This wasn't just a dream - Del 59

2012-04-23 | 20:38:12
Detta har hänt:
Jag gick tillbaka till rummet för att hämta min mobil och då såg jag honom, i sängen. hur kunde jag inte ha märkt av honom innan.
-Haarryyyy, saa jag och hoppade på honom.
-mmmh, mumlade han och vände sig om. Jag pussade på hans kinder och började hoppa i sängen.
-Comer here, sa han och drog ner mig så att jag ramlade över honom.
-I've missed you so much, sa han med sin underbara morgonröst
-I've missed you to, sa jag han tog ett grepp om mitt ansikte ,drog mig närmare honom och han kysste mig. 
-i've missed this, sa han
-So have I, viskade jag innan jag ännu en gång kysste honom

Zayn's perspektiv
Jag kom hem tidigt på morgonen och jag såg att Jasmine fortfarande låg och sov. Jag hade sovit i Newcastle och i planet så jag var inte särskilt trött. Jag satte mig på sängen och pussade henne lite lätt på kinden. Hon öppnade sina ögon försiktigt och kollade sedan på mig.
- Zayn! sa hon och kramade om mig snabbt.
- Hi babe, sa jag och kysste henne på läpparna.
- You're home!
- Obviesly, sa jag och hon fnittrade.
- I've missed you so much.
- I've missed you too handsome!
Jag satte mig över henne medans hon låg på sängen och jag kysste henne lite, medans vi sammanflätade våra fingrar.
Jag rullade runt och la mig bredvid henne. Hon lade sitt huvud på mitt bröst.
-So how was it, did you have fun?
-It was great, the fans where amazing. Yeah it was really fun.
-I bet they where!!
-But I missed you too much, sa jag och hon fick ett leende på läpparna.
- Wanna eat breakfast? frågade hon mig och jag nickade.
- Sure.
Hon bytte om till short  och sånt och jag bytte om till lite fräshare kläder.
- Ready? sa hon och kollade på mig med hennes ljusbruna ögon.
- Yes.
Jag tog henne i handen och sen gick vi ut. Vi satte oss ner och åt mackor. Jag kunde inte slita bort min blick från henne. 
-Why are you staring, sa hon och skrattade.
-I can't take my eyes from you, hon tittade på mig och rodnade
-I love you, sa hon och lutade över bordet
-I love you to, svarade jag och kysste henne.
-I wanted to save this for tonight but I can't wait sa Jasmine.
-What are you talking about. Några minuter senare kom Jasmine fram till mig
-Tadaa

-You. look. so. hot, sa jag
-Ans so do you handsome, viskade hon i mitt öra. Hon satte sig över mig på stolen. Sedan kysste hon mig.
-I've been wanting to do this since you came, viskade hon igen och jag kysste henne. Jag lyfte upp henne och bar henne till vardagsrummet,sedan la jag henne på soffan. Tog av min t-shirt och la mig över henne.
Hon stirrade in i mina ögon och hon bet sig i läppen. 
-You are so beautiful, sa jag och lutade mig mot henne, hon besvarade mina kyssar och hon lade sina armar runt om mig. Jag tog av henne underkläderna och hon tog av mina byxor. Jag kysse henne långsamt på halsen sedan hennes mage. 
-Zayn?
-Yes, sa jag hon svarade inte hon tog tag i mitt ansikte och kysste mig. Allt kändes perfect...

........
Dagen gick snabbt, vi tog en snabb dusch tillsammans. Sedan spelade vi kort och kollade på film. 10 things I hate about you, gick på tv.  Efter den så gick vi och la oss. Jag var verkligen glad och så tacksam över allt jag hade.

Harry's perspektiv
Det kändes så underbart att vara hemma igen, att vara hemma med min underbara tjej.Vi låg kvar i sängen ett tag. Vi bara låg där . Sedan gick vi upp och åt frukost. Vi åt flingor och toast. Vilken blandning !? Sedan ställde sig Miranda upp och började tömma diskmaskinen.
-Honey, you don't have to, I'll do that.
-No, it's okey Harry, I'll do it. You must be tired go and lay down for a bit.
-I'm not tired at all, why sleep when I can stand her and watch you, sa jag och kramade om henne bakifrån. 
Hon vände sitt huvud mot mig och jag kysste henne. 
-I love you, Miranda
-I love you to Harry. Jag stod där och höll om henne och hon lutade sig bak mot mig, med hennes händer på mina. Mina händer var på hennes mage.
-Wooow, did you feel that Harry?
-Yes I did, sa jag. 
-The baby missed you, viskade hon
-and I missed you two, svarade jag, hon vände sig om och jag pussade hennes mage. Sedan hjälpte jag henne med disken. Dagen gick väldigt fort, vi satt och myste framför tv:n hela dagen.
-I got you something, sa hon och tog fram en bok, 
-Are you becoming a daddy? läste jag högt
-yeah I got a book for me to, I was readin through it yesterday, it's pretty scary but still so cool. I though you might want to read a litte, sa hon och log.
-yes this is perfect, thank you beautiful svarade jag. 
-ofc, daddy,svarade hon pch pussade mig på kinden
När klockan var ca 10 så försvann hon från min famn.
-Where are you going?  
-I'll be right back sa hon och gick till köket. Där satt jag och väntade på henne. På tv så gick filmen 10 things I hate about you.
-Harry do you want some strawberries, hörde jag henne säga sen
-Yes I would love to, sa jag och vände mig mot henne
-did you go to th.......... WOW, fick jag ur mig. 
-Then come her if you want some strawberries, sa hon och stoppade en jordgubbe i munnen. Wow var alltjag fick ur  mig. Hon såg otrolig ut. Jag hade inga ord. Jag följde efter henne helt stum. Hon satte sig på sängen och jag

Satte mig bredvid och jag lutade mig för att kyssa henne men hon backade undan. Hon skrattade, det där leendet är så vackert. Hon matade mig med jorgubbarna och sedan kysste hon mig.
-This is delicious., sa jag
-I know isn't it, 
-But this is even more delicious, sa hon och hon puttade ner mig så jag låg på sängen, sedan la hon sig över mig och kysste mig lätt på läpparna.
-Yes it is, sa jag medan jag fumlade med hennes ''linne''. Jag besvarade alla kyssar sedan vart det vilt. Jag vände henne om så att jag låg på henne. Hon slet av min skjorta och jag hennes underkläder.
-I've missed you so much, you have no idea, viskade hon i mitt öra medan jag kysste hennes hals
-So have I, sa jag innan jag pressade mina läppar mot hennes igen...

......................
Hon låg där mot mitt bröst och andades. Hon sov. Hon var så fin när hon sov. Jag tog fram boken hon köpt till mig och jag började bläddra igenom den.  Jag läste om män som hade lämnat deras tjejer/fruar när de fått reda på att de var gravida, hur kan man göra det? Sedan såg jag bilder på kvinnans livmoder och allt som skedde där inne. Jag läste om hormonerna och hur vi ''pappor'' ska ta hand om ''mammorna. Det stod att vi alltid skulle vara på deras sida, alltid lyssna och alltid förstå vad hon går igenom. Jag läste om depression och om förlossningen. Bilderna var väldigt läskiga. Ska min Miranda gå igenom det där?! Sedan kom jag till den värsta delen. ''Om det värsta sker så skall du alltid hjälpa din kära, du ska alltid stötta henne, alltid hjälpa henne. Du ska vara där för att torka hennes tårar och du ska vara där för att skratta med henne. Runt det första månaderna så är chansen för missfall stor. Så var försiktiga med allt. Hur vet man ? Jo, ett missfall kan börja med att kvinnan ser blod. Det är då inte mens eftersom att hon ej får det utan det är livmoderns blod. Så om deta ses ring då ambulans omgående!'' Jag la ifrån mig boken. De första månaderna, sa jag tyst för mig själv. Vi är snart igenom de första månaderna. Jag pussade Mirand på huvudet, viskade att jag älskade henne. Sedan somnade jag.

ursäkta, ltie sexuellt inlägg. om ni har ngt emot att det är lite sexuellt så är det bara att säga till, kommentera!!


I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Anonym

Skiit bra har väntat hela dan på ett till inlägg ! :D

2012-04-24 | 20:07:26
Postat av: Matida

Jääävla bra asså!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-04-24 | 20:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0