fråga

2012-04-14 | 12:46:36
Mimo du skulle ju blogga igår ? va hände :(

svar: Jag mådde piss och mår fortfaranda skit dåligt. Var hos läkaren igår och fick lite medicin och inhalator och stuff. Har haft andningssvårgiheter. Sen har jag hostat, haft halsont och huvudvärkt. Tydligen har jag mycoplasma -.- plus andningssvårigheter som plus. Så jag hoppas Ida kommer skriva snart, jag har skrivit lite och försöker. så förlååt tjejer.

puss. Det kommer ett inlägg idag. Om inte Ida eller Sarah skriver så får jag göra det eller ngt :)

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Anonym

när ska den andra novellen komma ut??

2012-04-14 | 23:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0