn Malik's girlfriend?
Sjävklart..
- Yes.
- Can I take a picture with you?
- Ehm.. sure, sa jag och vi tog en bild.
Hon var så söt och så gick hon i min skola också.
När vi äntligen hade kommit fram till skolan så går jag och Alex av bussen och det sista jag hör är den där tjejen som säger hejdå till mig. Jag vinkar till henne och sen börjar jag och Alex att gå mot våra skåp.
- Sarah! Hörde jag en killröst skrika.
- Yes? sa jag och tittade upp.
- Hi.
- Hi.
Där stod Kivanc, skolans most wanted kille enligt Alex.
- Wanna do something after school?
- I kind of promised Alex that we would hang out today, sorry.
- We all can hang out today, sa Alex med ett leende och han nickade och kollade på mig.
- Sure, sa jag.
- I gotta go, ,sa jag.
- What lesson do you have now? frågade Kivanc mig.
- History.
- Me too, sa han och la sina händer på mina axlar och vi började att gå.
Det var ett par minuter innan vi skulle börja så vi gick sakta och pratade. Kivanc är turk och är 16 fast han gick om ett år. Han hade en liten syster och hon var kär i Louis. Tyckte det var så gulligt.
Historia lektionen gick snabbt, det var ganska kul också. Jag höll på att skoja med Kivanc, han var en riktigt skön kille.

Den här veckan gick snabbt och det var plötsligt torsdag.
Harry's perspektiv
I woke up early today and didn't know what to do. Everyone was sleeping and Sarah was in school.
Mimo! She's in milkshake city, working. Aaaha. I changed clothes and then I went out. I walked down to milkshake city and there was no fans. Probably at school.
- Harry, what are you doing here? she said with a smile.
- I was bored so I thought I'll come here , I said and she laughed.
- Great, I got a brake in about 10 minutes, she said.
- Good, I'll wait here.
After 10 minutes, she camed with milkshake to the table.
- So how is everything?
- It's okay, I'm getting threats but I'll survive, how about you? she said.
- I'm good, I miss Emelie but I'm getting over her.
- Can I ask you what happend? she said.
- It's a long story.
- Tell me, she said 
- Well I loved her, I realy did. But I don't think she lvoed me the way I loved her. 
- What do you mean?
- Well first of all she was still talking and i meand talking with her old boyfriend in Sweden. Then she wanted the fame!
- Are you sure, like I know it were rumors about it but I never believed them?, Mimo said and looked surprised
- No it's true, then that night we talked about and she said it was true. She was inlove with her old boyfriend. So she went back.
- I'm sorry
- Don't be, I want to be with someone who loves me. I want what you and Liam have. The way you guys look at eachother. We never had that.
She just looked at me and smiled she came closer and gave me a hug.
- Love happens for everyone, It will strike you again, she said and gave me a kiss on the cheek.
- Back to work Mimo, a man said
She gave me a sad look and went to work.

Liam's perspektiv
Mimo were working and I didn't know what to do. I called Zayn and he camed.
- So, bro what's up?
- Nothing, everything's good with you and Sarah? I asked.
- Yes it's great, what about you and Mimo?
- Perfect, I replied with a smile .How's school for her?
-It's great. She've meet alot new friends so it's great.
-Awesome dude.
-So you guys are planning on a future together?
-Well we are want to be with our girlfriens, right?
-Yeah I know. I want to be with Sarah to. But you gave her a promise.
-Yeah, I said and smiled.
-The thing is, she turn 18 soon.
-yeah I know dude, me and Sarah are planning on having a surprise party. Like a HUGE ONE.
-That would be great I want to do that to. I want to surprise her.
-Awesome, it's in a month right, we have to start to plan.
-Yeah let's do it in a week. When she's at work. 
-yeah awesome.
-Okej back to you guys, Zayn said.
-I really love her.
-yeah we know, said said and made a kissing face.
-Shut up dude.
-haha no but how far have you guys gone. Like have you done ''anything''
-No. or likw we just kiss eachother haha well we've taking clothes of but never. sleept together.
-Is that a problem?
-No it's not. I actually thought it wold be hard haha. But it's not. I juts want to be with her.
-That's cool dude. You are a good guy.
-Yeah I really want to be with her. I want her to become my wife now. I don't want to wait.
-What are you talking about, guys you are young?
-yeah but  alot of people do it in their 19:s 
-are you serious?, he said with a weird voice
-Yeah I am. why not?
-You are young. Do you even know if she wants to. ?
-yeah but i love her and i'm going to to this sooner or later. I want to be with her so why not be happy now. I think she whant's to.
-If you're sure dude. But when?
-I don't know. I was thinking on her b-day or a day after, I said with a smile.
-So you are going to propose to her, for real?, Zayn said and smiled
-Yes, I said and smield back.
I'm so sure about this. We are together alot, when we're not I miss her. When we fight we allready fight like a married couple. I want to be with her. i want to put a REAL ring on her finger. She's going to be Mrs Payne. I said and smield to myself. 

Me and Zayn hung out and we played some videogames that tweeted a little.

Mimo's perspektiv
Det var faktiskt ganska kul att jobba här. jag tog lite bilder med killarnas fans när chefen inte kollade. Harry kom förbi och vi pratade lite. Dagen hade flygit iväg och det var ganska skönt. Jag kunde inte sluta tänka på Liam. Han är så söt. En promise ring. men sånt kan brytas. Jag vill inte det. Jag vill stanna med honom. Tänk om han friar någon gång i framtiden. Vilken lycka. Jag smsade med Sarah och berättade om mina tankar och hon tyckte jag var lite udda eftersom att jag enbart var 18 ( haha snart). Men jags a att jag älskade honom och at jag verkligen inte ksulle tacka nej. Hon höll med och sa att hon alltid skulle stötta mig. 

*ring ring*
-Hej Sarah har du slutat?
-Nej har en liten rast nu slutar om drygt två timmar, svarade hon
-aha i alla fall. hur gåre i skolan?
-det går bra, jag har lärt känne en jätte trevlig tjej som heter Alex och en söt kille som heter Kivanc.
-ååh vad kul. umgås ni ofta?
-aah det är kul, aah rätt så men han stöter på mig hahah.
-Ähh säg någon som inte stöter på dig. Men vet han att du har kille
-haha kolla vem som snackar men aah det vet han. Äh han är en bra kille. som VÄN.
-Vad säger Zayn om att ni umgås mycket?
-Vad ska han säga? har itne sagt att vi umgås mycket. Kivanc är bara en kompis.
-Det är bra gumman.
-Oj jag börjar nu. Vi ses okej. Imorgon är det fredag vi kan ha en  TJEJKVÄLL.
-Yeey. Du,jag, tjejfilmer,chocklad och snack om KILLARNA.

Jag ville överraska Liam så jag åkte och köte Milkshakes och hans favorit godis. Jag skulle rpecis knacka på hemma hos honom när jag hörde han och Zayn prata.
-Okej gotta go dude but Tell me about you proposal plan. Or I mean Tell me before you propose to her.
-Bye dude. Yes I will.
PROPOSAL PLAN?!?!
Jag sprang tillbaka till hissen och mötte Zayn när jag gick ut från hissen.
-Hi Zayn, have yo u been taking care of Liam haha, sa jag
-Yes I diid,sa han
-Haha great,
-I'll see you later sa han och gick.
-Byee.
Jag kom in oh mötte av Liam och han såg chockad ut. 
-You're early.
-Yeah i finished a little earlier, what don't you want to se me, sa jag
-No No sa han och kysste mig.
-I got you something. Sa jag och visade honom.
-ohw thank you so much. sa han och log och kysste mig igen.
Vi satte oss ner och kollade på en film.
-Liam I have to go it's getting late.
-Why don't you stay here.
-I though you should get some alone time.
-But why?
-You know I love you so much
-Yeah and I love you so.
-Talk to you later.
-But... okey, sa han
Sedan åkte jag hem. Shit ska han fria? Nej de driver säkert. Sak inte tänka på det.  Men ska smsa Sarah ändå.
*SARAH HÖRDE ZAYN O LIAM PRATA OM ATT FRIA TILL MIG*

____________________________________________________________________________________________



I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Anonym

haha oj vad kommer hända nu då? :o

2012-02-28 | 12:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0