Like Nobody Else - Del 51

2012-02-05 | 16:57:50
Detta har hänt
AAAAAAAAAAAAH OMG GET OUT GET OUT!!. DON'T LOOK. CLOSE YOUR EYES. OMG OMG. TUURN AROOUND !!
-OH CRAP
-Was that Mimo, sa Zayn
-Yes I forgot she was taking a bath.
-Nooo, ohow
______________________________________________________________________________________________
ммм...тейсти – прямой эфир как он естьLondon | Flickr: Intercambio de fotos
Liam's perspektiv
I walked up to the bathroom, opened the door. And there was Mimo..
- AAAAAAAAAAAAH OMG GET OUT GET OUT!! DON'T LOOK. CLOSE YOUR EYES. OMG OMG. TUURN AROOUND !! She yelled.
- OH CRAP. I said and shut the door.
I just saw Mimo's naked body, hot but.. yes it was hot. Then I saw Mimo walk out of the bathroom.
- I'm sorry, Sarah said..
- Sarah?!
- Yes..
- She told you to come up to this bathroom, right?
- Yes.
- She knew I was here.
- Haha, she's going down. We both said.
- Btw Liam.
- Yes. I said.
- This was just a one time thing. She said and winked.
We went down to Zayn and Liam and they looked at us and just laughed.
- So.. What happend? Zayn asked.
- Oh, Liam just walked in when I was showering, nothing major. She said and looked at him.
- I'm so sorry. I just had to. Sarah said and laughed.
- Sarah, the living room.. Mimo said.
They walked to the living room and I heard Sarah laughing.
- So..?
- What? I said.
- Haha i guess it was embarrassing? Zayn asked with a smile on his face.
- No, it was totally normal. What do you think?
- Haha it's just funny, I got a smart girl you know. He said.
We helped Sarah with dinner and then when we wer finished we ate. It was really good.
Mimo's perspektiv
Vi hade ätit och det var jättegott. Vi ville ut men vi visste inte vad vi skulle göra.
- London eye! Skrek Liam.
- Yeah, have you been there? Frågade killarna oss.
- No.. Svarade vi båda.
- Let's go. Sa Zayn
- Yeah, it's very nice at night. Sa Liam och drog både mig och Sarah i armarna.
Vi nickade och tog på oss våra skor lite snabbt och sen så började vi gå ut.
När vi började gå så kom det fram lite fans då och då. Några ville ta bilder med oss och några ville bara prata. Vi stod och pratade med några och sen började vi gå. När vi kom fram så var det inte sån lång kö. Sen så åg vi Louis och Harry.
- Come in with us to London Eye. Sa jag
- Sure. Sa de.
När vi hade stått ett par minuter var det redan våran tur. När vi gick in i den där lilla glas bubblan eller vad man ska kalla det så gick vi sakta uppåt. Jag kramade om Liam medans Sarah kramade om Zayn och Harry höll Louis i handen, så gulliga!
- We forgot to tell you. Sa Zayn.
- What? Sa Harry.
- Nothing major, Liam just walked in when Mimo was showering. Sa han och killarna började skratta.
- ZAYN! Sa jag och han bara tittade oskyldigt på mig.
- Did she have a nice bum? Sa Louis och log mot mig.
- Shut up! I wanna forget that please! Sa jag och tittade surt på de medans jag rodnade.
- Don't blush. Sa Liam.
- I'm not blushing. Sa jag.
- Oh really? Sa Harry och jag nickade.
- Then why are your cheeks red? Sa han och höll på med mina kinder.
Herregud tänkte jag, kunde det bli mer pinsamt eller?
Vi gick ut från den lilla glas bubblan.
- We gotta go. Sa Harry och Louis.
- We too. Sa Zayn och Liam.
- Oh.. Okay. Sa jag och kramade om killarna sen började jag och Sarah gå hemåt.
- Chai latte! Skrek Sarah.
- Va?
- Jag måste ha Chai latte. Min älskling. Sa hon och gick in och beställde.
När hon kom ut hade hon två Chai latte.
- One for you, one for me. Sa hon och räckte mig Chai latten.
När vi var påväg hemåt så pratade vi lite om flytten.
- Vänta, sa hon.
- Vad är det?
- Har du pratat med dina föräldrar om att du ska flytta hit?
- Shit.. Sa jag och hon började skratta.
- Hur fan kan du glömma det?
- Jag vet inte.. Sa jag lite tyst.
- Det kommer bli bra storasyster, sa hon och pussade mig på kinden.
När vi äntligen hade kommit hem satte vi på TV:en och kollade runt. Glee var på, älskar den serien.
- Juste, jag, Sandra och killarna har anmält dig till X Factor. Sa hon och jag blev helt mållös.
- VA?! Skrek jag så högt att jag fick ont i halsen.
- Oj, har vi inte berättat det? Frågade hon lite chockat.
- Nej!
- Oj, då har vi väl glömt det.

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0