Like Nobody Else - Del 69

2012-02-22 | 21:23:58
Detta har hänt:
When we finally were at the hotel me and Mimo went to our room. I changed to shorts nd I took off my shirt, she changed to her shorts and a shirt.
- Liam, I'm sorry. What I did was wrong, I know. But I can't do this, I wanna be with you, she said. Inside I was smiling but I can't.
- Mimo, I don't know if I can do this. I'm sorry.
- Are you breaking up with me? She said with tears in her eyes.
_____________________________________________________________________________________________




-What?, I said
-Are you breaking up with me?, she said
-I don't know, I can't handle everything. We'll talk tomorrow.
-NO we're not talking tomorrow. Are seriously considering throwing away everything we have?
Her sad face were gone,she now looked angry and upset.
-Mimo stop!, I said
-No Liam. I didn't mean what happend. I would never hurt you. You know that. I thougt that was you!, she said
-How can you say that. That you didn't mean it. You kissed another man!. Infront of me. How could you think that was me, I said and my voice was starting to get louder.
- I didn't know. I didn't see. Liam you are the only one who puts their hand on my hips. I thought it was you. When I turned around I wanted to kiss you. YOU ! When I realized it wasn't you I pushed him away.I'm sorry
-You were flirting with him the whole time. And he was flirting with you. All this infront of ME. you didn't even look at me. ONCE.
-What are you saying??  I WASN'T FLIRTING with him. YOU are the one for me. I don't want anyone else.
-Well It looked like it today. That kiss didn't look like a misstake
- what are you talking about.
-I  CAN'T DO THIS, I screamed
-Stop sceaming Liam please, she said and came a little closer.
-Please I'm sorry I didn't mean it, she said again and this time she put her hands on my cheeks
I was so angry. She dind't acknowledge me when we was there. She was just looking at him.
I took her hands away from my face. And her expression changed.
-Please just stop. Just stop., I said
-I... I don't understand. , she said and her voice were starting to crack up.
-I told you I loved you and you didn't say anything back... To
-But  Liam stop... I know I'm falling in love wi..
- NO!!, LET ME speak, I screamed. She jumped up.
-Today you were looking at another man. infront of ME. thats just plain disrespectfull.
-HE IS A FOOTBALLPLAYER.  I'm huge fan.
-So you kiss everyone your a fan off. 
-How can you say that? Do you think I'm a whore or a groupie
-I didn't say that
-You meant it that way
-No I DID NOT
She just starred at me.
-You knew that was him.
-Why can't you understand that I DIDN'T know it was him. I thought it was you. I want you. I don't want anyone else. can't you understand that, she screamed. 
-You said you loved me and you asume I don't like you or WHAT'S YOUR PROBLEM?. she screamed
-YES I LOVE YOU!!I know you have feelings for me but NOT LIKE ME !! And that fucking hurt. You kissing him. HIM TOUCHING you like that.!! 
She came closer to me again. She just looked in my eyes and I could really see that she felt bad. That she was upset. But so was I. 
-Do you know how a real kiss feels like. I'm FUCKING falling in love with you, you idiot !! if you want to break up over this you can't handle anything, she screamed
-I KNOW HOW a real kiss feels like, that's what we had.!! I screamed back.
Did she just say she was falling in love with me. I didn't know how to think.
-What we had... so is everything gone. You don't know anything, you can't feel anything. I know we still have everything. If you think we HAD IT, then I don't know what to think about you!! YOU NOW NOTHING ABOUT A KISS THAT MEANS ANYTHING, she said well or she kind of yelled out.
-I know nothing, I know noothing. I know everything, I said.
-Yes you know nothing. you and I mean something.  the kiss with Pique meant nothing. He means nothing to me and I mean nothing to him !!  we don't even know...
I walked up to her grabbed her arms hard and kissed her. She pushed me away and just starred into my eyes.
-I know nothing, right, I said
She keept starring into my eyes. The heat in my body were like fire. I grabbed her again and kissed her, over and over again. This was so heated up. I kissed her neck ,her lips . EVERYTHING. This was the most powerfull thing ever. 
I picked her up and suddenly we were lying on the couch. I ripped her shirt up and started to kiss her stomach. Then her lips again and again. We were burning up. 
-This is what we have. I only have this with you. Not with anyone else, she said between our kisses.
I didn't respond.  Nothing furder happend we just kissed then fell asleep. She was in my arms. I was still mad but what we had. I just couldn'r ruin it. And like she said. It meant nothing. If you kiss someone you both feel it. No one felt anything. She was falling in love with me.

Mimo's perspektiv
Vad hände igår? Jag och Liam hade det värsta bråket jag någonsin haft med någon. Vi skrek. Han skrek verkligen på mig. Jag vart rädd. Han var så arg. Vad hände sen... Han kysste mig och det ledde till att han rev sönder min tröja!? Den natten var den mes passionerade natten jag någonsin haft. Haha Alla har ju sagt att make-up sex var det bästa dock har vi inte kommit till sex delen. Dit skulle vi inte komma på ett långt tag men make-up kissing... Det var våldsamt och hett. Varje kyss vart bättre och bättre. Jag har aldrig haft sånna här känslor innom mig. Jag brändes upp och jag ville bara ha mer och mer. 

Det som hände med Pique var ingenting. Jag trodde verkligen det var Liam. Men jag tror inte han tror på mig. Han var fortfarande arg.

Det knackades på dörren och Liam gick upp för att öppna. En man kom in med en vas fylld med de vackraste blommorna. 
-Liam did you get me flowers, sa jag. Ofta han har köpt blommor. Han var fortfarande arg.
-No I didn't. sa han
Han tog upp ett kort och läste det. Han ansiktsuttryck ändrades snabbt. Nu var han ARG, riktigt arg. Han kollade på mig och jag visste inte vad jag skulle säga.
-IT WAS NOTHING, RIGHT, skrek han
-Liam take it easy, don't scream, sa jag. Vad har hänt varför var han så?
-You lied, yesterday YOU LIED, 
-Liam stop you're scaring me. Why are you so mad.
Han tog tag i vasen och slängde den i golvet. Jag reste mig snabbt upp. Jag stod där i shorts och bh. Mitt hjärta slutade inte dunka. Jag har aldrig sett den här sidan av honom.
- Didn't it mean anything, all the flirting and kissing yesterday. you you ..., sa han. Hans röst var fortfarande hög.
Mina ögon började tåras upp. Jag visste inte vad jag skule göra.
-Liam please, calm down. We went over this yesterday. You are the one. You are the only one who means anything for me, sa jag och försöjte lugna ner honom.
Jag gick nermare och närmare honom. Jag tog mina händer och lade dem mot hans kinder
-Liam you are the one, not him. YOU. why can't you see that. It was a misstake.
Han var så arg. Vad stod det på den där lappen egentligen. Vem var blommorna ifrån? Han puttade bort mina händer, varför gör han så här? Jag tog några steg bakåt. 
-aaj, sa jag. jag kollade ner och såg blodet. shit vad ont det gjorde!!  Han kollade inte ens på mig. Han bryde sig inte.
-LIAM PLEASE JUST STOP IT
-NO I'M NOT GOING TO STOP..  skrek han
-What!?!  NO I HAVEN'T DONE ANYTHING. sa jag och tårarna började rinna ner för mina kinder
-Liam please stop please, you are scaring me. Jag stod där framför honom i short och bh. Min fot blödde.Och jag kunde inte stoppa tårarna.
-WE'RE DONE.
Han kollade på mig med en ilsken blick. Dörren öppnades och han stormade ut. Där stod alla. De försökte stoppa honom men ingen unde stoppa honom nu.
Sa han we're done. Va det slut. Mina tårar kunde inte sluta rinna. Allting slut. NEJ!

Alla rusade in.
-MIMO, vad hände. vad har hänt, sa Sarah
-Mimo your foot, what happened?, sa Zayn
Louis och Harry stod och stirrade på mig.
-WHAT THE HELL ARE YOU starring at, sa jag
-Mimo you should put on a shirt, sa Zayn och skämdes lite
Sarah hämtade ett linne.
-We have to find Liam, sa jag. Jag grät fortfarande
-Mimo titta på mig vad har hänt, berätta allt för mig.
-Blommorna, sa jag 
-Vaa
-BLOMMORNA, jag haltade fram till blommorna tog upp lappen. 
Mina tårar fortsatte att rinna
-IT's from HIM, sa jag
-From WHO, sa Louis
Sarah kom fram till mig .
-From Pique, sa hon
-How could you kiss him, Sa Harry
-I thought it was Liam, sa jag
-HOW, sa Harry och han såg lite sur ut
-He put his hand on my hips, only Liam does that.
Jag läste lappen för mig själv.
'''Hola Mimo, who is that Liam? Your boyfriend? You can get someone so much better. Anyway, that goal I did on the game it was for you. You are a really beautiful girl, and that kiss. I felt something, I know you did too. Meet me at the Seniorita café I need to to talk to you. I mean kiss you again.I know you want to. I kiss like that will neer be forgotten / Gerard Pique '' -Seniorita café, mumlade jag för mig själv
-What, sa Niall
-Mimo vad står det.
-GUYS he's going after Pique!!, we have to go to the Seniorita café.
Jag vände mig om för att springa ut men vart stoppad av Louis och Niall.
-You have to get you foot checked up, we'll go. right guys, sa Niall
-No I have to talk to him, I have to, sa jag
-You can stay with the girls, sa Louis
Sandra kom fram till mig och tog tag i min hand.
-Mimo ta det lugnt, du stannar med mig och Sarah vi ska fixa det här.

Killarna sprang ut för att leta efter Liam och jag var kvar med Sandra och Sarah. Efter att en doktor kommit och lindat in min fot. Nu satt vi alla i soffan. Jag kände mig helt tom.
-Mimo vad hände, sa Sandra
-Hände något igår sa Sarah
Jag berättade allt. Om bråket igår.
-Ni förstår inte. Han skrek på mig. Jag trodde att jag aldrig sett honom så arg. Ända tills idag då. Men igår asso Vi bråkade och skrek sen kysste han mig.
-Jasså det minsann, sa Sandra
-Asso det var inte en vanlig kyss utan han KYSSTE mig verkligen. Det var hett och det går inte att förklara. Först stod vi här o bråka sen plötsligt så lyfte han upp mig och vi låg på soffan. Min tröja var uppriven och vi kunde inte sluta.
-Gjorde ni... det, sa Sandra och blinkade med sitt öga
-Nej nej det gjorde vi inte. Vi kysstes typ bara. Men det var så... Jag vet inte hur jag ska förklara, sa Jag och ett leende kom ut.
-Det kändes rätt, sa Sarah
-Precis, jag kände att jag verkligen var lycklig och att jag hittat the one. Låter säkert weird att jag säger sånt nu
-Nej det gör det inte jag förstår dig, sa Sandra och Sarah nickade.
-Jag sa att jag typ har fallit för honom, men han reagerade inte, sa jag 
-Du gjorde vad, sa tjejerna
-Mmhm. I alla fall vi sov och jag trodde allting vart bra, Ända tills vi vaknade.
-Vad hände, asso blommorna var det dem som förstörde, sa Sarah
-Jag trodde han köpt blommor till mig. Jag var förvånad för jag visste att han fortfarande var arg. , sa jag
-Men blommorna var från Pique, sa Sarah
-Mmh, asso ni förstår inte hur rädd jag vart. han var arg. Asso arg på riktigt. AHn började skrika och kalla mig lögnare. JAg försökte gå fram och lugna ner honom. Men Han puttade undan mina händer. 
-Var han vekrligen så arg, sa Sandra
-Jag vet att ni hörde honom Sandra
Tjejerna kollade ner och kollade sedan på varandra.
-Ni tjejer har underbara förhållanden asso jag har sett er bråka med era killar men det här!!, Jag var RÄDD. 
-Men sånt händer.
-Nej asso itne så här grovt,sa jag
-TJEJER Jag stod framför honom i bh och shorts, min fot blödde och jag grät. Han reagerade inte. Inte ngnstanns. Han sket fullständigt i mig
-Nej säg inte så, sa Sandra
-VÅGA säga så. HAN ÄLSKAR DIG MIMO, sa Sarah
-Tydligen inte, sa jag.
-Ni är ett fint par, sa Sandra
-Jaa gumman, allt kommer ordna sig
-Han gjorde slut, sa jag och jag kände hur mina ögon tårades upp igen.
Ingen svarade
-Är du säker på det , sa Sarah
-Han skrek WE'RE OVER, sen vända han ryggen och stack. Jag vet att ni hörde
-Gumman gråt inte.
-Du håller inte på att falla för honom, di har faliit redan, sa Sarah
Vem förösker jag lura. Sarah har rätt jag håller inte på att falla för honom. Jag ville bara inte inse att jag var kär. Jag älskar honom. 
-Jag tror du har rätt,sa jag
-vad?
-Jag älskar honom, så mycket och nu har han lämnat mig.
Tjejerna kramade om mig och tårarna kunde inte sluta rinna. Han kallade mig lögnare, han hatar säkert mig nu. Men han har misstolkat allt.Han är den jag vill ha. Han är ALLT jag vill ha !!

*Riing , ring*
Jag svarade snabbt på telefonen
-Liam is it you, sa jag
-No, but we found him, sa Zayn
-you did
-yeah and we have a problem.

_____________________________________________________________________________________________
-M Hoppad ni gillade det här inlägget. Det var ett långt DRAMATISKT inlägg. Haha puss <3


I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Desirée

OMG SÅ FREAKING BRAAAA! VILL HA NÄSTA DEL NU! LOVE THE DRAMA!<3 Ni skriver så bra tjejer, fortsätt och sluta aldrig!!<3

2012-02-22 | 22:09:39
URL: http://myonednovell.blogg.se/
Postat av: Sophie

Älskar dramat verkligen skit bra novell längtar tills nästa del hoppas det inte dröjer den är skit rolig och spännande att läsa! Jag älskar när ni skriver om då paren är ensamma asso för dig själva haha =)

2012-02-22 | 22:27:00
Postat av: Anonym

hahaha jag garva som fan när jag läste " he is going after Pique " lät typ som om det vore någon skräckfilm..hahaha!men annars, riktigt bra skrivet! älskar denna novellen :D

2012-02-22 | 22:41:10
Postat av: sabina

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! HERREGUUUD.



Den där jävla Pique. Förbannad. HAH! Åh, jag vill ha mer nu! <3

2012-02-22 | 23:09:14
URL: http://musikmongot.blogg.se/
Postat av: Rebecca

ÄLSKAR! <3

2012-02-22 | 23:18:53
URL: http://pitchtjejen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Såå bra!! Liam har säkert startar fight med han pique! Kommer det ett till kapitel ikväll? Vill ha nästa kapitel nuuu, haha :))

2012-02-22 | 23:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0