Like Nobody Else - Del 68

2012-02-22 | 18:19:34
Detta har hänt
Vi gick frm och hälsade på alla. Alla vi var helt hype men Mimo typ hyperventilerade eller ngt. Sen hörde vi henne
-JAG har hittat honom
- Hi I'm Gerard Pique, sa han och hälsade på henne.
-Hi I'm Mimo, sa hon och hon typ rodnade.
Liam letade upp henne och försökte ställa sig bredvid med hon kolalde inte ens på honom.
-So you're a barcelona fan, Sa han till henne
-Yeaah, you guys are awesome.
Asso jag stod och glodde på dem . Jag höll på att kissa på mig. Hon var så glad och det var jag med. Alla vi var glada. Förutom Liam haha. Han gillade inte fotboll speciellt inte när hans tjej typ flörtade med Pique. haha han flörtade tillbaka. Haha Nej han överreagerar bara.
-Sarah omg this is awesome, sa Zayn och gav mig ett stort leende
-Can we take some photos David Villa, sa jag . OMG kan inte fatta att jag säger det här.
-Yea sure, sa han
Jag och Zayn ställde oss bredvid, Villa och Messi. Vi tog flera bilder.
Sen hände något vi aldrig kunde ana....
I am a humanFacebook
Mimo's perspektiv
Jag var och pratade med den marockanska spelaren Ibrahim Afellay. Jag kom ihåg att Sarah haade en crush på honom. Jag och hon skulle garanterat bli tillsammans med fotbollspelare, det var ett måste för ett par år sen. Men nu är vi tillsammans med artister och det kunde inte bli bättre. Ibrahim var riktigt skön att prata med också.
- Gerard is looking at you alot, sa han och log.
- No, he's not, svarade jag.
- It's true, look. Sa han.
Jag tittade bak och där stod han och tittade mot mitt håll, han log när jag tittade mot honom och jag log tillbaka. Höll han på att flörta på riktigt eller var han bara sån i verklighet?
- Haha so he was looking?
- Yes, he was. Svarade jag tillbaka.
- My friend was like inlove with you when we were younger, sa jag och han log.
- Oh, really who?
- Sarah, the girl over there, sa jag och pekade på Sarah.
- She is beautiful, sa han och log mot mig.
- Yes she is.
- Does she have like a boyfriend or something?
- Yes, the boy that is with her. Zayn.
- Oh, okay. Sa han.
Sen efter en stund kom Liam till oss, killarna hälsade på varandra och sen kramade jag om honom hårt.
- Thank you, thank you, thank you! Sa jag.
- No problem hun, sa han och log.
Om bara ett par minuter så skulle killarna att gå ut i arenan och det skulle vi också. 90 minuter av fotboll och så hade vi fått 30 minuter av att hälsa på killarna. Jag hade hunnit att hälsa på alla, varenda en av dem. Tagit massa bilder, pratat och bara haft det kul. Vi var så taggade. Vi skulle på en FC Barcelona match. HELT otroligt. Jag såg att Sarah var helt lycklig. Hon stod och höll Zayn i handen med världens störta leende på hennes läppar. Bästa dagen någonsin.
Plötsligt så kände jag ett par händer  på mina höfter. Jag älskar när Liam gör så. Jag känner mig så säker och jag vet att jag är hans. Han höll ett ordentligt grepp runt mina höfter. Jag vände mig snabbt om och kysste honom. Jag ville bara möta Liams läppar. Men den här kyssen kändes annorlunda. Det var inte Liam.. Det var Pique. Jag puttade snabbt undan honom och då såg jag hur Liam kollade åt vårt håll och sen började han att gå. 
- Oh.. sa Pique.
- Liam, wait. Sa jag och gick efter honom.
När han äntligen stannat så såg jag att hans ögon var tårfyllda.
- Liam, it's not like you think.
- So you didn't kiss your crush?
- I did.. but
- No but, you did.
- He is just a celebrity crush and I thought it was you.
- How could you think it was me?
- Because he had his hands on my hips, I would never do something like that and you know it.
- Yes, I know. But you did, and that's the thing that hurts.
Han var sårad och allt var mitt fel. Men varför gjorde Pique så, vad vill han mig egentligen?
- Mimo, är allt bra? Hörde jag Sarah och Sandra säga.
- Nej, gå ni på matchen. Jag och Liam dyker nog inte upp.
- Men..
- snälla bara gå, sa jag och kollade på de.
- Okej, sa båda i kör och gick.
- You can go to the game.
- No, svarade jag honom.
- I know you want too.
- This was supposed to be all of us having fun and go to the game together. I'm not going without you, sa jag bestämt.
Han kollade på mig och tog mig sedan i handen. Vi gick helt tysta medans han höll mig i handen. Inom mig log jag men jag visste att han inte skulle släppa det så snabbt. När vi hade hittat våra VIP platser så såg jag hur tjejerna och killarna log men det försvann lika snabbt som det kom när de såg att Liam släppte min hand. Det gjorde ont när jag visste hur mycket jag haade sårat honom, jag har sårat enn av de som betyder mest, min pojkvän.
- Liam, I'm so sor.. hann jag säga innan han avbröt mig.
- Let's just enjoy the game, svarade han utan att titta på mig.
Jag tog snabbt upp min iPhone och gick in på twitter. Jag såg hur han tittade på vad jag gjorde. Jag twittrade ''A real fml moment, I wanna go home.'' Det var en massa som frågade om jag och Liam hade gjort slut och lite andra saker. Jag orkade inte svara, nu ska jag njuta av matchen.
Sarah's perspektiv
Det kan omöjligt ha varit bara jag som känt spänningen. Mimo skulle aldrig ha kysst Pique med flit oavsett hur mycket han än betydde för henne. Hons kulle aldrig ha kysst någon sådär med flit. Liam blev självklart sårad, han hade tårfyllda ögon.
- Zayn.
- Yeah.
- Is it just me or is it very tense here?
- It's not just you..  sa han.
- What are we gonna do?
- I don't know, i mean Mimo would never do that if she knew it was Pique, sa han och jag började skratta.
- What is it? frågade han.
- The way you pronounced Pique, it was just so funny.
- Whatever, sa han och låtsades bli sur.
GOOOOOAL on Barcelonas side hörde jag någon ropa. Vi alla blev glada och började skrika.
- Who did the goal? frågade jag en man.
- Gerard Pique, svarade han och mitt leende blev sakta mindre.
- Mmmh, perfect sa jag.
Just han? Varför inte typ Fabregas eller Puyol.
När matchen var slut så stod det 3-1 till Barcelona, så vi alla var glada. Liam hade ett leende medans Mimo försökte klämma fram ett. Vi bestämde oss för att äta ute och ha det allmänt roligt. Men med spänningen, skulle det nog bli svårt.
Liam's perspektiv
I loved her but she hurted me. I saw how he flirted with her but I didn't think they would kiss. I went to the game just because I knew how much it meant to Mimo. They wanted go and eat on a restaurant. Me? I wanna go and forget about everything. They all ordered and then it was just me.
- What do you want? Harry asked me.
- Like you, I rerplied and he said okay.
When the food finally came we ate like animals, it was really good and we all were really hungry. We actually had a really nice time, It felt wierd sometimes but I survived. When we finally were at the hotel me and Mimo went to our room. I changed to shorts nd I took off my shirt, she changed to her shorts and a shirt.
- Liam, I'm sorry. What I did was wrong, I know. But I can't do this, I wanna be with you, she said. Inside I was smiling but I can't.
- Mimo, I don't know if I can do this. I'm sorry.
- Are you breaking up with me? She said with tears in her eyes.

- S förlåt för sämsta uppdateringen från mig :( Inte så intressant kanske? Puss ♥

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Anonym

jättebra! haha hatar när man svarar när det är som mest intressant...

2012-02-22 | 19:18:27
Postat av: Anonym

Grymt som alltid :DD Amazayn ;) <3

2012-02-22 | 19:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0