Hej

2012-04-09 | 16:48:28
Hejsan ber om ursäkt för att det går segt men kapitlen. Jag har haft lov och Sarah har väldigt ont i sin hand/arm för att hon har opererat så hon kan inte skriva. Jag försöker skirva men har varit överallt under lovet sen har jag pluggat och grejjer. Imorgon börjar jag skolan och kommer ha fullt upp så tänkte om någon läsare här kanske skulle kunna hjälpa till med bloggen nu under veckan bara. Så om du vill är det bara att kommentera detta inlägg. skulle vara kul. jag behöver lite hjälp nu tills Sarah mår bättre. Så Hoppas din arm/hand blir bättre snart vår SNYGGA SARAH !!

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Ida Skoglar

jag kan hjälpa till :) skriv bara på facebook :D

2012-04-10 | 19:30:11
URL: http://myonlylovestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0