This wasn't just a dream - Del 47

2012-04-05 | 23:39:23

Detta har hänt
-Listen we will always stikc together. so don't think about us Harry okej. the fans will be by our side. , sa Liam.
-The big problem is your parents, sa Jag
-What are you talking about?, frågade Louis
-Well if you log in to twitter you'll see..
Miranda's perspektiv
Jag tog mig hem, jag orkade inte vara där så jag vad Paul skjutsa hem mig... diskret.
Jag satt i badrummet och tårarna rann ner för mina rosröda kinder. Varför hända allting nu? Det känns som om jag har förstört allt för Harry. Managmenten var inte glada men det fanns inget vi kunde göra. Inte nu. Jag hörde hur de pratade där nere men jag hörde inte vad de sa och jag brydde mig inte heller för den delen. Jag var bara trött. Jag torkade bort sminket och sen kröp jag ner i sängen. Jag la min hand över min mage, jag visste vet allt allt kommer ordna sig. men varför är jag då så orolig? Jag kunde inte somna tankarna sluta inte. Allt jag tänkte på var Harry. Den där minen, när tjejen skreka att jag var gravid. Han var förskräckt. Hur mycket än han försöker visa sin glödje franför mig så vet jag att han är rädd. Han ville inte det här och inte jag heller. Vi ville inte att de skulle komma ut. Vi hade precis berättat för grabbarna och imorgon kväll skulle VI berätta för våra föräldrar. Allt har ändrats. Åhh jag kan inte tänka mig vad media kommer skriva om dem. Speciellt Harry. Jag skiter i vad de skriver om mig, tror jag. Dum som jag var så tog jag fram min Iphone och loggade in på twitter. Miranda is a slut, a whore, That's not even Harry's child, the child is a bastard, How could Harry do that?, He is only 18 and he made her pregnant, they should be ashamed, He is stupid, One directon are only going down, who make a 17 year girl prengant. idiots, asholes, haha i hope they die, i hope she get's a misscarriage, whore whore. Jag kunde inte läsa mer, jag bara la mig i sängen.

Jasmine's perspektiv
-Boys listen to me, we have to make this a good thing. She's pregnant for godsakes and it's not good for her to keep being sad all the time. It's not good at all.
Alla höll med mig, vi bestämde oss för att gå hem. Jag ville till Miranda men killarna lät mig inte. De sa att Harry skulle gå dit så att de var ensamma. Jag skulle kanske få gå dit ikväll om de var glada. åh bullshit. komemr ta mig dit ikvälll ändå. 
Jag och de resterande grabbarna gick hem till mig o Zayn. Vi satte oss och sedan loggade vi in på twitter och jag såg allt de hade skrivit om henne.
-HOW THE FUCK CAN THEY WRITE THIS. I'm GOING TO HUNT THEM DOWN AND AND....
-and what. sa Zayn. Sen visade jag grabbarna vad de skrivit och de lackade.Alla tog fram sina mobiler och de började twittra.
It's enough, are you fans? You should back them up.
If you support us and Harry, you support Miranda to. So don't hate.
sen kom min tweet...
I'm seriously so mad right now, how can you call yourself fans. do you love the boys? Do you love Harry. THEN SHOW IT. Support them.
Killarna gick efter ett tag, jag hade lugnat ner mig men Zayn var inte lugnt.
-Honey, just take it easy...
-HOW CAN I TAKE IT EASY, JASMIME.
-You don't have to yell Zayn, 
-BUT then don't tell me to take it easy, She's like my little sister. I love her so much, WHy does bad thing always happen to her!! Jag sprang fram och omfamnade honom.
-Why did I let this happen, I promised her parents that I woul take care of her., sa han med en skakig röst
-Everything is going to work out, it will. She's a strong girl. They will be fine. We just have to support them, viskade jag i hans öra. Han nickade bara. Jag bara stod där och kramade om honom. Vi stod där ett tag, ett ganska långt tag. 
-I love you so much, sa han och kysste mig.
-I love you to, more than everything., Jag kysste tillbaka. Alt började långsamt och lugnt men allt bröt ut i passion.
Jag slet av hans tröja och han slet av mina shorts. Sedan ledde det ena till det andra.........

Harry's perspektiv
Allt var så galet, asso jag kan inte fatta att det blivit såhär. Från att alla är glada och har kul på signeringen så ska det bli så här. Nät jag såg vad alla skrev om Miranda på twitter så mådde jag så dåligt. Hoppas inte hon sett det än. Jag twittrade ut.
To all my fans, stop with the hate. If you support me you support her to.
Jag försökte ta mig hem så snabbt som möjligt, hon var verklgien ledsen. Inget av det här är bra för barnet. Det är inte bra för henne heller. När jag kom hem så svarade ingen, jag fick panik. Tänk om något har hänt.
-Miranda... Mirandaa. Sen kom jag in i vårt rum, där låg hon och sov. Tack gud. Men hon hafe sett allt som de har skrivit, jag såg hennes telefon. Hon är en stark tjej, tillsammans så klarar vi allt. Jag satte mig i vardagsrummet och slog på tv:n, då kom självklart bilder från signeringen upp. De började bra men sen kom bilder på Miranda. Där satt de och pratade om henne, jag kokade inombord. Jag bytte kanal och där var en till kanal där de snackade om henne, om oss. Vem är dem!! Dem sitter där och ringar in hennes mage, ringar in hennes anisktuttryckoch de ringar in mitt ansikte.  Där sitter de och snackar om att ungdomar inte skyddar sig, Att sångare är skit, de tog upp mitt namn och hennes namn, de tog upp att hon kanske inte är i förhållandet för en anledning, få pengar.  VEM SÄGER SÅ. Jag stängde av tv:n och då märkte jag att Miranda hade vaknat hon stod vid dörren och tittade på tv:n. nej...
-Miranda,sa jag och ställde mig upp. hon tittade på mig och jag såg att hennes ögon var helt tårfyllda och röda. Hon log inte hon bara stod där och kollade på mig.
-Miranda honey listen to me it will all work out.
-I'm so sorry, fick hon ur sig och hon vände sig om. jag gick mot henne och kramade om henne. 
-don't say you're sorry!!, You have nothing to be sorry for!
-I'm sorry, viskade hon och jag kramade om henne.
-Don't be, I'm happy for everything, nothing will change. I love you and the baby. okey. sa jag med ett  grepp om hennes ansikte. Hon såg så ledsen ut men hon nickade.
-I just don't want to ruin your dream, and the boys dreams. You are living it, I might ruin it.
-YOU wont ruin anything, yes I'm living my dream, but my  dream includes YOU. 
-Yes, I understand but what if...
jag kysste hennes läppar och hon kysste tillbaka.
-Everything is going to be allright, sa jag.
-I hope so,
-Now I want you two to eat. Vi satte oss och åt. Hon log hela tiden men jag såg verkligen att hon var ledsen och det gjorde mig ledsen. Sedan så fick jag henne att sova.  Jag satt där och läste allt media hade skrivit. Några skrev bra saker och önskade oss lycka till. Andra skrev andra saker.

Nästa dag
Vi ska på intervju, tidigt. Jag pussade Miranda och Jasmine hade tagit sig hem till oss.Paul hämtade upp oss killar och vi stack. Vi skulle på intervju, underbart. Vi kom fram och intervjun var live. Så tjejerna satt hemma och kollade på oss.
intervjun började långsam och de frågade om vår karriät, om musiken, vad den betyder, vart vi vill komma . Sen frågade de om flickvänner och när de kom till mig så visade de bilder på Miranda. Bilder på oss i början av förhållandet. Sen kom bilder från spelningen. Bilde rpå hennes mage. Jag  svarade på allt ärligt. Jag sa hur mycket jag älskade henne. Sen visade dem twitter. Vad alla sagt om henne, om mig och om oss.  Jag kunde inte hålla allt inne. Jag kände bara att mina ögon tårades upp. I live sändning. Framför flera tusen människor. När Miranda kollade. Jag skulle ju hålla mig stark.

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: somaya

Jätte Bra <33 Meeer :)

2012-04-08 | 15:25:06
Postat av: sabina

ååååååh vad bra! MER, nu <3

2012-04-08 | 18:37:33
URL: http://musikmongot.blogg.se/
Postat av: Ida Skoglar

GRYMT :)

2012-04-09 | 12:15:43
URL: http://myonlylovestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0