This wasn't just a dream - Del 56

2012-04-22 | 17:34:53
Vi hoppade in i bilen och tog oss till stationen där vi vinkade av honom. När han hoppan in i tåget så såg man tårar i Jasmnes ögon.
-Why are you crying?, frågade Zayn
-I'm going to miss him.
-Yeah so will I, sa Zayn
-we all will, la jag till
-yeah he's such a cute boy and... aaaj
-Miranda?, sa Zayn
-I'm I'm okey I just have to sit down.
-Miranda remember what the doctor said.
-Mår du bra? Vad händer?
-I'm fiine, let's go now, sa hon med ett leende på läpparna. Min lilla krigare...
Tumblr_ltyaiiv2401qfz2yao1_500_large1014515-10-1326652340668_largeMiranda's perspektiv
Jag hoppade in i duschen precis när jag kom hem och sen när jag gick ut så torkade jag håret. Jag satte på mig en stor mjukisdress som jag hade köpt med Jaasmine, den är stor nu men det bra för vill nog använda den när jag blir lite större. Jag gick till vardagsrummet där jag såg Harry sitta. När han hörde mig komma kollade han mot mig och log det där fina leendet som får mitt hjärta att smälta. Jag log mot honom och sen satte jag mig i soffan och kröp in bredvid honom. Han var så varm. Han la sina varma, muskulösa armar om mig och hela jag rös. Vi satte på tven och kollade runt lite tills vi såg Alan Carr, mannen som var så rolig. Jag kommer ihåg när Zayn visade mig när de hade varit med på programet , jag skrattade så mycket att jag inte fick luft. Jag la mitt huvud på Harrys mage medans han hade sina händer runt om mig. Vi skrattade hela tiden åt Alan , han skulle man vilja ha som vän! När avsnittet tog slut så gick jag upp för att sätta på en film.
-No, where are you going?
-I'm just putting on a move, I don't want to go anywhere.
-Good, sa han och tog av sig sin t-shirt så ha satt i bar överkropp. Jag kände hur mitt hjärta hoppade till. Jag satte på filmen This means war. Jag gick tillbaka till soffan och la mig ännu än gång i hans famn. 
-I love you Harry, sa jag medan jag smekte hans mage. Jag kände hur hans magmuskler spändes till när jag rörde honom.
-I love you more, sa han och han kysste mig. Han la sina händer runt om mig och jag besvarade alla hans kyssar lika intensivt som jag fått dem.
-Oohw, sa jag och jag backade undan.
-Did you feel that Harry?
-Yes I did, the baby kicked again, sa han och la sina händer på min mage. Han lade sig över mig utan att plasera sin tyngd på mig. 
-I love you to little baby ,I love you so much.
-Miranda we're going to be parents in a couple of months, sa han och hans ansikte lyste upp
-Yes we are. What do you think the gender will be?
-I don't know it doesn't matter.
-I think it's about. It kicks very hard, sa jag och skrattade.
-Does it hurt?
-No, it feels weird but amazing, sa jag och log. Han lutade sig över mig ännu mer och våra läppar möttes. Jag besvarade kyssen och jag kände hur jag tändes till. Jag ville ha honom. 

Harry's perspektiv
Hon låg bredvid mig och vi båda andades hastigt. Hon var så vacker när hon låg där bredvid mig med sin hand i min hand. Jag kollade på henne och tog bort en hårslinga som var framför hennes ansikte. *Riiing riing*
- Hello, sa jag och tryckte telefonen mot örat.
- It's Paul, we're going to Newcastle tonight.
- What? Wasn't it tomorrow?
- It was but they want us they're tonight.
- Are you serious?
- Yes, be ready in 10 minutes.
Jag stängde av och kollade på Miranda som såg förvirrad ut.
- What is it?
- I gotta be ready in 10 minutes, they want us in Newcastle tonight, sa jag och ställde mig upp.
- Oh, really?
- I'm sorry babe, sa jag och höll henne i händerna.
- No worries.
- All I gotta do is change clothes, sa jag och gick fram till garderoben. Tur att jag hade packat idag då. Jag satte på mig mina chinos och sen en hollister tröja som Miranda köpte till mig för ett tag sen. Hon satte på sig mjukisbyxor och en tröja. Vi gick till ytterdörren där jag kysste henne och hon besvarade kyssen.
- I love you.
- I love you too, sa jag och la min hand på hennes mage, hon lade in hand över min och log.
Dörrklackan ringde och jag öppnade dörren. Paul och Miranda hälsade på varandra och sen gick jag ut till bilen där killarna satt förutom Zayn. Jag vände mig om och såg henne stå där och titta på mig. Hur, hur kunde jag ha fått henne?

Jasmine's perspektiv
Jag är så glad att allt är ordnat mellan mig och Miranda dock har jag fortfarande dåligt samvete. Jag var en usel vän.Men jag ska fixa det, imorgon ska jag ta ut henne. Vi får hitta på något. Killarna ska ändå på intervjuer hela dagen sen har dem en konsert i New Castle. Vi kunde inte följa mend pga av alla intervjuer så vi får ännu en tjejkväll. Det kommer bli jätte roligt! Mitt i mina tankar så kände jag ett fast grepp lyfta upp mig.
-haha Zaayn, put me doown.
-Neveer, sa han och snurrade runt. Tillslut lade han ner mig. Vi stod där och stirrade in i varandras ögon.
-You are stunning and I love you so much Jasmine
-I love you to handsome, sa jag och jag gick lutade mig emot honom och gav honom en lätt kyss. Han lutade sig in och kysste mig mer. Jag bet hans läpp och han kysste min hals ner mot mitt nyckelben ner mot uringningen, sedan tillbaka till mina läppar. Han lyfte ännu en gång upp mig men inte för att snurra utan för att pressa mig mor väggen. Mina ben virades runt hans midja och jag fortsatte kyssa honom. Han bar mig mot sovrummet medan jag kysste hans hals. Jag lade sig över mig och jag drog av honom t-shirten. Hans kropp var varm och hans muskler triggade till mig. Jag la mina händer runt om honom och jag kysste och bet hans läppar. Varför ja  bet vet jag inte jag va bara så.....
Han drog av mig mina shorts och jag tog av mig mitt linne. Något flög i mig och jag puttade på honom så att jag nu låg över honom. Sittandes över honom så böjde jag mig ner och kysste honom. Jag började kyssa hans öron, hans läppar, hans hals och till sist hans nyckelben. Vilket jag vet han älskar. Jag kände att han rös, sedan tog han ett fast grepp om mitt ansikte och kysste mig. Vi var verkligen in the moment när *riiiiing, riiiing* ingen reagerade vi fortsatte att kyssas * RIIING , riiing riiing riing* 
-Really now, sa han med en låg stönande röst
-Jag skrattade, han fortsatte att kyssa mig men telefonen slutade inte *riing riing* 
-Just take the call Zayn I wont dissapear, han pussade mig på kinden och svarade, jag lyssnade inte så noga när han klickade så gick han mot garderoben.
-Zayn what's wrong?
-They want us to go today and not tomorrow morning. I have to pack. Paul will be here in 15 minutes.
Jag satt kvar på sängen och bara kollade på honom medans han packade. Men det var ju vå kväll, våran sista. Han sneglade åt mitt håll och kom och satte sig med mig.
- I'm sorry, sa han och kollade på mig.
- It's not your fault, sa jag och log.
- So come on, I'll help you pack.
Vi packade en massa kläder och när vi var klara så hörde vi hur dörrklockan ringde. Vi gick ner till dörren där jag öppnade den och såg alla killar sitta i bilen och Paul som stod utanför dörren.
- Hi, Jasmine.
- Hi, Paul.
- Zayn, we gotta go.
- I know, I know, sa han och bara kollade på mig.
- Zayn, you have to go, sa jag och han nickade. Han kysste mig och kollade på mig och sen kysste han mig ännu en gång. I love you, sa han och ett leende bildades på mina läppar. Han gick ut till bilen med Paul och satte sig med killarna. Jag kände hur en tår rann ner och sen hur bilen åkte iväg medans Zayn kollade på mig genom fönstret. Jag log lite smått och sen stängde jag dörren. Jag gick med små steg upp till sovrummet för att ta min mobil då jag hörde hur jag fick ett sms. Jag sprang till mobilen där jag snabbt tog upp den och såg ett sms av Zayn. ''Baby , I miss you already, I'll call you when we're in NewCastle xx'' ''I miss you too love, yes do that xx''
Skickade jag tillbaka.
Kommentera gärna :D / S&M

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0