Like nobody else - Del 73

2012-02-25 | 00:18:13
Detta har hänt
-No you don't understand why. You didn't even let me come near you. I felt like you were disguisted by me. You scared me Liam. I've never seen you or anyone that angry.
Han tog ett steg närmare mig han höjde sin röst och sa
-Don't you ever say that again! I was never disgusted. I fucking LOVE you!!
Jag kollade bara på honom. Mitt hjärta började bulta hårdare.
-I'm so so sorry I yelled at you and I never wanted you to see me that angry, I'm sorry.
-Liam I don't know, I'm sorry to but you don't trust me.
Han kom närmare mig och la sedan hans händer runt min midja. 
-I do trust you, we have to work on it together. I'm sorry please forgive me, sa han men en låg röst
Jag kollade in i hans ljusbruna ögon, jag kunde inte hålla mig. Jag vill vara med honom, varför skedde det här? Han var killen för mig, jag älskade honom och han älskade mig. Mina tankar avbröts när han plötsligt kysste mig. Mitt hjärta stannade. Han bet sig i läppen och gud vad han var snygg när han gjorde så.
- I love when you do that, sa jag och log
- Do what?
- This, sa jag och bet honom försiktigt i läppen. Han log sitt busiga söta leende och kysste mig igen. Hans läppar mot mina var en av de bästa känslorna jag någonsin känt. Lyckan inom mig var obeskrivlig.
____________________________________________________________________________________________


Vi var tillbaka. Han höll om mig.
-Promise me that we'll never be apart like this again.
Jag bara nickade och stirrade in i hans ögon.
-Promise that you'll trust me and I'll promise to never surprise kiss someone again. I'll watch before I kiss, sa jag
-Yes, I will !! Haha Yess please do. But If you really know it's me you can surprise me how ever you want. With a kiss or maybe with som hot lingerie, sa han och blinkade med ögat.
Jag slog till honom lätt på axeln.
-You can really dream on badboy, sa jag och vände mig om och gick lite halvt sexigt. 
-I do dream about it, sa han.
Han kom efter mig och bar upp mig.
-Haha Liam stop, You'll drop me, skrek jag ut
-I'll never drop you.
Jag kollade in i hans ögon och gav honom en lätt kyss. Efter så försökte han kyssa mig, men jag backade undan. Jag tog mig ur hans grepp och han såg lite annorlundaut. Jag skrattade och skrattade. Sedan hoppade jag upp på hans rygg.
-No more kissing, sa jag och skrattade
-Oh so are you in charge, sa han 
-Yess, now walk to the living room, sa jag bestämt 
-Yes SIR, sa han och skrattade.
Han slängde ner mig på soffan och han la sig över mig. Vi kysste varandra lättsamt. Men det var inte som i Spanien. Vi satte oss och pratade lite sen fick jag någon sorts av kick.
-I love you, sa han
-I love you to, sa jag tillbaka
Han lutade sig och kysste mig lätt på läpparna, Sen igen och igen. Det var hett men lättsamt. Jag stoppade honom.
-This isn't like in Spain sa jag
-What do you mena sa han och skrattade
-Like this. sa jag och log 
Jag satte mig i hans famn och han bara stirrade på mig. Han fattade vad jag menade och lutade sig in för att kyssa mig. Vi kysstes, det började lugnt men fortsättningen vart het. Jag drog mina händer igenom hans hår, hans händer var runt min nacke och rygg. Jag kände hur han tröck mig hårdare mot honom. Jag puttade ner honom och var nu över honom. Vi kunde inte sluta kyssas, jag tog av honom hans tröja och han började kyssa min hals. Jag brändes upp. Det var våldsamt på ett bra sätt. Han rullade över mig och vi föll ner på golvet. 
-hahah aowch, sa jag och skrattade
-Hahaha, sa han
-This is awesome, sa jag
-It really is I see what you mean, sa han och fortsatte kyssa mig. Kyssarna ledde till ett hett strul. Vi var så nära varandra.
Våra händer kunde inte sluta röra varandra. Han lyfte upp mig och vi låg nu på soffan igen. Vi kysstes ett tag till, sen kramades vi bara tills vi somnade.

Sarah's perspektiv
Jag vaknade väldigt tidigt denna morgon och jag var jätte sugen på att driva med Zayn. Jag smög till köket hämtade ett glas kallt vatten och gick tillbaka till rummet. Han var så söt när han sov. Jag lutade mig fram och kysste honom. Han vaknade och besvarade min kyss.
-Hey honey, morning, sa jag
-Morning, svarade han och sträckte på sig. 
I den sekunden tog jag glaset och hälde det över honom. Han flög upp. HAHA det var det roligaste jag någonsin sett.
-Hahaha omg you should've seen your face, sa jag och skrattade.
-No you didn't, you're dead, sa han. Han flög upp och plötsligt var han tillbaka med två glas som kastades mot mig. Jag var helt blöt. 
-Haha nooo, skrek jag och han tog tag i mig och kysste mig. Han bar in mig till duschen stängde in mig i kabinen och satte på vattnet. Han kunde inte sluta skratta.
-I'm going to kill you, skrek jag och skrattade medan jag försökte öppna ''dörren''
-You're not coming out, sa han
Jag ville jävlas med honom.
-ohw så I'll have to stay here, sa jag
-Yess, sa han och log stolt
-Then what the hek, sa jag medan jag tog av mig min tröja och mina shorts. Nu stod jag i underkläder.
Han bara glodde på mig. 
-Can you give me some privacy mister,  sa jag med en låg röst
Han fortsatte stirra på mig.
-Or do you want to join me.
Han kläder flög av snabbare än någonsin. Han hoppade in i duschen och där stod vi tillsammans och kollade på varandra. Han kysste mig och jag besvarade kyssen. 
- I love you, sa jag och kollade in i hans ljusbruna ögon.
- And I love you, sa han och kysste mig.


Liam's perspektiv
This sunday has flown by so fast. I woke up and saw Mim in my arms. I was just staring at her. She woke up and smiled.
-Morning , she said with a smile on her face.
-Morning , I responded.'
We ate breakfast together then we called Zayn and Sarah but no one was picking up.  Hmm weird. 
She wanted to suprise Sarah with a clean appartement so we cleaned it, then We has some us time.
-So what do you want to do no?, I said
-I just want to stay in watch a movie, just cuddle, she said
-sure, I'll go and pick a movie . Any suggestions?, I said
-Suprise me, she said.
The clock was almost 8:30 pm. I went to rent a movie and I bought some of her favoirt candy. 
When i came back, she was standing inthe livingroo in her PJ's.
-Soo what movie did you get, she said
-Drumroll please, and she gave me a drumroll sound
- Safe House, I said and showed her the movie.
-Safe house, I though you would get a romantic comedy or something. That's action she said and frowed
-Ehm ohw, But... ehm.. I can go get a new one, I said. Crap.
-hahahah No just kidding with you. I love action give it to me. I saw the trailer and it seems awesome.
-I knew I loved you for a reason, I said
-Haha so is that why you love me, she said and came closer.
-Welll you love action movies that a big thing haha but you're also smart, beautiful, funny ,strong and very very stubborn.
She came closer and kissed me. Then she took the movie and ran away. We watch the movie then we fell asleep.

Zayn's perspektiv 
This days has gone by so fast. i woke up then had some fun with my honey. Then we just took it easy the whole day.
-Best morning ever, i said
-Hahahaa.
-Seriously, shower=awesome.
-I know she said and winked with her eye.
I had a few missed calls drom Liam so I called him up but he didn't answer. 
-You start school tomorrow, 
-I know , i know, she said with a sad face.
-That sucks, but Today I'm taking you out. Put on something nice.
-But I don' have anything nice here, she said.
-Yeah Well look under the table, I said
-Omg you got me a present,
- yes. Try it on.
She went to try the dress on, when she came back I was blown away.
-Thank you thank you, it's beautiful.
-No!, you are beautiful.
We went to dinner and we had so much fun. I really love her so much . We came home and went to bed.
-Thank you do much for today.
-Always, I said and kissed her.
she just smiled at me . A few minutes later I asked her a question I've been thinking alot about.
- Honey, I love you and I hate being without you. So I want to ask you. do you want to move in with me?, I said and i was so happy. But I got no answer. I looked at her and she was sleeping. Awesome just my luck. I'll ask her tomorrow.
When I woke up, she was gone. But she had left a note saying : Morning honey, right now I'm at school. But I just wanted to tell you that I love you more than anything and I have an answer to you.... YES YESS YESS''

Mimo's perspektiv
Jag vaknade upp av ett samtal
-Hi is this Mimo?, sa en frågande röst
-Yeah it is.
-Hi I'm calling from Milkshake City. Do you remember you had an intervew here?
-Hii, Yess I remember, sa jag glatt
-Well you got the job
-Are you serious, thank you so much.
-You'll start tomorrow, have a good day.
-Thank you, back at you.
omg omg omg. Jag började hoppad i sängen och då vaknade Liam.
-Oh Good morning to you too, how much is the clock?, frågade han
-It's 8 am, sorry for waking you up. Sleep again.
-No it's okey, sa han och fällde mig. Han gav mig en lätt kyss.
-Why were you jumping ?,
-ehm...ehm because... Skulle jag berätta? Nej jag kan inte. Jag vill inte att han ska veta att jag jobbar där! Jag kan nog ljuga om det här ett litet tag till.
-haha cause a dress I ordered just came. I'm going to pick it up today.
-Great, then you'll wear it at dinner tonight.
-Are you taking me out? I'd love that, sa jag
-Yess. sa han och kysste mig.
Great, enda anledningen till att jag tog det här  jobbet var för att jag behövde pengar. Nu måste jag gå och köpa en ny klänning...

__________________________________________________________________________________________

oooh, en lögn, tror ni Liam kommer få reda på att hon ljög? Tror ni han tar illa upp? Tror ni de får mer problem i deras realationship? SARAH o Zayn kommer flytta in!! yeey. Hur tror ni det går? Tror i Mimo blir ledsen?

Vi älskar era kommentarer så fortsätt kommentera. Sen kommentera gärna vad ni vill ska hända!
Mer drama? Mer kärlek? ...

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Anonym

as bra meeer!!!

2012-02-25 | 09:55:05
Postat av: Tanja

INTE mer drama ! Låt henne bara säga sanningen och han förstår henne! Men as bra , fortsäät!!

2012-02-25 | 12:48:02
Postat av: Anonym

så glad att dom blev sams igen!! och nej hoppas inte dom får mer problem! dom hade PRECIS löst allt det andra. Liam kan ju bli glad att hon kommer börja jobba där. och måste fråga, tyckte mimo det va pinsamt att hon ska jobba på MilkshakeC? :o

2012-02-25 | 13:08:28
Postat av: Sophie

Hoppas inte att Liam och mimo bråkar eller nått nu och ni kan ju skriva om hur Sarah haft det i skolan och så. Och kan inte Zayn och Sarah typ tjattra om något litet efter att dom flyttat in tilsammans men inte nått stort bråk utan bara litet så att dom blir sams igen typ en timme efter? Skit bra puss

2012-02-25 | 23:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0