Like Nobody Else - Del 71

2012-02-23 | 11:37:31
Detta har hänt:
It's been several hours since Mimmo went to the girls, the boys haven't came either. I decided to call Niall.
- Hi man!
- Hi Niall! Where are you?
- I'm at mine and Sandra's room, why?
- Mimo said that she was going to the girls and that you and the lads were coming to me.
- Well, everyone is here.
- Mimo too?
- No.
- What?! Where is she?
- We are coming! He said and hung up
____________________________________________________________________________________________



They all came running to my room.
-Liam what did you say to her, Sarah said
-I didn't say anything, I told her i was sorry, I wanted her to stay.
-You really think she would've stayed after everything, Sandra said
-No I didn't but I tried, I said
-Where is she now, Harry said
-I don't know!!, I yelled out.
-Where she ever alone in the room?, Louis asked
-I don't know, Were she Sarah?
-Yeah I think so.
-Harry go check if her stuff is still here, Louis said
-Why wouldn't her stuff be here, Zayn asked.
-EVERYTHING IS GONE, Harry screamed
It felt like the whole world just stopped. Where was she. did she just leave, like that. But I was the last one with her. She must have packed everything before the girls came here.
-No, they can't be, I said and I ran to our room. 
Everything was gone...
-Omg where did she go, Sarah said and her eyes started to tear up.
-Liam this is all you fault, Sandra said
-Sandra enough stop it, Niall said
-No it is your faulr, she told us everything. You had cleared everything out the day before. Dude you almost sleept togethet. She told me after the fight your little kissinig party was the best feeling ever. She felt warm she felt like someone really loved her and cared about her. Then the day after you dump her.
-You didn't tell her why, you Yelled WE'RE OVER, Sarah said and tears were running down her cheeks.
It was my fault, I had overreacted. I'm such an ass. We have gone throug alot together. I've made alot of misstakes. The day whe we slept on the couch and I forced my self at her. Then the I love you drama and now this.
-It is my fault, I nedd to find her.
-Let's go the guys said.
-Girls you stay here, Incase she comes back.
We ran out everybody went to different places. But we didn't fin her. Did she really fly back. Louis was at the airport but he didn't se anything. What was I suposed to to. I love this girl more than anything. I need this girl more than anyhting, She's the one for me. I know that I want her in my future. She's is the ONE and I've screwed everything up.

Mimo's perspektiv
Jag mår så dåligt nu. Allt var ett fiasko. Jag älskar verkligen honom, jag behöver honom han var killen för mig. Men jag behöver tid att tänka. Efter allt som skett så vet jag inte vad jag ska tro. Jag hade packat mina saker innan tjejerna kom sedan rullat ut väskan. Jag ville bara dra. Bort från allt. men allt jag kunde se var Liams ansikte. våran passionerade natt spelades upp i mitt huvud, om och om igen. Jag kunde känna kyssarna på mina läppar. Nu var det slut mellan oss. Jag fick inte ens en ordentlig anledning. Han skrek bara att det var slut. Sen tror han att jag ska förlåta honom direkt. Han litar inte ens på mig, hur ska vårt förhållande fungera då?! Utan tillit.

Flera tankar flög runt i min skalle, jag visste inte vart jag var påväg. Plötsligt så såg jag vart jag var. Platsen då allt var perfekt. Platsen då vi var lyckliga och när vi bara såg varandra. Jag stod på piren. Våran lilla vattenlek spelades upp. Jag vart varm innombords. Jag älskar verkligen honom, men jag måste tänka och de måste han också. Vi skulle ändå tillbaka till London i övermorn, jag bokade ett tidigare plan. 

En timme senare så satt jag på flyget påväg till London. Precis innan hade jag smsat Sarah.

*Sarah gumman, jag mår bra. Jag vet bara inte vad jag ska göra. Tårarna har inte slutat rinna. Jag ville bara säga att jag snart ska på ett flyg till London. Jag behöver tänka. Jag älskar honom verkligen men allt blev fel. Jag trodde han var killen för mig, killen jag skulle gifta mig med i slutändan men tydligen så känner han inte desamma för mig. Just nu behöver jag tid för mig själv. Du kan berätta för honom innan han märker att jag är borta. Puss älskar er tjejer*

Sarah's perspektiv
Ohnej. Vad ska vi göra, hon sitter på ett plan. Hon mår verkligen dåligt, min älskling. Men hon är så envis. Hon förstår inte att han ÄR killen för henne. han känner det samma, ååh hur många gånger jag än säger det så kommer hon inte fatta.
Jag visade Sandra smset och hon ringde genast upp grabbarna och bad dem komma. När alla hade samlat sig så berättade vi att hon inte längre var i Spanien. Direkt när jag sa det så ställde sig Liam upp och gick till deras rum. Jag gick efter honom och visade honom smset.
-What are yo showing me, i don't understand a shit. sa han, man märkte att han var arg
Jag översatte för honom och hans uttryck ändrades och han såg verkligen besvärad ut.
-I feel the same fucking way, why can't she understand that.
-I don't know Liam, you don't show in the best ways. You know breaking things doesn't give an ''I love you and you are my future'' glow.
-I know, I messed up. Sarah I really hurt her, physical and mental What If I loose her Sarah what am I supposed to do without her.
-about her foot?
-Yeah, She couldn't even waled at it.
-It wasn't your fault. It just happend. Talk to her about everything!
- But you're not loosing her. Do you really love her?
-Yes I do 
-Then you'll fight for her, what ever happens, You vill always fight for her!
Han tittade på mig med hopp. Han älskade verkligen henne.
-We're going back to London in two days. Just calm down. You need to think and so does she...

Liam var trött och la sig i sängen. Jag fattade att han inte var trött han ville bara anklaga sig själv mer. Han ville vara ifred så vi alla lämnade honom

Hon borde vara framme nu. Jag försökte ringa henne flera gånger men hon svarade inte. Jag kom direkt till röstbrevlådan. Där hade hon spelat int sig själv, sen hörde hur Liam kom och gav henne en puss på kinden. Jag gick in i mitt och Zayns rum.
-Zayn we have to do something, They have to get together again
-Sarah honey you are to nice but you are not Cupide. You can't just put them together like that. If they love eachother they will be together. Like us, sa han och kysste mig.
-Great anwser, sa jag mellan kyssarna.
Han lutade sig över mig och nu låg vi på golvet i rummet. Ingen kunde se något.
-I love you so much you are my everything,sa han
-I love you to, sa jag.
De enkla kyssarna förändrades snart till ett hett strul. Han tog på mig och jag på honom. Vi kunde inte hålla våra händer borta från honom. Han ställde sig upp lyfte upp mig och la mig på sängen. Våra kläder flög snabbt av och vi var båda i underkläderna  och han fortsatte kyssa mig. Från min mage till min hals och sist mina läppar.  

Nästa dag
Louis sprang ner för att köpa något men kom upp med en tidning. Vilka var på löpsedeln. Jo Liam, Pique och en tårögd Mimo. Vi fick en anställd att översätta. Rubriken sa '' Triangeldrama för Pique och Payne''. Åh vi behövde verkligen inte det här... När Liam såg tidningen vart han skit sur. 
-We have to do something to get this out of his mind.
-I'm going to London, sa han
-Liam you prmised to let her think, sa jag
-I know but but, I need to talk to her...
-Yea but we're traveling to her in aboout 22 hours. OKEY?
-Okey. I'm going to my room, sa han
Vi kunde inte stoppa honom han mådde heller inte så bra.


- What are we going to do? frågade Harry
- I don't know, they both have been hurt.. sa Louis
Jag försökte flera gånger att ringa Mimo utan att hon svarade.
- Is she answering? frågade Zayn mig.
- No, she's not. Sa jag och tårarna började rinna.
- Don't cry, everything is gonna be okay, sa Zayn och höll om mig.
- It doesn't seem like it. My bestfriend is in London, she's not answering her phone. What if something happend to her?
Zayn höll bara om mig, utan att säga ett ord. Hans närhet var alltid tröstande.


Runt klockan elva så fick jag ett samtal. Från Mimo. När Liam hörde mig säga hennes namn så rusade han mot mig. Jag svarade snabbt.
-Mimo, MImo, mår du bra
-Jajajajmänsan jag mår mkt bra, sa hon
-Vad är det med dig?, sa jag
-Vaaa, inget är med mig, sa hon och fnittrade
-Mimo vad har du gjort?,
-inget inget inget, sa hon
-Hallå är Liam där?!
Jag svarade inte, Hade hon drukit?
-Heluuuuuuu, sa hon
-Mimo har du.,.-
Telefonen drogs snabbt ifrån mitt öra.
-Hello, Mimo is this you.
-Haha Sarah det låååter itne som duu
-Mimo are you okey, It's Liam
-Ohw is it you. Doo you knoow that you. Yeah You broke my heart. But I love you. very very veryyy much. sa hon och fnittrade. Vi kunde höra allt efersom att han satte på högtalare.
-Are you drunk?
-Nopesiis,
-Where are you?
-I...I.. don't know I think I'm home., sa hon
-You can't be drinking like that
-Who are you. my father. You're not even my boyfriend anymore you dumped me, Sa hon och jag tror hon började gråta.
-Please mimo.
-Stooop it. I'm mad at you Liiiam. very very mad.
-Mimo Have you been drinking alot? sa Harry
-Ehm... Noo? But I'm fine I'm fine, I'm just sleepy. Nighty nighty.and remember LIAM yoou, yeah you Liam I'm mad at you. You crushed my heart.
Liams min var allt annat än glad, han mådde så mycket dåligare nu...
____________________________________________________________________________________________
-M

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Desirée

OMG!!!! Så bra tjejer, det här gjorde tågresan så mycket roligare! I want more!<3

2012-02-23 | 17:25:13
URL: http://myonednovell.blogg.se/
Postat av: Anonym

as bra meeer!!!

2012-02-23 | 20:45:53
Postat av: Sophie

Skit bra !!

2012-02-23 | 22:21:06
Postat av: N

I WANT, I WANT, I WANT NÄSTA KAPITEL!!<3

2012-02-24 | 00:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0