Like Nobody Else - Del 74

2012-02-25 | 23:36:16
Detta har hänt
-Why were you jumping ?,
-ehm...ehm because... Skulle jag berätta? Nej jag kan inte. Jag vill inte att han ska veta att jag jobbar där! Jag kan nog ljuga om det här ett litet tag till.
-haha cause a dress I ordered just came. I'm going to pick it up today.
-Great, then you'll wear it at dinner tonight.
-Are you taking me out? I'd love that, sa jag
-Yess. sa han och kysste mig.
Great, enda anledningen till att jag tog det här  jobbet var för att jag behövde pengar. Nu måste jag gå och köpa en ny klänning...
- thrilld.com Urban Princess
Sarah's perspektiv
Jag gick in i skolan och jag såg hur alla blickar vändes mot mig när jag gick genom korridoren.
*Principal Office* stod det på dörren och jag knackade på.
- Come in, hörde jag en röst säga.
Jag öppnade dörren och steg in, nervöst.
- Hi, sa jag med en låg röst.
- Hi, sa rektorn som presenterade sig som principal Smith.
Han berättade lite saker och gav mig massa papper sen så gick jag till min första lektion som var matte, usch hatar det ämnet. I klassrum 75B , haha som en BH - storlek.
-  Vart ligger det jävla rummet? Sa jag för mig själv och folk tittade ännu mer på mig. Perfekt.
Efter ett par minuters letande, upp och ner för trappor hittade jag äntligen klassrummet. Jag knackade försiktigt och sen kom en lärare och öppnade.
- Hi, I'm Mr Black. You must be Miss Seddik.
- Yes, I'm sorry I'm late, sa jag med en nervös röst.
- No worries, sa han och stängde dörren efter mig.
- Class, this is Sarah Seddik, she's new her so be nice. Miss Seddik, you can sit over there, sa han och pekade på en tom stol längst bak.
- I know who you are! Skrek en tjej.
- Yes, you're Zayn Malik's girlfriend, skrek en annan.
Shit. Jag svarade inte på det de sa, istället tog jag mina böcker jag fått av läraren och gick och satte mig på stolen.
När lektionen var slut och vi skulle plocka ihop våra saker så säger läraren till en elev
- Alex, you can show Miss Seddik the school ground and help her through the weekend, sa han till tjejen som sa att jag var Zayns flickvän.
- I'd be happy to, sa hon och log mot mig. Jag log lite halvt tillbaka.
Vi hade håltimme på lektionen efter så då gick jag och Alex för att fixa mitt skåp. Skolan var stor, riktigt stor.
- So do you like it here so far? sa hon med ett leende.
- Yes, it's nice.
- I'm sorry but can I ask you about Zayn?
- Sure, svarade jag tillbaka.
- How is he like a person?
- Kind, very kind. He takes care of me, we go out, eat dinner. He's amazing, svarade jag med ett leende.
- And the other lads? sa hon och hennes ögon blev tårögda.
- They're adorable, absolutly wonderful. Alex, are you okay? frågade jag och la min hand på hennes axel.
- Yes, I just get so emotinal when I talk about them.
- Aaw, sa jag och kramade om henne.
När vi kommit fram till vaktmästaren och han hade fixat mitt skåp la jag in mina böcker och sen satte vi oss i cafét och köpte något att dricka.
Is your heart broken? How do you feel about me now?
I can't believe I let you walk away when I should have kissed you.
I should, I should oh, I should have kissed you.
I should, I should oh, I should have kissed you.
I should, I should oh, I should have kissed you.
I should, I should oh, I should have kissed you.
Sjävklart skulle tjejerna välja en One Diretion låt på musiken..  Typiskt. Skönt var det att det här var sista lektionen, vi hade en kort dag bara för att det var första dagen efter sommarlovet, vilket jag tyckte var skönt.
- Sarah, do you take the bus? frågade Alex mig.
- Yes, but not today, svarade jag med ett leende.
- Oh okay, see you tomorrow then, sa hon och kramade om mig.
Jag hade inte kunnat tänka klart idag, jag tänkte bara på att Zayn hade verkligen frågat mig om jag ville flytta in med honom, självklart! Jag log ett stort leende för mig själv.
Fan, juste skulle ju ringa Zayn när jag slutade. Jag tog upp mobilen och ringde upp honom.
- Hi baby! Sa han.
- Hi!
- So you finished school?
- Yes.
- Okay, I'll be there in 5, love you.
- Love you too, sa jag och stängde av.
Jag gick till parkeringsplatsen och stod och väntade där. Det var ett par tjejer som stod och kollade åt mitt håll men jag brydde mig inte så mycket. När Zayns bil började rulla in så gick han ut och kysste mig då kom en massa tjejer.
- Zayn, omg there's Zayn. Det var allt jag hörde tills jag blev puttad och ramlade ner på marken.
- Take it easy, where's my girfriend?! Sa han surt tills han såg mig på marken.
- Sarah.. sa han och hjälpte mig upp.
- I'll be more than happy to take pictures with you, but when you hurt Sarah I'll be upset.
Tjejerna kom fram och kramade om mig och viskade i mitt öra förlåt. Sen kom en annan tjej och kramade om mig.
- If you touch Zayn, I will hurt you, viskade hon i mitt öra och gick sedan därifrån med ett leende.
Jag satte mig i bilen och Zayn började att köra till hans lägenhet.
- So I found your note, sa han.
- Yes..
- What did you mean with yes?
- Ehm.. that I'll move in with you, sa jag och han stannade bilen.
- Really?
- Yes.
Han böjde sig fram och kysste mig och jag besvarade kyssen. Jag la min hand på hans kind och fortsatte att kyssa honom.
- We'll continue later, sa jag med ett busigt leende och han blinkade.
Hur ska jag berätta för Mimo? Hon blirnog inte upprörd men hon kanske inte vill bo själv. Det var ju inte så att jag skulle flytta in på direkten, eller?
Jag ringde upp Mimo i bilen.
- Hej Sarah.
- Hej Mimo, jag måste berätta en sak för dig.
- What's up?
- Zayn frågade mig om jag ville flytta in med honom och jag sa ja.. Jag såg hur Zayn reagerade när jag sa hans namn.
- Va kul! När ska du flytta in?
- Vet inte, har inte pratat om det än. Men är det okej?
- Ja jälvklart, är så glad för eran skull, sa hon jag fick ett leende på läpparna.
- Tack gumman!
- Jag fick jobbet.
- Är det sant? När börjar du?
- Imorgon.
- Har du berättat för Liam?
- Nej, men tänkte att det kunde bli en överraskning. Du tar killarna till Milkshake City imorgon och jag serverar er, sa hon och skrattade till.
- Självklart, men har precis kommit fram till Zayns lägenhet. Vi ses, puss.
- Följ med mig till gallerian sen måste köpa en klänning till middagen ikväll, puss.
- Okej, sa jag och sen stängde vi av.
När vi gick in i lägenheten så la jag min väska på hans rum och sen slängde jag mig i sängen. Han la sig bredvid mig och kollade på mig.
- What is it?
- Nothing, sa han och pussade mig på halsen.
- So should we continue that thing we wanted to continue? sa jag och blinkade.
- Yes ma'm , sa han och la sig ovanpå mig.
Först var det försiktiga kyssar men sen blev de mer och mer passionerade. Han drog av mig min tröja och mina shorts och jag drog av honom hans kläder. Hans magmuskler, ååh herregud.
Zayn's perpektiv
Sarah went to the mall with Mimo so I called the guys and they came to me.
- Lads, I have something I gotta tell you.
- What is it? Louis said.
- I asked Sarah if she wanted to move in with me and she said yes, I said with a smile on my face.
- Really man? We're so happy for you both. Harry said and they all huged me.
We had fun, we did some videos just like random. We tweeted random people , we followed fans. We were reading some cute fanfics. We were just random, it was so fun. Then Niall went to Sandra because she was sick, Louis, Harry and Liam went home. When I was lying in my bed Doniya called so I talked with her for a bit.
Mimo's perspektiv
Vi hade gått runt i så många affärer men hade inte hittat någon klänning som jag fastnat för.
- Den här affären då? sa Sarah och drog in mig i en affär.
- Åh, va fin klänning, sa jag och pekade på en rosa klänning med ett brunt band i mitten.
- Vaaaa fin, sa Sarah och tog den.
- Du ska köpa den! Sa hon med en sträng blick.
Jag gick och prova den och när jag kom ut för att visa Sarah så log hon.
- Mimo, såå fin du är!
- Tack gumman, svarade jag och kramade om henne.
- Ska jag ha den ikväll? frågade jag henne.
- Ja, guuud ja!! Svarade hon.
Jag bytte om till mina kläder och sen gick jag och betalade den. Vi satte os vid ett litet café i gallerian och pratade.
- Så allt är bättre mellan dig och Liam?
- Ja, mycket bättre. Jag älskar honom verkligen, svarade jag med ett leende.
Hon bara stirrade på mig med ett leende på läpparna
- Men nog om mig.! Hur gick det till att du ska flytta in med Zayn?
- Jag höll på och somna och då frågade han mig men jag ville inte hoppa upp och typ skrika jaaa, så jag skrev det på en lapp innan jag skulle till skolan idag så vi firade det med..
- Haha, är du seriös? frågade jag henne.
- Jaa, asså han är bra på det han gör.
- Hahaha jasso är han! Men vadå var ni varandras första eller?
- haha tro mig det är han ! Ja det var vi, sa hon med ett leende.
- Va gölligölligt.
Hon kollade på mig och skrattade.
-Men asso Ibland känner jag mig jätte orättvis med Liam. Jag har ju mina ''regler'' om man kan säga det så. Han ät liksom en ung kille he got his needs, sa jag och skrattade till samtidigt som jag slämdes.
-Men lyssna här du ska inte göra något innan du är redo och grabben dör för dig. Han älskar dig han skulle kunna vänta för alltid. Haha du vill ju vänta till äktenskap. Han kanske kommer ploppa fram en ring.
Vi kollade på varandra och skrattade tillsammans.
När vi hade pratat en massa så saknade Sarah sin pojkvän och jag saknade min. Vi skulle hem till oss där Sarah skulle fixa mitt hår och mitt smink. Zayn kom förbi men Liam fick inte av Sarah, för allt skulle vara en överraskning.. Tråkigt.
- Vill du ha plattat eller lockigt hår?
- Plattat !! herregud han ska hämta mig om 1 timme.
- What are you talking about? sa zayn med en sur blick.
- That Liam is gonna pick me up in about 1 hour.
- Zayn, you gotta help me. Sa Sarah och gav honom plattången.
- What i'm I gonna do?
- Just like this, sa hon och visade honom.
- I guess I can do that, sa han och började.
-Oh hell are Zayn doing my hair?! He's going to buurn it!! sa jag i panik
Zayn garvade och fortsatte platta det.
Sarah gick ner på knäna och sminkade mig lite lätt. Det blev mascara, guldbrun ögonskugga ,rouge och läppstift. När Zayn hade blivit klar fick jag panik.
- What shoes I'm I gonna wear? Omg, what shoeeees?! Skrek jag medans Zayn bara skakade på huvudet.
- Take this, sa Sarah och tog fram ett par svarta ursnygga skor från hennes garderob.
- Tack, tack! sa jag och tog på mig de.
- Tadaa, sa jag och kollade på mig själv i spegeln.
Jag såg fin ut, kände mig riktigt snygg faktiskt. Efter bara någon minut så kom Liam.
- You look really beautiful, sa Liam och kysste mig.
- Thank you.
- I did the hair, sa Zayn och vi började skratta.
Jag kramade om Zayn och Sarah och sen satte jag mig i bilen. Undra vart vi skulle.
Liam's perspektiv
She was really beautiful. We were going to London's best restaurant but we had a special table away from everyone else. I actually did everything by myself. I hoped she thought it was romantic. When we finally arrived, I opend the door for her and then we walked in.
- Liam, you didn't have to, she said.
- I wanted to, I said and kissed her on the lips.
- Great, lipstick. I said with my pouty lips and she laughed.
We sat down at the table and the waitress came right away with a bottle of champagne.
- Do you want first course or the main course? He said with a smile.
Me and Mimo looked at eachother and we both said the main course.
- Of course Mr and Mrs Payne, he said.
- Ehm.. we're not.. she said before he walked away.
- Well that wouldn't be that bad right, I said.
She just starred at me with that beautiful smile.
After just a couple minutes he camed with the main course.
- This is chicken with white wine sauce, he said with a smile.
- Thank you, we both said and then he walked away.
- This was really good, thank you. She said and kissed me.
- No problem at all, I said and held her hand.
- I love you Liam, she said.
- I love when you say that and I love you too, I replied and kissed her.
- Excuse me, do you want the dessert? He asked.
- Yes please , I said and he nodded.
- This is white chocolate mousse with raspberries.
- Thank you, we said.
When we ate I had a smile on my face. I was here with the best girl ever. Nothing could go wrong.
- It was delicious, thank you. She said to the waitress.
- Mimo, I've got a thing for you, I said and gave her a small box.

Vad ska han ge henne? Vad vill ni ska hända? Kommentera det ni tror :)

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Anonym

as bra meeer!!

2012-02-26 | 10:54:18
Postat av: sara

åhhh nej inte stanna där :(

men sjukt bra, längtar tills nästa del!

2012-02-26 | 13:17:42
Postat av: Sophie

Skit bra jag längtar tills nästa del. Jag tror att hon får ett armband/halsband eller kanske till och med en ring ? Man vet ju aldrig med Liam ! :-)

2012-02-26 | 14:11:27
Postat av: Anonym

jag tror att hon kommer få ett halsband och så står det någonting ur-gulligt inristat på baksidan :D btw, jättebra :)

2012-02-26 | 20:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0