Like Nobody Else - Del 49

2012-02-04 | 22:32:55
Detta har hänt
Jag hämtade glass från frysen och två skedar. Jag satte mig på soffan och tog fram och skedan.
- No spoons. Sa han och kollade på skeden.
- Well what are you gotta eat with then?
- Fork.
- Haha, are you kidding? You gotta eat ice cream with a fork?
- Yes. Sa han som om det vore nånting normalt.
- You truly are wierd. Sa jag och hämtade en gaffel till honom.
När jag hade hämtat en gaffel till honom så kunde jag inte låta bli att skratta åt det ibland. Vi tittade på någon läskig film, jävligt läskig film. Och jag hatar läskiga jävla filmer. När filmen var slut och han hade skrattat åt mig ett litet tag sså skulle han gå upp tills han halkade på mig och tittade in i mina ögon. Han hade så fina ögon, de fick mig att glömma allt. Han kom närmare och våra läppar var nära på att nudda varandra tills jag backade undan.
- I'm.. I'm sorry.. Sa jag och kollade ner på mina händer


c-o-n-t-a-i-n McDonalds Kuala Lumpur Sogo (Malaysia) | Flickr – Compartilhamento de fotos!
- Did I do something wrong?
- No.. Svarade jag tillbaka.
- I'm just like afraid.
- It's okay. Sa han och kramade om mig.
När jag och Liam hade haft ett gott skratt efter alla Video Dairys vi kollade på från X Factor hade Sandra, Niall, Zayn och Sarah kommit tillbaka. Vad vi skulle göra? Det var en gåta.
- So.. what should we do? Frågade jag alla.
- Sleep. Sa Zayn och gäspade.
- Boring person. No something fun. Sa Liam och jag nickade instämmande.
- Sleep... Sa Zayn och Sarah samtidigt.
- Sleep then!
Sarah började dra Zayn mot hennes rum tills Zayn sa
- My house.
- Somebody is gonna have sex. Skrek Louis med Harry skrattande bredvid sig
- How did you get in here?
- The door was open. Sa han och skrattade.
Zayn's perspektiv
Somebody is gonna have sex. Typical Louis. We sat and talked a bit then me and Sarah went to my house. When me and Sarah changed we sat on the bed and talked a bit.
- Can you show me when Mimo sings? I asked.
- Sure.
She sang Vienna - Billy Joel. She was really good!
- She is good.
- I know, right. But the dumbass don't realise it.
I laughed.
- Guess she is then.
- Is what?
- Dumbass, just like you. I said and kissed her. We wer lying in my bed and it didn't took long until we both wer asleep.
- Wake up, wake up! I heard Sarah say.
- What is it?
- I don't know what to do.. I'm bored.
- Haha, aw. I pulled her down to the bed and kissed her.
- Zayn, I love you but come on.
- Okay then.
When we wer sitting in the kitchen we ate and.. ate.
- Any plans for today?
- Studio, and you?
- The beach with the girls.
- Just be careful, please. I said to her.
- I always am. She said and sat on my knee. Then she left to herself.
- What is it?
- I was just thinking.
- About what? I said with the biggest smile on my face.
- About 2 years ago you wer my celebrity crush, I'd never thought in million years that you'd be mine. I was crying to your songs and now I'm sitting on your knee.
- Well you wer spaming me Sarahseddik1. I said and laughed.
- Haha omg.
- Your sexslave, right?
- Oh yes. She said an winked.
Sarah's perspektiv
Vi låg på stranden och solade, verkligen skönt. Bara vi tjejer no boys drama. Nejdå men det var skönt att det bara var vi tjejer.
- Vad hände mellan dig och Liam igår då? Sa Sandra
- Inget speciellt. Vi åt, kollade på film och åt glass... Med en gaffel. Sa Mimo och jag hoppade upp.
- En gaffel? Haha är du seriös? Sa jag och skrattade.
- Ja.
Och  jag fortsatte bara att skratta som en galning.
- Sarah, sluta skratta.
- Jag försöker. Svarade jag.
När jag äntligen hade slutat skratta så sprang vi ner till havet där vi larvade oss. Det kom fram ganska många tjejer som frågade om Sandra och jag var killarnas flickvänner och när vi svarade jag kramade om oss. Det var så kul att det fanns folk som faktiskt var glada över att vi var tillsammans med de. Sen hände något chockande.
- Excuse me, is this you? Frågade en tjej Mimo och visade henne en bild.
- Can we see? Frågade vi tjejen. Hon nickade och gav oss hennes mobil.
Där var det en bild på Mimo och Liam när deras läppar var några centimeter ifrån varandra. Vi gav tillbaka mobilen och hon gick.
- Mimo, är du okej?
- Ja, men vafan. Är inte det där typ olagligt, vi var ju liksom inomhus, de kan ju inte bara ta bilder från fönstret?
- Jag vet faktiskt inte. Svarade Sandra.
- Men vänta lite.. Du sa ju att inget hände. Sa jag och blinkade.
- Det hände faktiskt inte, jag backade undan.
- Whyyy? Sa jag och Sandra.
- Rädd, tänk om jag blir kanske kär i honom och han bara lämnar mig.
- Prata med honom..
- Later, maybe..
När vi hade solat och vi började bli lite hungriga så började vi packa ihop våra grejer.
- Såååå, vad ska vi äta? Frågade Mimo.
- Gamla vanliga donken? Inte ätit det på en evighet. Sa jag och låtsades som om jag höll i en hamburgare.
- JA! Skrek båda och vi tog en taxi dit.
Vi beställde lite olika saker och satte oss ner. När vi precis tagit tuggor så ser vi hur tjejer omringar oss. Och vi hör ''omg it's them'' ''that's like Liam's girlfriend, Sarah and Sandra, omg''
- Verkligen?! Skrek Sandra rakt ut.
- Can we take a couple of pictures?
- Sure. Sa vi och klämde fram leenden.
När de äntligen hade gått så fortsatte vi att äta.
- Hur orkar killarna med allt det här? Sa Mimo.
- They got superpowers. Sa jag och vi skrattade till.

Orkade inte mer & inte så speciellt spännande heller. Ska sova lite någon timme nu, helt död.
- sarah

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0