Like Nobody Else - Del 48

2012-02-04 | 21:10:16
Detta har hänt :

Liams perspektiv:
- We wer talking aout that Mimo is gonna move in here with me. Sarah said and she jumped off her chair and did the ''stop the traffic, let em' through''
- I bet Liam is happy now. Zayn said and I blushed.
- Aw he is blushing. Sarah said and winked at me.
- Shut up guys.

Sandras perspektiv:
När filmen var slut så låg vi i min säng och pratade lite. Sen kysste han mig, det blev hektiskt mer och mer och tillslut så låg han över mig. Jag tog av honom tröjan och byxorna och sen tog han av mig mina kläder. Han kysste mig på halsen och sedan ner mot magen. Han kysste mig på munnen och sen kom han in i mig. Vi tillsammans blev ett.

One Direction Blog Untitled - thrilld.com

Lyssna medans ni läser

Nialls perspektiv:
Sandras is the best. She's incresible in so many ways. We've been together for a while now and I feel more in love then ever. So today Iäm taking her out on a day. Actually a dubble date. Me, Sandra , Sarah and Zayn.
-Honey, you remember what we're gonna do today?
-Yes how could I forget. 
-Can't wait. Zayn is coming here so we can get ready and you're going to Sarah and Mimo's right?
-Yes. I'm actually heading over there now. See you later sexy.
- Bye, beautiful

I kissed her and she left. 

A few hours later.
*Knock, knock*
It was Zayn.
-Hi homie :)
-Vas 'appning brother.
- Are you excited ?
-Yes actually I am.
-Let's get dressed, I said and we got dresses. 
We wore smokings :) Cant'wait until I see the girls.


Sandra's perspektiv
Jag är så taggad inför ikväll. Jag och Sarah hade på oss maxi klänningar. Min var svart och hennes korall färgad. 
Jag undrar hur killarna ser ut. De är säkert otroligt stiliga.

*Sarah kommer ut ur rummet, sminkad och klar*
-Ååh vad vacker du är Sarah, Zayn kommer bli galen. Snacka om att klänningen ska slitas av ikväll
-Hahahahah ååh Sandra. Du är den vackra.  Klänningen kommer flyga av innan vi ens åker till resturangen.
-Hahahah vi är så snuskiga haha.
-Men Sarah vad ska Mimo göra under tiden?
- Låt oss fråga henne.

-MIMOOOOO Min MIMOOO, skrek jag 
- JAAAAAAA, jag hör diig Saandra. 
-Haha kom neer.
-Åh Tjejer vad vackra ni är. Ni är helt perfekta. Sa Mimo
-Tycker du verkligen, Tack. Jag vet inte varför jag är så nervös.
-Aww är ni nervösa. Va inte det. Killarna älskar er. Glöm inte det!
- Jag vet, tack så mycket. Förresten Mimo vad ska du hitta på?
-Jag tror Liam ska komma förbi. Vi får väl hitta på något .
-Ååh ska ni på hemma-dejt?
-Neej det är ingen dejt. Vi är bara vänner. Nu ska jag inte slösa på eran tid.

*TUUT TUUT* 
Killarna var här nu. Det var dags.
Jag och Sarah tog oss ner till bilarna och där var våra stiliga pojkar. Jag kunde inte släppa Niall's blick. Han var så fin.

Zayn's perspektiv
Sarah is so beautful. She made me weak in my knees. After we all looked at eachother for a little while we went in to the restaurant. Niall went to the woman that wer standing there and she took us to our tables. We ordered and when we wer waiting we talked a bit.
- Liam told me Mimo is afraid of singing, why?
- I don't know, because she is very good.
- She is? Have she done any covers? Niall asked.
- Yes. 
- So they are in Youtube?
- Ohyes. Sarah said with a smile.
When the food arrived , we ate and we talked. Me and Niall ordered some dessert but the girls didn't want any.
- I know. Niall said with food in his mouth.
- What? Sandra asked.
- Convince her to X Factor.
- Been there, done that. Sarah said and sighed.
Mimo's perspektiv
Vi satt och åt middag i Sarah's lägenhet.. och min. Han hade bett mig sjunga flera gånger.
- No.
- Please.
- Okay.
- Pleas.. Really?
- If that will get you to shut up, sure. Och jag såg hur han började le. Hans leende gjorde mig verkligen varm i kroppen.
So baby I will wait for you cause I don't know what else I can do.
Don't tell me I ran out of time if It takes the rest of my life.
Baby I will wait for you If you think I'm fine it just ain't true.
I really need you in my life. No matter what I have to do I'll wait for you.

- That was really good. Sa han och jag kände hur jag började rodna.
- Thank you. Sa jag med ett leende.
- Why do you say that you can't sing?
- Because I can't.
- Erhm.. Yes you can.
- No..
- Stop. Sa han och hoppade på mig och kittlade mig.
- Stop it! Skrek jag medans jag skrattade.
- Isn't it funny? Sa han och log ett busigt leende.
- NO!
- Then why are you laughing? People don't laugh if it isn't fun.
- What do.. I-I have to do?
- Say that you are good.
- No, no, no.
- Say it.
- I'm good, i'm good. Sa jag och han släppte mig.
Jag hämtade glass från frysen och två skedar. Jag satte mig på soffan och tog fram och skedan.
- No spoons. Sa han och kollade på skeden.
- Well what are you gotta eat with then?
- Fork.
- Haha, are you kidding? You gotta eat ice cream with a fork?
- Yes. Sa han som om det vore nånting normalt.
- You truly are wierd. Sa jag och hämtade en gaffel till honom.
När jag hade hämtat en gaffel till honom så kunde jag inte låta bli att skratta åt det ibland. Vi tittade på någon läskig film, jävligt läskig film. Och jag hatar läskiga jävla filmer. När filmen var slut och han hade skrattat åt mig ett litet tag sså skulle han gå upp tills han halkade på mig och tittade in i mina ögon. Han hade så fina ögon, de fick mig att glömma allt. Han kom närmare och våra läppar var nära på att nudda varandra tills jag backade undan.
- I'm.. I'm sorry.. Sa jag och kollade ner på mina händer

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0