Like Nobody Else - Del 50

2012-02-05 | 03:41:15
Detta har hänt
Vi beställde lite olika saker och satte oss ner. När vi precis tagit tuggor så ser vi hur tjejer omringar oss. Och vi hör ''omg it's them'' ''that's like Liam's girlfriend, Sarah and Sandra, omg''
- Verkligen?! Skrek Sandra rakt ut.
- Can we take a couple of pictures?
- Sure. Sa vi och klämde fram leenden.
När de äntligen hade gått så fortsatte vi att äta.
- Hur orkar killarna med allt det här? Sa Mimo.
- They got superpowers. Sa jag och vi skrattade till.
_______________________________________________________________________________________________

Mimo's perspektiv


That's like Liam's girfriend. Asso VAA!? Visst jag har själv tänkt på det,men vi är inte tillsammans.
OCH hur fick dem tag på den där bilden. Han föll och nu tror alla ngt helt annat. Sake är det är inte att jag inte vill men vill inte bli '' let down igen'' 

-Så tjejer vad ska vi göra nu? sa jag 
-Jo vi kan börja med att du berättar hur Liam hamnade så nära dig :), sa Sandra  men en nyfiken ton och Sarah höll med.
-Asso det är inte som ni tror!!
-Nehe vad är det då, sa Sarah
-Han skulle ställa sig upp en halkade han och vi hamnade lite nära, sen vart det ett kyss moment. jag gick också emot men sen backade jag mitt huvud. 

Tjejerna kollade på mig med stora ögon och öppna munnar.
-HUR kunde du inte kyssa honom, sa Sandra
-har ni märkt hur bruna vi har blivit idag. Yeey äntligen så har jag fått färg ;)
-BYT INTE SAMTALSÄMNE !!
-uuft, Vaför skulle jag egentligen, vill lära känna honom ordentligt innan. Vi har kommit varandra närmare nu. Utan någon kyss :)
-Kolla på dig, sitter och leker svår, sa Sarah och skrattade till.
-Pfft jag är svår ;) , sa jag

Efter vårt talk gick vi tillbaka hem. Sandra gick till sin NIALL och jag och Sarah gick hem. Det känns verklgien underbart att säga att jag sak till vårt hem. Här i England!!
När vi var framme så hoppade jag in i badkaret och tog et långt bad, med skumm och allt. Det här kändes verkligen lyxigt.

Sarah's perspektiv
Mimo gick och tog ett bad medan jag fixade middag. Jag kan fortfarande inte fatta att han försökte kyssa henne. Aaw så söt han är. han tycker nog verkligen om henne, men efter det som hände med Jazade så tror jag inte hon vill göra något.

Jag har bjudit hit Zayn och Liam. Vi har ändå inget annat för oss, så jag bad dem komma.
*Knack, knack*

-ZAAYN BABY
-Hii honey, sa han och kysste mig.
- Hii Liam
-hii Sarah, I see you've got tanner
-Yea i knoow finally. omg you should se Mimo !!
-haha can't wait, sa Liam. Åh så gulligt
-We know , sa Zayn och skrattade för sig själv
-Yeah Liam I want to ask you about something.
-Sure, what do you want to ask?
-do you know this pictures is going around the fans? * visade honom bilden på han och mimo*
-What, how... how did they get that?, Sa han 
-WOW DUDE when did that happen, Sa Zayn
-We didn't kiss, she backed off but has she seen it yet.
-yeah she did and she told us. But still it was unconfortable.
-I know omg, I'll talk to her later.
-Yeah do that. Now I want you to help me :), sa jag 
-Sure I'm just gonna go to the bathroom, sa Liam
-Yeah but take the one upstairs cause this on is cloged.
-Sure.

Liam gick upp och nu skulle salladen göras.
-Zayn bring m the tomato
-Sure Baabe

AAAAAAAAAAAAH OMG GET OUT GET OUT!!. DON'T LOOK. CLOSE YOUR EYES. OMG OMG. TUURN AROOUND !!
-OH CRAP
-Was that Mimo, sa Zayn
-Yes I forgot she was taking a bath.
-Nooo, ohow

______________________________________________________________________________________________
Kort inlägg men är så trött. Godnatt alla
-M

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Desirée

MEN HERRE GUD! SLUTA DÖDA MIG!! SÅÅ BRA! <3

2012-02-05 | 12:09:33
URL: http://myonednovell.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA ÅH GUD! fett piiiiinsamt!

2012-02-05 | 15:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0