Like Nobody Else - Del 2

2011-12-29 | 04:05:10
Detta har hänt:
Emelie var galen i Harry, hans lockar, hans ögon, rösten. Ja, allt.
Emelie kollade på honom och han kollade på henne, log lite. Och allt hon sa var.
-Sarah, jag tror jag kommer smälta.
Stod bara där och skrattade. Sen puttade jag henne lite lätt.
- Men vad?
- Du stirrar, så du vet.
- Oj, oj, oj..
- Kom vi fortsätter sa jag.
- Okej.

- Jag såg hur han kollade in dig. Sa jag
- Nej? Varför skulle han kolla in mig när han kan få vem han vill.
- Du är snygg? Svarade jag.
- Aw älskling.
Harrys perspektiv:
She was beautiful, who was she? that was all i was thinking of. She was cute, it was her friennd too but there was something about her that made it felt that the whole world stopped. I came home and I met Louis and he was threaten Liam with spoons, Zayn was checking himself in the mirror and says ''vas happenin?'' Lism says that if Louis stop he will buy every carrot in town , weell we can say that he consider it for a while. Niall is eating and screaming and all that is needed is for me to run around naked for there to be a circus. I laughed to myself.
- Why are you so appy? asked Zayn.
- Nothing. I replied.
- Well, you've seen a girl screaming Niall with food in is mouth.
- What, no? I have not I said and looked down.
- Aw, someone has a little crush Zayn said.
- NO. Harry is mine Louis said.
Ofc I am Louis, I said. And gave him a little kiss on the cheek.
- So tell us. Who's the girl? Liam asked and had a smile on his face.
- I don't know I replied. I saw her in the supermarket with her friend.
- Wait, dude you didn't ask for her number? Liam asked.
- No..
- Vas happenin here? Zayn asked and winked.
- Harry is talking about his new girlfriend.
- Shut up Niall, she is not my girlfriend.
- Well soon she is. I hope she is irish he said and we all laughed.
- Why not from America? Louis said.
- Or, swedish. I said.
- Man, that would be hot. Zayn said.
- Yes, I got a thing for swedish girls. I said and smiled.


Emelies perspektiv:
Vi var och handlade, vi såg Harry. Min älskade harry, min man. Han jag ville gifta mig med. Han såg underbar ut. Han log åt mig, han log åt mig. Det var det enda jag tänkte på hela vägen hem.
- Sarah?
- A?
- Vi träffade nyss Harry Edward Styles?
- Ja, haha jag vet. En perfekt start för oss!
- Men gud ja. Synd att inte Zayn var där så du kunde dregla lite.
- Men gumman, jag dreglade ändå. Sa hon
Jag hoppade runt och skrek ''JAG HAR TRÄFFAT HARRY EDWARD STYLES, HAR DU TRÄFFAT HARRY EDWARD STYLES? INTE, SYYYYYYYYND''
- Men Emelie, personen hann ju inte ens svara.
- Jag bryr mig inte. Sa jag med ett leende.
- Det därför jag älskar dig bästis! Sa hon.
- Jag älskar dig också Sarita.
Sarita var ett smeknamn jag gett henne och hon kallade mig Emmi. Yes man.
Sarahs perspektiv:
Min kompis är lite konstig.. Lite? Jag menar mycket. Men hon är allt för mig, hon är ljuset i mörkret faktiskt. Hon skämde ut oss rejält när vi var påväg hem. Men jag förstod henne vi hade ju trots allt träffat Harry Styles. Hade helt klart blivit likadan om det var Zayn som hade stått och tittat på mig samtidigt som han log.
Vi gick hem , lämnade allt i kylskåpet. Det var inget roligt på TV och vi orkade inte fixa snack till någon DVD film. Inte ikväll. Så vi bestämde oss för att gå till Milkshake city, vilket bara tog ett par minuter.
- Vad vill du ha? Frågade jag Emelie.
- Jag tar det du tar.
- Okej
- Hey! What would you like to have?
- Two vanilla milkshakes please.
- Here. Something else?
- No thanks.
- 2,32 please.
- Here.
- Bye
- Bye.
Det fanns ett tomt bord med åtta platser eftersom alla andra bord var upptagna så satte vi oss där.
Vi pratade lite tills Emelie avbröt mig och sa;
- Louis.... Niall.. Zayn. Liam... Harry.
- Va?
- Bakom dig... Sa hon

Har skrivit två delar nu, hihi glad. Vad tycker ni om delarna? Hm... Har läsare men ingen kommenterar :/ Kommentera , puss! :)

I wanna stay up all night and read all your comments until I see the sun! :D
Postat av: Sophie

Riktigt roligt att läsa =)

2012-02-06 | 16:15:27
URL: http://soobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0