Like Nobody Else - Del 56

2012-02-07 | 14:24:36
Detta har  hänt
Mimo's perspektiv
-Mimo var är du ??
-jag vet inte
- Kom tillbaka
-Jag kan inte, Asso Sarah du såg vad han gjorde. Det var inte en vanlig kyss. Hans grepp va så hårt. 
-JO jag såg tro mig och han fick vad han förtjänade. 
-Jag vart jätte rädd. Jag vet att han aldrig skulle göra något men varför göra så?
-Han är helt till sig just nu, han ångrar sig så mycket.
-Det borde han asso han förstår inget.
-Vad menar du gumman
- Jag sa jag tycker o dig mycket men att jag backade undan för att jag typ var rädd för sånna som han och då hände det.
-Jag vet att han verkligen bryr sig om mig och att  han tycker om mig mycket.Jag skadades inte eller något men det kändes fel
-Mimo jag förstår men jag tycker du ska prata med honom för han tycker verkligen om dig han ville inte göra dig illa.!!
-Nej inte nu, behöver lite tid.
-Hello, 
-....
-Mimo I'm so sorry, I didn't mean to do that. I'm such a jerk . I'm so sorry
-Why did you?
-I..I don't know. Something came over me. I never wanted to hurt you. You know I have feelings for you.
-And you knew I have felings for you but why did you ? Sa jag .
-Please just come back... I want to see you adn Talk to you.

- No I just can't , not right now, sa jag.
- Please.
- I'm sorry, svarade jag och la på.
Vad skulle jag göra nu? Jag var ute i pyjamas i Londons gator och jag kände ingen jag kunde vara hos, eller Sandra men jag hade absolut ingen lust att prata, inte just nu. Jag gick runt lite överallt , ganska länge. Jag hade många missade samtal och en massa sms, de flesta var från Liam. Efter ett litet tag bestämde jag mig för att smsa Sarah ''Är killarna fortfarande där?'' ''Äntligen svarar du, ja det är de!'' fick jag tillbaka. ''Säg till de att gå, snälla?'' skickade och efter ett par minuter skrev hon att de hade gått. Eftersom jag inte visste vart jag var fick jag fråga runt lite och när jag kände igen mig då var det bara att fortsätta gå. När jag kom utanför dörren så knackade jag på och Sarah öppnade dörren.
- Mimo! sa hon högt och kramade om mig.
- Sarah! Sa jag och klämde fram ett leende.
- Mår du bra? frågade hon och jag bara nickade lite lätt. Jag ljög, jag mådde inte alls bra, jag mådde verkligen skit.
- Du sa att han hade fått vad han förtjänat, vad menade du med det? frågade jag lite chockat.
- Alla skrek på honom, jag slog honom och kallade han saker, sa hon med ett leende.
- Stackarn, sa jag.
- Stackarn?! Han är en jävla idiot.
Harry's perspektiv
She liked him, he liked her, he did something dumb and ended up ruin his chance.
Sarah asked us to leave so we left. Liam wanted to be alone so he went somewhere and rest of us went to Niall's house. Because none of us had ate breakfast that was the first thing we did.
- Why do you think he did that? frågade Niall och kollade ledsamt på oss alla.
- Don't know, maybe the feelings took over, sa jag och kollade ner på tallriken.
- Yes, think so too, sa Louis.
We tried not to think about it, because it's their business and not ours. But we couldn't , they wer fighting and he is our brother and Mimo is like our sister.
- So what are we gonna do? Zayn asked.
- Don't know, I said with a quite voice.
- We should maybe tell Liam we're gonna eat out and Sarah says the same to Mimo and then they will meet and they eat together? Niall said.
- Yes, good idea, Louis said.
- I know, Niall replied with a big smile on his face.
Sarah's perspektiv
Jag hade fått ett sms av Zayn ''Is Mimo there? We have a idea'' Jag ringde upp honom och han berättade om allt, hur vi skulle få dit de. Att vi skulle åka hem osånt. Åh, hoppas det här funkar, tänkte jag för mig själv.
- Mimo, klä på dig du och jag ska äta middag ute.
- Jag orkar inte, vi tar det imorgon.
- Nej, nej. Glöm det, jalla upp.
- Men nej, sa hon och greppade tag i soffan.
- Asså jo! skrek jag och försökte dra i henne.
- Du är stark kvinna, men snälla jag orkar inte vara här.
- Okej då, sa hon och gick upp till mitt sovrum.
- Välj någon klänning bara, skrek jag upp till rummet.
- Okej! skrek hon tillbaka.
Jag valde en röd klänning medans Mimo tog en rosa. Exakt likadana bara det olika färger.
- Snygging, sa jag och hon samtidigt.
Jag smsade Zayn och sa att vi var påväg, vi satte oss i taxin och sen började vi att åka. När vi hade åkt en bit, gick vi av och gick fram till ett bord. Efter ett par minuter så skrev Zayn att Liam skulle in till resturangen. Jag sa till Mimo att jag skulle röka och hon nickade. När jag gick ut möttes jag av fyra stora leenden.

- S

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Sophie

Tycker verkligen det ni gör är bra att ni har orkat uppdatera denna novell ända till del 56 är ju hur bra som helst! Hoppas ni fortsätter med det :)

2012-02-07 | 19:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0