This wasn't just a dream - Del 66

2012-04-29 | 21:37:54
Detta har hänt:
Jag låste upp och vi gick in. Det såg förjävligt ut. Kuddar, täcken på golvet glas bitar. Var det det här han snackade om.
-They really had a fight, sa Jasmine .Vi gick in i deras sovrum och där såg vi lakane.
-Omg, a hon. 
-we have to throw it away. I don't want her to coming back to these memmories.
-Call the boys, and tell them everything.,sa Jasmine
-They can help us fix this and they'll support Miranda and Harry when they come back.
-Okey.
-jag ringde upp grabbarna och bad dem komma. De hade ingen aning om vad de skulle få höra nu...
Too fast to live, too young to die...
Jasmine's perspektiv
Vi alla hade det väldigt trevligt. Vi skrattade, åt lite gott och kollade på en massa filmer. När vi alla hade varit där ett tag bestämde Zayn och jag att det var dags för oss att gå. Vi sa hejdå till Miranda och killarna och sen började vi att gå hemåt.
- That was really fun, sa jag och log.
- Yes it was fun, svarade han med ett leende och drog mig närmare honom medans vi gick. När vi var utanför lägenheten öppnade jag dörren och vi steg in. Vi båda gick in i sovrummet är jag tog en handduk och virade den runt mig för att duscha. Det såg ut som om Zayn åt upp mig med hans ögon. Jag tittade på honom och bet mig försiktigt i läppen. Han bara satt där på sängen och såg allmänt snygg ut.
- Wanna join me?
- Finally, sa han och började ta av sig kläderna medans han kysste mig. Vi steg in i duschen och satte på vattnet. Det varma vattnet rann ner för han bar kropp. Jag tog duschhandtaget och riktade det mot Zayn. Han skrattade och kom närmare mig. Jag kollade upp mot honom och såg hur vatten droppade från hans hår. Jag la mina armar bakom hans nacke och kysste honom, han besvarade kyssarna passionerat och jag kände hur han log mellan kyssarna. Han pussade mig sakta på halsen medans han sakta rörde sig neråt mot brösten. Jag drog mina fingrar genom hans hår och han bärde upp mig och jag virade mina ben runt om hans midja.
- You're beautiful when you're wet you know, viskade han i mitt öra med hans sexiga röst.
- stop it, sa jag och fnittrade lite.
- I love you beautful, sa han och jag kysste honom ännu en gång.

Vi satt och kollade på en film, Dear John tror jag den hette. Med snyggingen Channing Tatum. Vi hade tagit fram lite alkohol och popcorn. Vi satt i soffan med hans armar runtom mig. Jag lutade mitt huvud mot hans axel. Han kysste min hjässa ömt, och drog bort en hårslinga från mitt ansikte. Jag dog varje gång Channing log.
- He's cute, isn't he?
- Channing?`
- No, John.
- John is Channing, sa jag och log.
- And no, you're cute.
- Well thank you love, sa han och skrattade. Han tryckte sina läppar mot mig och jag rös. Han avbröt kyssen och lade sina händer på mitt ansikte och kollade på mig.
- Do you wanna go away from here?
- What do you mean?
- I mean travel, Spain, France.
- What about Miranda? She maybe need us.
- I've talked to them, so..  Spain?
- Spain it is, sa jag och kysste honom lätt.

1 Vecka senare:

Zayn's perspektiv
Nu stod alla i flyplatsen för att vinka av oss. Paul hade  varit lite skeptisk men det funkade att övertala honom. Miranda och Harry lovade att ringa om det hade hänt något men tills dess ville de att vi skulle njuta. Vilket jag var säker på att vi skulle göra. Vi kramade om alla och sen gick vi igenom säkerthetsskontrollen och sen så satte vi oss i ett litet café. Precis när vi druckit upp vårt kaffe så bestämde vi oss för att gå till gaten eftersom det var bara en halvtimme innan vi skulle sitta i planet.  När de tillslut ropat upp vårat plan i i högtalarna så ställde vi oss i ledet. Vi var snabbt framme och vi gav våra pass och biljetter. De godkände det och sen gick vi in i planet. Jag hade köt förstaklass biljetter och såfort vi gick in så ändrades Jasmines ansiktsuttryck helt.
- First class? sa hon och kollade försvånat på mig.
- Ohyes, sa jag och kysste henne lätt på läpparna
Vi la vårat bagage på sin plats och sen satte vi oss ner på våra platser.
- Do you like San Sebastián?
- Never been there, I've heard it's very expensive and romantic there.
- I'd burn all my money on you.
- Wait, where are we going? Barcelona right? sa hon misstänksamt
- San Sebastián, sa jag och log.
- Are you serious?
- Yes, I am.
Hon kramade om mig och pussade mig sedan på läpparna. Jag besvarade pussen och sen kände vi hur flygplanet började att röra på sig. Jag kände hur Jasmine tog tag i min hand och klämde till lite och jag kollade på henne och jag såg oron i henne ögon.
- Are you alright?
- Yes, i'm just a bit afraid.
- Don't worry, sa jaag och lade min andra hand på hennes hand. Hon nickade bara men klämde hårdare och hårdare hela tiden. Jag visste inte att hon var rädd, hon hade ju åkt med mig och killarna innan men hade inte visat att hon var rädd... alls.

- Palacio De Aiete , sa jag till taxichauffören och han nickade kort. Flygresan hade gått bra och när vi väl var i luften så lugnade Jasmine ner sig , men när vi landade höll hon i min hand åter igen. När vi var framme utanför hotellet så betalade jag chauffören och sen gick vi in i hotellet, hand i hand.
- Hola, sa kvinnan i receptionen.
- Hi, sa jag och log.
- Have you booked a room?
- Yes, under the name Malik.
- Right here sir.
- Here's your key, sa hon och log.
- Thank you, sa jag och sen slängde både jag och Jasmine ett litet leende till henne.
Inget speciellt jände, men det kommer :) Kommentera gärna , ni har blivit asduktiga på det :)

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Anonym

sjukt bra ! Längtar tills nästa del :))

2012-04-29 | 22:12:24
Postat av: Anonym

Såååååå himla bra!!!!!!!!!!!

2012-04-30 | 01:39:08
Postat av: Saga

Jättebra!!:)<3

2012-04-30 | 10:10:39
URL: http://minablandadenoveller.blogg.se/
Postat av: Hanna

GE MIG MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER NUUUUUUUUUUUUUU HAR KÄMPAT I 2 VECKOR FRÅN DEL 1 PÅ FÖRSTA DELEN TILL DET SENASTE, LÄNGTAR IHJÄL MIG!!!!!!! Puss på er små grodor och skriv mer!

2012-05-01 | 19:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0