This wasn't just a dream - Del 67

2012-04-29 | 23:06:57
- Hola, sa kvinnan i receptionen.
- Hi, sa jag och log.
- Have you booked a room?
- Yes, under the name Malik.
- Right here sir.
- Here's your key, sa hon och log.
- Thank you, sa jag och sen slängde både jag och Jasmine ett litet leende till henne.

Jolidon European Swimwear 2012 Riviera Blue Sky Women Designer Swimsuits
Vi gick upp till vårat rum, slängde resväskorna på golvet och slängde oss sedan på sängen.
- Are you tired? sa hon och kollade på mig med hennes fina ögon.
- Not really, sa jag och log.
- Should we take a walk?
- Yes, sure!
Vi ställde oss upp, Jasmine sa att hon behövde fixa till sminket och efter bara några minuter så  var vi påväg ner i hissen.

Jag tog henne i handen och sen så började vi att gå.
Vi bara gick och gick, ibland kom det fram några fans och tog bilder med oss, vi stod och pratade med några i någon minut och sen fortsatte vi att gå. Vi kom fram till ett litet berg. Jag tittade åt bergets håll ch Jasmine nickade och sen gick vi upp dit, eller snarare klättrade. När vi hade kommit upp satte jag mig ner och hon satte sig framför mig medans honlutade sig mot mitt bröst. Vi tittade ut över havet som var havsblått och det var riktigt vackert där. Vi satt och pratade lite, speciellt om Mirandas födelsedag som snart var här. Bara en vecka kvar. Vi hade tänkt att äta ute på en fin resturang i London, då jag och Harry visste en jättebra restaurang där. Långt från våran lägenhet, men resan dit var värd. Helt plötsligt såg vi hur solen sakta men säkert försvann.
- Our first sunset together, sa jag och log.
- Yes, svarade hon och kysste mig.
Jag pussade henne på näsan lite lätt och hon rodnade medans hon smålog litegrann.
- I love when you blush.
- Stop it.
- Should we get back to the hotel?
- Sure, sa hon och ställde sig upp.

Jasmine's perspektiv
Jag kände hur någon pussade mig på pannan och jag började genast att le.
- Zayn, stop it.
- Wakie, wakie.
- Not yet, please.
- Come on, sa han med sin sexiga morgonröst.
- Pleeeeease.
- Girl comeee on, sa han och drog i mig och jag brast ut i skratt.
Sa han nyss sådär?
- Why are you laughing?
- Girl come on? With a ghetto voice, you're hilarious.
- Whatever, I'm hungry.
- Then eat?
- But I wanna eat with you, sa han och lade sin ena hand på min mage.
Jag var faktiskt ganska hungry, jag menar ingen utav oss hade ätit sen flyplanet och det var ju flera timmer sedan.
- I'm hungry too, sa jag och satte mig upp. Jag gick upp och sen så bytte jag om till ett par mjukisshorts och ett linne. Jag tog upp mitt hår i en slarvig bulle och sen gick vi ner till frukosten. När vi kom ner så var det enda jag tänkte ''Wow'' Det var frukostbuffe och det var väldigt mycket. För mycket för att kunna välja vad man vill ha. Jag och Zayn tog lite av varje och sen så satte vi oss och började äta.

- Oh god, where's my bikini, sa jag i en stressad röst.
- Babe....
- What?
- Here it is, sa han och tog ut min turkosa bikini från hans väska. Juste , det var dä den var. Eftersom att jag , som är så tjejig ska självklart ta med mig hela min garderob så han erbjöd sig att ha den i hans väska.
- Thank you babe, sa jag och kysste honom. Jag gick in i badrummet där jag snabbt bytte om och sen satte jag bara på mig ett vanligt löst linne över och ett par shorts.
- So, the beach or the pool?
- The pool, sa han och log. .
Vi tog en väska där vi slängde in en massa saker, handdukar, alkholol, tidningar som vi kunde läsa och lite annat. Jag tog mina solglasögon och satte den på huvudet och så tog jag min mobil. Zayn tog väskan i ena handen och tog min hand i den andra.
Vi gick bara någon minut innan vi var framme vid poolarna. Vi hittade två lediga solstolar där vi lade våra saker och sen satte vi oss ner. Jag tog av mig mina shorts och mitt linne och sen kollade jag på Zayns magrutor och bet mig försiktigt i underläppen. Han log lite smått och tog min hand och drog mig sedan mot honom där han kysste mig lite lätt på läpparna. Jag satte mig ner på min solstol och lutade mig bakåt. Jag tog upp en öl och en skvallertidning. Jag öppnade ölen och så tog jag en klunk. Precis när jag skulle börja läsa så känner jag hur något kallt landar på mig och jag inser snart att det är vatten.
- Shit, sa jag och hoppade upp från stolen. Jag såg hur Zayn stod där och försökte att se lite oskyldig ut.
- Zayn, I'm gonna kill you.
- No, you're not.
Jag såg hur hann stod nära poolkanten och tänkte först putta honom men ändrade mig snabbt. Jag sjäv hoppade in i poolen och han bara stirrade på mig.
- Is it cold?
- Just a bit, sa jag och han nickade. Han tog ut sin hand för att dra upp mig och då insåg jag vad jag skulle göra.
Beautiful Underwater photography | Incredible Snaps
- Why did you just do that? sa han och kollade på mig med sina fina ögon.
- Because I wanted to.
Jag tryckte ner hans huvud under vattnet och sen så kände jag hur han drog ner mig. Jag hamnade under vattnet och kollade på honom. Han kom näämre mig ochkysste mig. Hela jag blev varm, han var perfekt. 
Vet inte vad som har hänt med texten .. Men det här är typ ett mellankapitel, inget hände men det händer grejer snart. Wait for it. Kommentera :)

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Hanna

Så j***a bra asså! Mina skrividoler <3

Menmen, lite stavfel men det gör inget :3

ÄLSKA ERAN NOVELL <333333333333333333333333333333

2012-05-02 | 06:19:59
Postat av: Saggz

jättebra ju!

Hur kan ni skriva så bra?!<3

2012-05-02 | 07:54:26
URL: http://minablandadenoveller.blogg.se/
Postat av: Matiiiiiiiiiiiiida

Sååååååååååååååååååååå himla braaaaa!!!!!!!!

2012-05-02 | 16:06:28
Postat av: Hanna

Hehehhhhh nu kmr jag igen xD



whatever, längtarihjälmigtillnästadelochvillbarasägaattniäråsum!



:D

2012-05-03 | 06:56:35
Postat av: Anonym

awesome!

2012-05-03 | 17:45:44
URL: http://aileenalami.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haaaaaallååååå viiiiiiiiiiill ha mer!



Jefflar vad jag gnäller :( sry

2012-05-05 | 08:52:41
Postat av: Anonym

skit bra, när kommer nästa kapitel?

2012-05-06 | 16:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0