This wasn't just a dream - Del 46

2012-04-01 | 16:07:41
Detta har hänt:
-Can I get a hug? frågade Leyah
-Offcourse, sa  Jasmie och kramade henne sen  kom fram för att krama mig. Hon kramade om mig hårt och då kände hon något.
-omg!!
-What's wrong?, sa Jasmine
-Oh crap, sa jag
-You...you ...
-no noo. Hon tog ett fast grepp om min t-shirt och drog snabbt upp den så att min mage syndes för hela köpcentret.
-PREGNANT!! skrek hon och jag såg flera vita blixtar.
Harry vände sig snabbt, vakterna tog tag i henne och tog bort henne. 
Vad hände ?

Jasmine's perspektiv

Hennes Baby bump syndes! man såg att det var en gravid mage. Det såg inte ut som en ''tjockare'' tjej. SHIT. Vakterna tog tag i henne omgående och drog sedan ut henne. När ordet pregnant kom ur hennes mun så kändes det som att allt vart tyst. Harry vände sig om och jag såg paniken i hans ögon. Miranda såg helt förtvilad ut. Sedan började alla ta bild på henne och hennes mage. Nu började allt. Människor började skrika och fans började fråga frågor i mun på varandra. Harry rusade fram till Miranda men hon hade redan börjat gå.  Hon gick bakom platsen där de hade sin signing. Vakterna släppte förbi henne. Jag sprang efter henne och där satt hon i tårar.
-Jag har förstört allt!!
-Nej,det har du inte gumman.
-Nu vet alla, media kommer äta upp Harry!!
-Den där jävla idiot tjejer, vem gör så. Jävla dumma APAAA!!, jag var så arg!!! hur kunde hon göra så. Jag ville bara springa efter henne och slå henne.
-Jasmine, lyssna nu vet ALLA. vad ska de säga, sa hon mellan snyftningarna.
-Det skulle kommit ut så småning om
-MEN inte nu, mina föräldrar, Harry's föräldrar, de kommer få reda på det från tidnigar nu. oh nej. Och Harry stackars Harry. Såg du hans min när han vände sig om och kollade på mig? sa hon och kollade på mig med tårar i ögonen.
- Allt kommer bli bra, sa jag och omfamnade henne.
Var är Harry när man behöver honom!! Zayn är säkert skit sur nu. Åhh seriöst stackars  Miranda allt händer henne!!
-Vad ska vi göra nu?, frågade Miranda medan hon tårkade bort sina tårar. just i den sekunden kom Harry.
-I'm so sorry Miranda, I'm so sorry. The fans got crazy they stoped the signing, sa han medan han gick mot henne och kramade om henne. resten av grabbarna kom bakom honom och de såg sura ut.
-Everybody knows now, sa hon
-SO, seriously SO, who are they?, fick jag ur mig.
-Jasmine they are alot, sa Miranda
-No you guys are the most important ones. You are happy. screw the other !! Killarna höll med mig.
-NO JASMINE it's not like that. The people outside are fans. I don't want them to loose fans because of MEE. because of ME!! I don't want the media and people to talk crap about the boys, about Harry. I don't care if they talk about me but not about the boys and my Harry.  It's my fault. I feel like i've ruined so much. sa hon och började gå. 
-Mirana stop! nothing is your fault, skrek Harry efter henne.
-Please I just want to be alone for a few minutes okeh !!, sa hon och gick iväg. Harry försökte gå efter men jag stoppade honom.
-Just leave her, she wants to be alone., sa jag till Harry.
-But no, why does she think like that. I know the fans are really important but she is most important. Nothing is her fault. ACtually is OuT fault, cause we ''did'' that. but I'm happy, she isn't.
-Harry stop it, we'll make thisn work, you guys are the most important one, we'll talk to out manager and we'll fix the press thing. , sa Niall
-Yeah dude. the fans love us and should be happy for us, haters iare everywhere, sa Louis.
-Miranda, I have to talk to her. She always blames herself, sa Zayn och sprang efter henne
-Listen we will always stikc together. so don't think about us Harry okej. the fans will be by our side. , sa Liam.
-The big problem is your parents, sa Jag
-What are you talking about?, frågade Louis
-Well if you log in to twitter you'll see..
____________________________________________________________________________________________
en kort kort inlägg :)

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Matida

LOOOOOVE!!!!!!!!!

2012-04-02 | 16:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0