This wasn't just a dream - Del 53

2012-04-21 | 02:52:02
Detta har hänt
Jag kysste henne sedan från halsen ner till hennes mage. Jag knäppte upp hennes BH medans hon knäppte upp mina byxor. Jag knäppte sedan upp hennes och bara kollade på henne.
- You're beautiful,  sa jag och hon rodnade lite.
- Jag el skaday, sa jag och hon log.
- I love you too.
_________________________________________________
Princess Pregnant Kate Middleton Gathered Detail Maxi Dress Kate Middletons Maternity Dream Dress.
Tre veckor flög förbi så fort...
Miranda's perspektiv
Jag vaknade upp i Harry's famn, han sov fortfarande. Han hade inte sovit så bra under natten hade jag märkt. Han rörde sig mycket, som om han drömde mardrömmar.Jag visste inte om jag skulle väcka honom eller inte. Jag ställde mig upp för att ta mig till köket men då började Harry prata i sömnen.
-How could you Miranda?I love you, don't you love me. The baby is mine not his. Not his. Not Nate's. 
Nate's? varför drömmde han om Nate. Sedan flög han upp ur sängen helt svettig.
-Honey are you allright?, what did you dream about?, frågade jag
-What? Yes I am. ehm nothing I emember, why do you ask?
-Because tou talked in your sleep, Harry yo talked about Nate and you askd me how I could do something.
-Ohw, did I? I've had this dream a few times now. I think it's the thing I'm most afraid of.
-Of what!?
-You leaving me for someone else, someone else raising my child.  You loving someone else. Just the though of someone holding your hips and kissing your lips makes me crazy.
-Listen to me now stupid. You, Yes You Harold Styles are the only one for me. I'll never leave you for someone else and OUR child will be raised bu us, You and me. You're going to be the father of this baby inside of me, sa jag medan jag tog hans händer och plaserade dem på min mage. Min mage har börjat synas nu. Man ser en liten buckla. Jag var nu gravid i 15 veckor. Jag och Harry gick upp vi åt frukost. Vi var bjudna på middag hos Jasmine och Zayn idag. Alla skulle komma, hela gänget ska samlas igen. Jag har inte träffat grabbarna på ett tag eftersom att de har spelat flera konserter. Har varit lite jobbigt att vara ifrån Harry, men har ringer alltid och så har jag Jasmine som hjälper mig med allt.  Jag är även inte ilamående på morgonen längre. Taack så mycket för det säger jag bara.
-Harryyy!!, skrek jag när jag stod i mina underkläder framför spegeln. Harry kom rusandes in och såg alla kläder liggandes på marken.
-Well Hello sexy, sa han
-I'm not sexy in any way, I'm fat ad nothing fits me for real now! sa jag envist
-You are the sexiest woman alive, sa han och höll om mig bakifrån. Han började långsamt kyssa min hals och rysningar for igenom min kropp. Nu när jag vart gravid så har hormonerna gjort så att minsta rörning gör mig helt exalterad. Jag vände mig om och mötte hans läppar med mina läppar. Han kysste mig långsamt men intensivt. Jag kunde inte hålla mig. Jag slet av honom tröjan och han började kyssa mina nyckelben. Plötsligt låg vi på sängen och kysste min mage samtidigt som han smekte den. 
-I love you so much, both of you, sa han mellan pussarna. 
-I love you to... 
-Just come back up and kiss me, hans läppar mötte mina och detta var intensivt. Han knäppte upp min bh och bi tog av varandras underkläder. 

Vi andades hastigt och jag låg i hans famn. Det var första gången det känts så här. Det var helt... helt...
-That was amazing, sa han 
-Yes it was, svarade jag och kysste hans läppar. Vi låg kvar i sängen ett tag sedan gick jag upp och satte på mig nya underkläder och började leta kläder. Jag hittade en klänning och bad harry dra upp dragkedjan. När det kom till brösten så stängdes den inte.
-My breast are to swollen, the are huge. Harry, sa jag med en ledsen min.
-That's one of my favorit things about thus pregnancy, sa han och pussade min panna. Mina favorit jeans passade itne heller. Harry såg att jag började få ångest och han hittade tillslut tog han fram en presentbox. 
-I wanted to gice this to you tonight but I think now is an aproporiate time. 
-You got me a present, thank you so much honey, Jag öppnade presenten och där låg en otrolig maxiklänning. Den var i min favorita blå färg.
-Thank you thank you Harry, it's gorgeous. I love you so much. NowI have somethingto wear.
-You're welcome baby and you are the gorgeous one. Try it on. Jag satte på mig klänningen och den var sp vacker.
-You look stunning, viskade han i mitt öra innan han kysste mina läppar.
-Now let's go to dinner.

Zayn's perspektiv
Idag kommer alla på middag, vi ska grilla. Jag satte igång grillen och Jasmine började förbereda kyckligen och köttet. DEt skulle blr så trevligt. Det var Elias sista dag hos oss. Vi hade haft så roliga stunder itllsammans och han har skött sig. Har har slutar röka helt och hållet och han dricker itne en droppe alkohol längre.  Så vi ska fira med en grill-kväll. Kan det bli bättre? Liam och Niall kom lite tidige med grösnsakerna, aloholen  och det sista vi behövde. Jag började med kycklingen och det var mycket kyckligne. 
-Jasmine! Give me the meat!
-We don't have any meat you told me to onyl buy and marinade chicken, svarade hon raskt.
-ARE you kidding I specificly told you to get the meat. Miranda reallt wants a beef!
-Miranda whant and miranda needs. Give her a break. I love her so much but come on!!

Helt plötsligt hörde vi hur det knackade och sen hur Elias sa att han skulle öppna. Vi hörde röster i hallen och sedan hur de kom ut i bakgården till oss.
- Are you serious?
-STOP ZAYN, we got people here, stop don't raise your voice. 
-You don't raise your voice.
-You guys... sa Miranda
-It's not my fault, you always do this Zayn just stop it !!
-Jasmien what are you talking about. I never do anythung.
-YOU ALWAYS DO
-You've got a problem Jasmine.
-Excuse me, the only fucking problem here is you , you piece of....
-OOOOHW, stönade Miranda högt
-Woow, OMG, sa hon direkt efter coh lade sin hand på magen.
-What's wrong?! frågade Harry och Louis.
-It's the first time, svarade Miranda glatt
-For what. Hon bara stod där och höll sin hand på magen.
-Ooohw, again.
-Again what.
-The baby kicked, sa hon med ett stort leende påläpparna och när hon set så rusade alla till hennes mage. Jag såg hur alla rusade mot henne och lade sina händer mot hennes mage...
- Family first, sa jag och lade min hand på hennes mage. Jag kände hur barnet sparkade och hela jag blev varm. Min bästavän skulle få ett barn.. med min bästavän. Det här ar på riktigt. Jasmine kollade åt mitt håll men tittade sen på Miranda, hon gick fram och kramade om henne och sen lade hon sin hand på hennes mage. Hon såg själv ganska glad ut. När hon log så log jag alltid, men inte nu.

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0